همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا

همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید!

حامد زاهدی
۱۵:۵۸ ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا

این روزها شهر لس آنجلس در هیاهوی خاصی بوده چرا که زمان اندکی تا شروع بزرگترین نمایشگاه بازی های کامپیوتری باقی مانده است. بازیبازان زیادی از سراسر جهان برای حضور در مهم ترین رویداد صنعت بازی های ویدیویی خود را به این شهر رسانده و در سالن مرکزی همایش های لس آنجلس دور هم گرد آمده اند تا از نزدیک شاهد درخشش عناوین مورد علاقه ی خود باشند. حتما از خودتان پرسیدید که گیمفا برای E3 2015 چه برنامه هایی داشته و قصد انجام چه کارهایی را دارد؟  در این ساعت می خواهیم گزارش کاملی از عملکرد تیم و برنامه های آینده و نگاهی کامل به E3 امسال داشته باشیم پس قلم و کاغذ بیاورید و ساعت های خودتان را بر اساس گفته های ما تنظیم کنید تا کوچک ترین اتفاقی از زیر چشمانتان رد نشود!

اول از همه باید بدانیم که چرا نمایشگاه E3 از چنین محبوبیت بالایی برخوردار است. E3 از سه کلمه “Electronic Entertainment Expo” به معنای “نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی” تشکیل شده و هر ساله در شهر لس آنجلس ایالات متحده برگزار می شود. این نمایشگاه فعالیت خود را از سال ۱۹۹۵ به همت IDG و Digital Software Association آغاز نمود و در همان سال اول با معرفی کنسول های نسل پنجمی توسط شرکت های صاحب نام سگا و سونی توانست جایگاه عظیمی را در میان رقیبان به خود اختصاص دهد. حضور در E3 برای عموم مردم امکان پذیر نیست و تنها عواملی که به گونه ای در صنعت بازی های ویدیویی دخالت دارند، شانس حضور در میان غول های حاضر را دارند.

ndn 83atb3fok474pc3ipg r

این عکس ساختگی در جهت زیبایی متن می باشد

شک ندارم که شما هم مثل من بی صبرانه منتظر شروع نبردی تنگاتنگ میان قطب های بازی سازی هستید؛ میدانی که تنها سالی یک بار میزبان جنگجویانی دیرینه است. در مقاله خانواده گیمفا اشاره ای به فعالیت هایمان داشتیم و طبق قولی که داده بودیم، امروز قصد بررسی کامل نمایشگاه و چگونگی پوشش آن را داریم.

 

خلاف سال گذشته که زمان برگزاری کنفرانس ها به وقت ایران روز بود، امسال کنفرانس های مهم در ساعات پایانی شب و یا سحر جریان دارند. چه روز باشد و چه شب، برای ما فرقی ندارد و همان طور که گفتیم، هدف ما پوشش کامل و درخور بازیباز ایرانی خواهد بود. تیم ما با هماهنگی های لازم در تمامی ساعات شبانه روز آنلاین بوده و پوشش ویدیویی و متنی به صورت زنده خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهد داد. در جدول زیر می توانید از ساعت شروع هر کنفرانس به وقت تهران باخبر شوید.

e3 2015 banner

کنفرانس Bethesda دوشنبه ۲۵-۳-۹۴ ساعت ۶٫۳۰ صبح

کنفرانس Microsoft دوشنبه ۲۵-۳-۹۴ ساعت ۲۱

کنفرانس EA سه شنبه ۲۶-۳-۹۴ ساعت ۰۰٫۳۰ بامداد

کنفرانس Ubisoft سه شنبه ۲۶-۳-۹۴ ساعت ۲٫۳۰ بامداد

کنفرانس Sony سه شنبه ۲۶-۳-۹۴ ساعت ۵٫۳۰ صبح

کنفرانس Nintendo سه شنبه ۲۶-۳-۹۴ ساعت ۲۰٫۳۰

کنفرانس SquareEnix سه شنبه ۲۶-۳-۹۴ ساعت ۲۱٫۳۰

کنفرانس PC Gaming چهارشنبه ۲۷-۳-۹۴ ساعت ۴٫۳۰ صبح

احتمالا عده ای از شما عزیزان با مشاهده جدول بالا، کاسه ی چه کنم چه کنم در دست گرفته اید! ممکن است بسیاری از کاربران شغلی داشته باشند؛ از این رو بدون تردید نمی توانند در ساعات ذکر شده آنلاین بوده و کنفرانس ها را به صورت مستقیم و زنده مشاهده نمایند. نگران نباشید ما به فکر شما هم هستیم. با مدیریت دقیق و بی نقص جناب آقای کسری نراقی، سرورهای خریداری شده از سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشند و مشکلی در دانلود و آپلود ویدیوها به امید خدا نخواهیم داشت. بدین ترتیب شما سروران گرامی می توانید در بدترین شرایط، حد اکثر دو الی سه ساعت بعد از پایان هر کنفرانس، ویدیو آن را به طور کامل از گیمفا به رایگان دانلود نمایید.

630x

اگر یادتان باشد گیمفا برای چنین کنفرانس های مهمی اقدام به تهیه زیرنویس فارسی می کرد. امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت با این تفاوت که تیمی تشکیل شده از مترجمین ماهر و کارکشته در اختیار داریم. سعی بر آن است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن (یک روز بعد از هر کنفرانس) زیرنویس فارسی را تدارک ببینیم تا مزه ی تماشای ویدیوها از دهان نیافتد.

کم و بیش با نام Live Blog آشنا هستید. سایت ها از این سیستم برای گزارش آنلاین وقایع استفاده می کنند و از مزیت های آن می توان به حجم کم و سرعت بالا اشاره نمود. امسال گیمفا نیز تصمیم دارد از سیستم لایو بلاگ برای پوشش تمامی کنفرانس ها استفاده نماید. شما تنها کاری که لازم است انجام دهید کلیک بر روی لینک زیر و وارد شدن به سیستم می باشد. در حال حاضر کنفرانس ها در زیر مجموعه “برنامه های پیش رو” قرار دارند. یک ربع قبل از شروع هر مراسم، تیتر کنفرانس آن در زیر مجموعه “برنامه های درحال برگزاری” قرار می گیرد و با کلیک بر روی آن می توانید بدون انجام Reload از رویدادهای در حال جریان باخبر شوید.

ورود به لایو بلاگ گیمفا، ویژه E3 2015 

 

بعضی مواقع اتفاقاتی در طول کنفرانس رخ می دهد که نیاز به بررسی و کمی تفکر دارد. گیمفایی ها می توانند بعد از کنفرانس ها در طی مقالاتی کلی، تحلیل جریانات کنفرانس را به قلم شیوای منتقدین باتجربه و صاحب نام ما مطالعه نمایند. علاوه بر کنفرانس ها، می توانید جدیدترین اخبار منتشر شده را در فاصله زمانی کوتاهی از گیمفا مطالعه نمایید. تمام سعی ما بر این است که بتوانیم از دو چاشنی سرعت و دقت برای ارائه خدمت به شما کاربران محترم، نهایت بهره را ببریم.

کاربران عزیز می توانند هرگونه سوال در خصوص E3 2015 را در این پست از ما بپرسند تا در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

باتشکر

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا
همسفر گیمفا در نمایشگاه E3 2015 باشید! - گیمفا