عرضه ی DLC برای عنوان Castlevania : Lords Of Shadow اشتباه بود !
رئیس محصولات شرکت Konami ، Dave Cox اعلام کرد که این سازندگان این بازی هرگز قصد نداشتند DLCهایی برای بازی Castlevania عرضه کنند، اما موفقیت بازی عرضه DLC را الزامی کرد و شکرت در عرضه این DLC عجله کرد.
او گفت:
«مشکل اینجا بود که موفقیت این بازی برای همهی ما تعجب آور بود. این موفقیت باعث شد تا هیئت مدیره از ما بخواهد تا DLC جدیدی روانه بازار کنیم. ما برنامهای برای عرضهی DLCنداشتیم و این کار را با عجله فراوان انجام دادیم که این یک اشتباه بودو ما مجبور بودیم کالا را برای عرضه به بازار با عجلهی بسیار زیاد عرضه کنیم.»
اگرچه هیچ اجباری به عرضهی DLC وجود نداشت، اما شهرت این بازی سازندگان را تحت فشار قرار داد.
Cox در اینباره گفت:
« وقتی شما به موفقیتی میرسید این انتظار از شما میرود که به سرعت چیز جدیدی روانهی بازار کنید که این کار اشتباه ما بود.»
او همچنین اعلام کرد که اگرچه DLCعرضه شده ارزشمندیهای خودش را دارد اما سعی میکند DLCهای پیشرفته تر و حرفهای تری را در آینده عرضه کند.
او در اینباره گفت:
«ما موفق شدیم داستان بازی را آنطور که میخواستیم با عرضهی این DLC روایت کنیم. اما من فکر میکنم اگر ما میخواهیم DLC جدیدی عرضه کنیم باید از همان ابتدا دربارهاش برنامه ریزی داشته باشیم. و آن قطعا چیزی نخواهد بود که که از انتهای داستان ادامه پیدا کند، بلکه داستانی در کنار داستان اصلی را روایت خواهد کرد که به داستان اصلی منتهی میشود. اگر ما بخواهیم DLC جدیدی عرضه کنیم باید بر روی آن وقت و دقت بیشتری صرف کنیم.»
او همچنین دربارهی DLCها اعلام کرد که من فکر میکنم DLC نباید روایت ادامه داستان ، بلکه باید توضیحی بیشتر برای داستان اصلی بازی باشد. DLC باید به تجربهی شما بیافزاید نه اینکه قسمتی از آن را بگیرد. من فکر میکنم مردم انتظار دارند چیزی را تحویل بگیرند که ارزش پولشان را داشته باشد. پس باید به آنها احترام بگذارید و قسمتی از دنیایی که برایشان ساختهاید را به آنها عرضه کنید. مثل کاری که با Skyrim انجام دادند. به جای آنکه یک داستان نصفه و نیمه عرضه کنید و نیمی دیگر از آن را با DLCبه آنها بدهید، بهتر است کل داستان را روایت کنید و با DLC آنرا سامان بخشید و به آن شاخ و برگ دهید، و دنیایی که برایشان ساختهاید را بزرگتر کنید.»
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چه خوب گفت واقعا که راس می گه
حالا این بازی گفتن نسخه دومشو می خوان بسازن می سازن یا سر کاریم؟
میسازن..این در مورد DLC قسمت اوله..
کاش کی نباشیم
چه خوب
هیچ موقع این بازیو فراموش نمی کنم .
بعضی از بازی ها هستن که بخوای،نخوای همیشه تو ذهنت هست 😉
آره مثل Deus Ex و Dead Space که همیشه تو ذهن من هست. 😐 :laugh: :laugh: