صلح جویی ایرانیان، شعار اصلی بازی ارتش های فرا زمینی است
ارتش های فرا زمینی نام یکی از ۲۶ بازی جدیدی است که در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران عرضه می گردد. محمد زهتابی، کارگردان فنی و سرپرست برنامه نویسی بازیهای رایانه ای در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:”ارتش های فرا زمینی” نام یک بازی رایانه ای بوده که روایتی از آینده سیاره زمین است که در آن جنگ بر سر منابع انرژی زمین را به یک ویرانه غیر قابل سکونت تبدیل کرده است.
وی در خصوص داستان بازی ارتش های فرا زمینی گفت: بر اساس این بازی تنها راه زنده ماندن مردم سفر به سیاره های دیگر برای به دست آوردن انرژی است و نیروهای ایرانی به عنوان یکی از نیروهای مطرح در جنگ با گروهی از نیروهای زیاده طلب که درصدد نابودی دنیا هستند، وارد مبارزه می شوند. سرپرست برنامه نویسی بازی ارتش های فرا زمینی با اشاره به مفهوم و هدف ساخت این بازی افزود: شعار این بازی ضدجنگ است و صلح جویی ایرانیان و احترام به تمدن های دیگر توأم با عشق به تمدن خود در ارتش های فرا زمینی به تصویر کشیده شده است.
زهتابی با بیان اینکه سبک بازی ارتش های فرا زمینی اول شخص تیراندازی است، اظهار داشت: در این بازی از مکانیک های مختلفی مانند بالا رفتن از کوه و هدایت وسیله نقلیه و ربات پرنده استفاده شده است. وی تصریح کرد: سطح گرافیک این بازی با نسل هفتم بازی های رایانه ای در دنیا برابر بوده و بازی در محیط های کاملاً ایرانی مانند تخت جمشید مدل سازی شده است. کارگردان فنی بازی ارتش های فرا زمینی ادامه داد: یک تیم ده نفره با میانگین سنی ۲۴ سال از چهار ماه پیش تولید این بازی را شروع کرده اند که عرضه نهایی آن تا حدود یکسال دیگر خواهد بود. زهتابی یادآور شد: با توجه به وجود صحنه های درگیری و خشونت در بازی ارتش های فرا زمینی پیش بینی می کنیم این بازی مجوز رده بندی سنی +۱۵ را دریافت کند.
برای دیدن تصاویر و تریلر REALTIME این عنوان به اینجا بروید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مدیرعامل پلی استیشن: Uncharted برای همیشه صنعت گیمینگ را دگرگون کرد
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- مروری بر عملکرد محتوایی ایکس باکس و پلی استیشن در سال ۲۰۲۴
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
نظرات
عالیه یکی باید بیاد بگه که ما ایرانیا بربر نیستیم….
We Are Iranians
خیلی خوبه تو سه سال بتونیم یک بازی با گرافیک نسل هفتم بسازیم خدا کنه تو ساله اینده بازی در حد گرافیکی ۵ یا۶ روبسازیم :yes:
فقط انلاین داشته باشه داستانش هرچی بود بود 🙂
به نظر من بازیش فوق العاده میشه مخصوصا که می تونیم از وسایل نقلیه تو بازی هم استفاده کنیم 😀 😀 😀
بازی خوبیه حال مولتی داره
منتظر تست آقا دانیال میمونم ولی به نظرم تو تریلرانیمیشن تیر خوردن دشمنا یکم ضایع بود! هیچ چیزی نمی شد فقط یکم خون میریخت! اون یارو هم که شوت شد ، بدتر…
اون لحضه ایی هم که از توی بیابون سفینه رو نشون داد و دوربین توی خاک حرکت می کرد به نظرم افت فریم داشت غیر این دو مورد تریلرش هیچ تفاوتی با بهترین بازی های روز دنیا نداشت فقط من موندم چه جوریه که میگن بازیش ۱۰ ساعت گیم پلی داره و هزینه ی ساختش کمتر از ۱۰۰ میلیونه ! آدم شکش می بره! :-/
واقعا بازی قابل قبولیه..مطمئنا گیم پلی چیزی کم نداره.گرافیکم که دیگه خودتون می بینید.داستانش هم خوبه چرا که بازی هایی مث کرایسیس و مس افکت با همچین داستانی این همه موفقیت کسب کردند اما اگه بشه یه سری پیچیدگی ها در طرز روایت داستان داده بشه که دیگه حله حله..
برای گروه راسپینا آرزوی موفقیت دارم.. :yes:
کاش همه ی اشکالاش تو بازی حل شه
دمشون گرم نشون دادن بازی سازی ایران پیشرفت چشمگیری کرده و این عالیه. منتظر این بازی ایرانی زیبا و متفاوت خواهیم ماند. فقط به سازندگان بازی میگم خسته نباشین و دمتون گرم :yes: :-*
خدا کنه مثل مبارزه در خلیج عدن زود تموم نشه 😕