تریلر خیره کننده The Bard’s Tale IV منتشر شد
صنعت بازی های ویدیویی باری دیگر آغوش خود را برای عناوینی که در توسعه و پیشرفت این صنعت تاثیر داشته اند، باز کرده است. شاید برخی عناوین شناخته شده تر از دیگران باشند، اما همگی نقش خود را ایفا کرده اند. سه دهه قبل، The Bard’s Tale توانست “Interplay” را به شهرت رسانده و آینده روشنی در پیش روی Brian Fargo، بازیساز مشهور سبک cRPG قرار دهد. inXile entertainment استودیویی است که مسئولیت ساخت دنباله این سری، یعنی The Bard’s Tale IV را به عهده گرفته.
این روزها بسیاری از بازیسازان ترجیح می دهند از منابع عمومی بودجه خود را دریافت کنند. بهمین دلیل inXile entertainment کمپینی برای The Bard’s Tale IV در Kickstarter ایجاد کرده. تاکنون مبلغ ۱.۰۲۴.۲۷۹ دلار جمع آوری شد، که به ۱.۲۵ میلیون دلار تعیین شده توسط کمپانی بسیار نزدیک است. در صورتی که کمپین به مبلغ تعیین شده برسد، inXile entertainment وعده داده “حداقل ۱.۲۵ میلیون از بودجه خود را نیز بر روی این پروژع سرمایه گذاری می کند.”
The Bard’s Tale IV سیاه چال ها و مازهای پیچیده و جالبی را ارائه خواهد داد که پر از “تله ها، پازل ها و چالش” هستند. شهر Skara Brae و محیط های اضافه به عنوان یک پس زمینه فوق العاده برای داستان و گیم پلی عمل خواهند کرد. مطمئنا طرفداران از کاوش در سیاه چال ها به صورت اول شخص مانند سه عنوان قبلی، هیجان زده می شوند. inXile این حق را بدست آورده که یک تجربه Bard’s Tale حقیقی را ساخته، و “مفاهیم آشنا” قبلی را تکرار کند.
در ساخت The Bard’s Tale IV از Unreal Engine 4 استفاده می شود، و می توانید شکوه و جلال بازی را در تریلر مشاهده کنید. به منظور زینت بخشیدن به فرهنگ اسکاتلندی بازی، موسیقی متن از “موسیقی اسکاتلندی الهام گرفته شده است.” فتوگرامتری به تیم سازنده کمک خواهد کرد که اشیای سه بعدی اسکاتلندی را دقیق تر طراحی کرده، و The Bard’s Tale IV را به “با جزئیات ترین پازل فیزیکی” بدل کنند.
در دوازدهین سال تاسیس، inXile توانسته پروزه هایی مشهوری از جمله: Wasteland 2 و Torment: Tides of Numenera را به اتمام برساند. Brian Fargo، مدیر عامل inXile entertainment، در مورد بازیسازی و حمایت مردم چنین گفته است:
۳۰ سال گذشته بسیار شگفت انگیز بوده و احساس می کنم بسیار خوش شانس هستم که تمام این مدت در صنعت بازیسازی حضور داشته ام. تنها به دلیل حمایت بی دریغ طرفداران است که اکنون اینجا هستم و بر روی این عناوین نقش آفرینی فوق العاده کار می کنم. بعد از تمام این سال ها، هیچ چیز به اندازه احیای Bard’s Tale کلاسیک من را هیجان زده نمی کند.
پخش آنلاین:
[jwplayer mediaid=”229602″]
برای اطلاعات و جزئیات بیشتر می توانید به صفحه Kickstarter این بازی مراجعه کنید. اکر شما هم از طرفداران و علاقه مندان این بازی هستید، همچنان زمان نسبتا زیادی برای حمایت دارید. پس فرصت را از دست نداده، و به ساخت این عنوان حمایت کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
crpg دیگه چیه ؟ :sweat: 😮
Computer Role Playing Game !
داداش Diablo هم در همین سبکه … فقط واسه کنسولا هم عرضه شد!
فکر کنم cyberpunk 2077 هم چیزی تو همین مایه ها باشه سبکش! کلا سبک فسیلیه !
“سبک فسیل” رو خوب اومدی…
:rotfl:
دوستان یه سوال در رابطه با ویچر.تو منو اصلی فرق just story با story &sword چیه؟.
Just Story درجه سختی آسونه Story n Swork یک درجه سخت تره.
……………………
این همونه که قبلا برای گوشی اومده بود؟
مرسی 🙂
خیلی باحال بود ولی اقای محمد صادق شجاعی ایامی دانستید ۶ رو زودتر بزارید دوباره نره تا ۲ یا ۳ هقته دیگه ممنمون
قسمت ششم آماده شده و بزودی منتشر خواهد شد
ب خدا اگه پول داشتم از این بازی حمایت می کردم 🙁
چه خفن بود 😯 😯
وای پسر موزیکش منو نابود کرد
😯 😯 این چه گرافیکی داشت!!!!!
خیلی هم عالی
به امید عرضه بالدور و ایسویند دیل جدید. ..