نمرات The Elder Scrolls V: Skyrim:Dawnguard
نمرات بسته الحاقی جدید عنوان Skyrim که The Elder Scrolls V: Skyrim:Dawnguard نامیده میشود از سوی سایتها و نشریات مختلف منتشر شدند.
عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim:Dawnguard چندی پیش به صورت دانلودی تنها برای کنسول Xbox 360 عرضه شد و بالاخره اجازه انتشار نمرات آن توسّط ناشر بازی داده شد.
شما میتوانید تمامی امتیازات داده شده به این بازی را در زیر مشاهده نمایید:
- Official Xbox Magazine=90
- GamesBeat=85
- The Gamers Temple=85
- Digital Chumps=82
- Game Informer=80
- IGN=80
- Game Vortex=75
- Eurogamer=70
- VideoGamer=70
- game spot=70
- Official Xbox Magazine UK=70
- Cheat Code Central=70
- Canadian Online Gamers=70
- The Escapist=70
- Game Over Online=70
- D+PAD Magazine=70
- Gamer Limit=65
- Digital Spy=60
میانگین امتیازات عنوان The Elder Scrolls V: Skyrim:Dawnguard تا به اینجا ۷۴.۲۴ میباشد که نشان دهنده یک بسته با کیفیّت متوسّط رو به بالا میباشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
man ke nagereftamesh chon skyrim khosham nayoomad
corvo bulivi manam yaani corvo
خود بازیش هم الکی الکی کلّی جایزه برد و اینا دیگه چه برسه به این
خیلی بازی چرتی بود من نمیدونم چطوری اون همه جایزه گرفت
😐
نمره من:-۱۰۰ (منفی صد) 😀 :laugh: :chic: 😉
چرت ترین بازی سال ۲۰۱۱=skayirm اشغال بود کی گفته بهترین بازی شده درسته جایزه برد ولی بنظر من بهترین بازی assasin cred بودش :no: :no: :-((
عزیزان کدوم شرکتی موتونه ۲۲۴ ماموریت با داستان متفاوت توی یه بازی قرار بده؟ فقط Bethesda می تونست با موتور فوق العاده Creation اون دنیای به اون عظمت رو توی ۶ گبگابایت خلق کنه! داستانی عالی و حماسی به بازی اضافه کنه! هر کسی نمی تونه این شاهکارو درک کنه ولی خوب یکم احترام قائل بشین! خوبه من به اون Assassin’s Creed توهین کنم؟
بله دوست عزیز شکی در عظیم بودن این بازی نیست ولی تا حالا شنیدی که میگن هرچی هندونه بزرگتر باشه مزشم بدتره!؟
اسکایریم هم یه همچین چیزیه یه بازیه!خیلی بزرگه ولی ناقصه . . .
گرافیک بد و پرایراد وباگهای عجیب و غریب.سیستم نقش افرینی ناقص و ساده.داستان بی سروته به معنای واقعی نگین داستانش فلان بود و خفن بود!!!جدا داستانش با دوس اکس قابل مقایسه است!؟ ?:-)
و خیلی ایرادای دیگه که الان حس گفتنش نیست!!! 😀
ولی رکونینگ گرافیکش خیلی کارتونی و بدساخت بود! انگار بازی Wii بود. اسکایریم خیلی گرافیک بهتری داشت. سیستم گفتگوی ذکونینگ هم ابتدایی بود. فونت هاشم بد بود! طراحی کاراکتر بد!
خب گرافیکش اون بود در ضمن گیم پلی او خیلی بهتر بود خیلی اصلا قابل مقایسه با اسکایریم نبود
شاید! گیم پلی اون فقط روان بود! یعنی خیلی ساده می تونستی با استفاده از چاکرام و سیستم سرنوشت دشمن های بدساخت رو از بین ببری! فقط هم چهار تا نژاد در مقابل ده تا نژاد اسکایریم داشت! طراحی منو شم افتضاح بود! خودت قضاوت کن! دیالوگ های اسکایریم عالی بودن ولی آدم حوصله اش سر میرفت به دیالوگ های رکونینگ گوش کنه! ماموریت های فرعیشم که دیگه نگو آدم بالا میاورد! تنها اشکال اسکایریم این بود که باید یکم بیشتر محیط رو پولیش می کردن و یه سری باگ ها رو رفع می کردن! شما اصلا میتونی Shout های اسکایریم رو با جادو های بی خود رکونینگ مقایسه کنی! توی اسکایریم گروه های متعددی برای عضویت با داستان های متفاوت وجود داشت ولی توی رکونینگ چی؟ اون ۹۶۰ میلیون دلار سود Bethesda هم نوش جونش!