E3 2015: تریلرى از قابلیت SnapMap در DOOM منتشر شد
در کنفرانس Bethesda در E3، ناشر تریلرى از قابلیت جدیدى به نام SnapMap منتشر کرد. در ادامه با تریلر این قابلیت با ما همراه باشید.
سازنده ى بازى در کنفرانس Bethesda با سوال چرا خود را به یک پلتفرم مختص کنیم شروع و با عنوان قابلیت SnapMap در نسخه ى جدید DOOM تمامی حضار را به وجد آورد.
در SnapMap می توانید نقشه هاى مخصوص خود، حالت هاى جدید برای بازی و به طور کلی تجربه ى DOOM را از دید خود دوباره خلق کنید و این مپ ها، مد ها و دیگر موارد را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید!
در پایین ویدیوی مربوط به این قابلیت موجود است:
[jwplayer mediaid=”232295″]
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
نظرات
عالی بود
عالی :yes:
واسه pc هم هست؟
تا به حال دیدین بتزدا بازی بسازه برای PC نده مهدی جان؟ شده بازی انحصار PC بسازه که از انحصار دربیارنش شرکت های سونی وماکرو، ولی همیشه هوای PC بازا رو داره، فقط لید پلتفرم بازی هاش معمولا PC نیست
حرف شما رو صد در صد قبول دارم
ولی هنوز سر پورت اسکایریم دلم ازش پره
اولش واقعا قابل تحمل نبود :reallyangry:
ولی با نسخه اول Dishonored که اول برای PC منتشر شد جبران کرد یه جورایی 😛
اگر منظورتون از پورت باگ های اسکایرم هست خوب حق دارین
ولی پورت بازی اسکایریم رو ضعیفترین سخت افزارها هم فریم خوبی میدادش بازیش، کاش بیشتر توضیح میدادین متوجه میشدم دقیق چه مشکلی داشته براتون
DOOM
DOOM
DOOM
DOOM
DOOM
DOOM
بتسدا نمی خواد من به مرگ طبیعی بمیرم :laugh: