اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا

اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر

علیرضا قاسمیان مقدم
۱۶:۲۹ ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا

به طور کلی بتاى یک بازى در ساخت آن عنوان تاثیرات زیادی دارد زیرا با بازخوردها و نظراتى که کاربران و بازیبازان از بتا در دسترس سازنده قرار می دهند به استودیو کمک مى کنند تا بازى خود را بهینه و مشکلات آن را برطرف کند چرا که در آخر به نفع خودشان مى باشد. این موضوع براى Halo 5 نیز صدق مى کند. اگر به یاد داشته باشید، نظر بسیارى از بازیکنان درباره ى بتاى نسخه ى بعدى Halo مثبت بود ولى با این وجود، انتقادهایى نیز از این بازى در موارد مختلف شده بود. حال Josh Holmes، یکى از رؤساى استودیوى سازنده، اینجاست تا مارا از آخرین وضعیت Halo 5: Guardians آگاه سازد پس با ما همراه باشید.

اسلحه ها و قابلیت هایی که برای اسپارتان ها در بتای Halo 5 در دسترس بود برای تعادل بیشتر بهینه شده اند. این بهینه سازی هم مربوط به Magnetism(در سری Halo اگر برروی یک دشمن نشانه بگیرید، دوربین شما با او حرکت می کند) و همینطور مربوط به تعادل و پایداری در هر اسلحه ی مجزا می باشد.

Josh Holmes درباره ی تفنگ های درون بازی اینطور می گوید:

این موارد از زمان بتا بهبود یافته اند. تمامی اسلحه ها بر پایه و به خاطر بازخوردها و نظرات شرکت کنندگان و همینطور اطلاعات بدست آمده تغییرات زیادی داشته اند.

او درباره ی نشانه گیری و سرعت آن نیز در بازی اینطور گفت:

تمامی نشانه گیری ها از زمان بتا سریع تر شده اند. Snipe(تک تیرانداز)ها در بازی مشکل بزرگی حساب می شدند و به همین دلیل بیشترین تغییرات را نیز به خود دیده اند. به طور کلی تمامی اسلحه ها در نشانه گیری و زوم کردن سریع تر شده اند و این موضوع در رویه مبارزه تغییرات بزرگی را به ارمغان می آورد.

زمانی که از وی درباره ی قابلیت های بازی و دلیل سوم شخص بودن آن ها سوال پرسیده شد، او اینطور اعلام کرد:

در زمان استفاده از قابلیت ها دوربین به صورت سوم شخص قرار می گیرد زیرا به بازیباز این اجازه را می دهد تا ببیند که اسپارتان او در حال انجام چه حرکتی می باشد.

اما مورد مهم تر این می باشد که به صورت اول شخص قابلیت ها درست کار نمی کنند:

ما دوربین را به صورت اول شخص تجربه کردیم و بگذارید که به شما بگوییم که این موضوع غیر ممکن می باشد زیرا نمی توان آن را(قدرت) به صورت واضح دید و انجام داد.

قابلیت Ground-Pound نیز توسط یکی از دیگر از دکمه های کنترلر انجام می شود. در آخر زمانی که درباره ی قدرت Risk/Reward سوال شد، وی به عنوان آخرین سخن گفت:

این حرکت بسیار خطرناک می باشد و فقط باید در زمان های اجبار انجام شود اما با این حال انجام این عمل بسیار جالب و حسی می باشد.

نظر شما درباره ی Halo 5 چیست؟

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا
اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات جدیدى از Halo 5 منتشر شد | نشانه گیرى سریع تر و تعادل بیشتر - گیمفا