جزئیاتی تازه از Need for Speed | امکان بازی به عنوان پلیس وجود ندارد
EA در چند سال اخیر تغییرات اساسی در ساختار و سیستم عرضه خود داده است، و تاکنون نتیجه این تغییرات را دیده ایم. مطمئنا این روش جدید به بهبود اوضاع این کمپانی کمک شایانی کرده است. به منظور ادامه این روند EA باید با دید تازه ای به سری های خود نگاه کرده، و در صورت لزوم آن ها را باز تعریف کند.
سری Need for Speed تاریخچه غنی و موفقیت های فراوانی در اختیار دارد، و EA اعتقاد دارد که بازاندیشی در مورد ماهیت Need for Speed عاقلانه ترین تصمیم ممکن است. پاییز امسال جدیدترین نسخه سری Need for Speed یک ریبوت بوده و دارای ویژگی های جدید بهمراه تعدادی از ستون های سری خواهد بود.
در نسخه های متعددی از Need for Speed مانند Need for Speed Rivals، پلیس نقش اساسی در لذت بخش بودن تجربه بازی داشته اند. در این نسخه جدید نیز پلیس حضور موثر خواهند داشت، اما طبق گفته های Marcus Nilsson، موسس Ghost Games، این بار پلیس ها با عناوین قبلی متفاوت هستند.
پلیس جزء اساسی و جدانشدنی Need For Speed بوده و اگر بخواهیم این سری را تعریف کنیم، پلیس همواره جزء Need For Speed خواهد بود. در این عنوان در قالب یک راننده قرار می گیرید و هوش مصنوعی کنترل پلیس را بر عهده دارد. همچنین این ویژگی به روش بسیار متفاوت ( نسبت به Rivals ) متعادل است که قصد ندارم فعلا در مورد آن صحبت کنم. اما به بازیباز بستگی دارد که خود را درگیر پلیس کرده یا تنها با دوستانش به رقابت و بدون دخالت پلیس بپردازد.
دو احتمال در این جا وجود دارد: ۱) تنظیماتی وجود دارد که بازیباز بتواند سطح پلیس های را تعیین کند. ۲) براساس نحوه رانندگی بازیباز سطح پلیس ها تعیین می شود. این مورد حتی می تواند نشانه ای از عدم تاکید بر روی پلیس ها در Need for Speed باشد. همچنین می توان به این شکل برداشت کرد که المان های اصلی سری نیز دچار تغییر و تحول شوند.
قدم دیگری که EA در ساخت ریبوت Need for Speed آن را خواهد برداشت، روایت بازی در Nocturnal World ( جهان شبانه ) است. طبق گفته های Nilsson نور پردازی ویژگی مهم در بازی خواهد بود، اما بیشتر بازی در شب جریان دارد.
بازی در زمان بین غروب و سپیده دم جریان دارد. بدیهی است که ما از گذشته Need For Speed الهام گرفته ایم و بازی های که در شب جریان داشتند موفقیت بیشتری بدست آورده اند. این بسیار هیجان انگیز بوده و در تاریکی شب، توانایی کیفی گرافیکی ما نمود بیشتری دارد. اما کاملا شب نیست. زمان بین غروب تا طلوع می باشد در نتیجه رویدادهای متفاوتی به وقوع خواهند پیوست. اگر به فرهنگ ماشین سواری نگاه کنید متوجه می شوید که در غروب تا طلوع است که این فرهنگ زنده می شود.
EA در ۱۵ ژوئن ( مصادف با ۲۵ خرداد ) کنفرانس خود در E3 2015 را برگزار خواهد کرد. این کنفرانس پس از کنفرانس Microsoft خواهد بود. بدون شک در این کنفرانس Need for Speed ،Star Wars Battlefront، تعدادی بازی ورزشی و احتمال چند بازی جدید معرفی خواهد شد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
ایول
اصلا با سوار ماشین پلیس شدن تو نسخه قبل حال نکردم
ممنونم
یعنی همیشه بازی در بین طلوع و غروب جریان داره؟ :no: :no:
چه بهتر
تمرکز اصلیشون رو بزارن رو بخش داستانی :-))
بیشتزش هم تو شب جریان داره 🙂
حیف شد
حیف که آنلاینه
خیلی بد شد به دو دلیل:۱.از انلاین بودنش بدم میاد۲.تنها بخشی که درHOT PURSUITتمومش کردم پلیس بود که عاشقش بودم :pain: :pain:
خوبه این جوری شبیه need for speed hot pur suit میشه
واسه pc میاد
بلی
😎
Mirror’s edge هم هست؟
وقت احیای medal of honor رسیده