هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا

هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴

علیرضا قاسمیان مقدم
۲۳:۱۷ ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا

هر هفته اخبار، مقالات، ویدیوها و مطالب بسیاری در دنیای بازی های ویدئویی در دسترس طرفداران این صنعت قرار می گیرد و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین و بروزترین سایت در این زمینه، پوشش لحظه ای از این مطالب در دسترس پارسی زبانان قرار می دهد. حال ممکن است به دلیل مشغله ی کاری و یا درسی نتوانسته اید با گیمفا، بزرگترین سایت در زمینه ی تحلیل و اخبار بازی ها، در هفته ای که گذشت، همراه باشید. ما در بخش “هفته با گیمفا” به بررسی مقالات و اخباری که هفته ی پیش منتشر شده اند، می پردازیم. با ما در ادامه برای اولین قسمت از بخش تازه تاسیس “هفته با گیمفا” همراه باشید.

سوال: مشکل بخش ٧ خبر چه بود؟

جواب: به دلیل نامی که به آن داده بودیم، به اجبار فقط محتوای بخش “٧ خبر” را ٧ خبر اشغال کرده بود و نمی توانستیم مقالات و بخش های اختصاصی که در هفته در دسترس شما قرار داده بودیم در این بخش بگنجانیم.

حال بخش تازه تاسیسِ “هفته با گیمفا” اینجاست تا این مشکل را برطرف کند و اطمینان حاصل کند که از تک تک مطالب مهم هفته ای که گذشته است، آگاه می شوید.

پس بیش از این وقت شمارا نمی گیریم و به خواندن اولین قسمت هفته با گیمفا در پایین شمارا دعوت می کنیم. باور کنید با خواندن این بخش از هیچ خبر و مقاله ای عقب نخواهید ماند!

اخبار هفته:


project cars lykan 2

Project CARS صدر نشین ایتالیا و انگلستان

خبر اول خبر دوم

ماشین های Project CARS همچنان می تازند! ٢٨ام اردیبهشت مصادف شد با صدر نشینی عنوانی به سبک ماشین سواری و مسابقه ای که توسط استودیوی Slightly Mad Studios، سازنده ی NFS: Shift و Shift 2، توسعه یافته است در لیست بازی های پرفروش ایتالیا و انگلستان و Project CARS توانست موفقیتی بزرگ برای استودیوی سازنده کسب کند. موفقیتی که قصد تکرار آن را دارد.

doom

تفنگ های خود را پر کنید! DOOM در E3 معرفی خواهد شد

“عنوانی  اول شخص ریبوت به سبک تیراندازی”، این توضیحی بود که برای یکی از عنوان های Bethesda در E3 در دسترس طرفداران قرار گرفته بود و معرفی DOOM در این قالب بسیاری را غافلگیر کرد. از DOOM در E3 رونمایی خواهد شد پس تفنگ های خودرا آماده کنید چون که سیلی از دشمنان به زودی به سوی شما سرازیر خواهند شد.

ps4 and xbox one

۳۴ میلیون دستگاه PS4 و Xbox One تاکنون به فروش رفته است

فروش کلی دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One روی هم از مرز سی میلیون گذشته است و بدون شک هردو شرکت مایکروسافت و سونی استحقاق یک تبریک و یک موفق باشید بزرگ از طرفداران دارند.

hellblade wallpaper minus logo thumb

ماه آینده یک تریلر از گیم پلی بازی Hellblade منتشر می‌شود

بالاخره طرفداران بازی Hellblade می توانند در ماه پیش رو، تریلری از بازی Hellblade را مشاهده کنند. این تریلر به همگان نمایش داده می شود و در پشت درهای بسته رونمایی نخواهد شد.

ویدیویی جالب از بازی bloodborne با زاویه دید دوربین از بالا منتشر شده است

خود را برای ماجراجویی سخت دیگری آماده کنید! | بسته ی الحاقی جدیدی در راه Bloodborne

به غیر از Demon’s Souls، دیگر عنوان های From Software محتویات قابل دانلود و بسته هایی الحاقی بعد از عرضه دریافت کردند و Bloodborne نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. خود را برای یک ماجراجویی سخت و زجرآور دیگر آماده کنید.

کنسول ps4 در صدر چارت فروش کشور ژاپن قرار گرفت

PlayStation 4 :Sony بهترین کنسول برای بازی های ویدیویی است

به نظر سونی، PS4 بهترین کنسول برای بازی های ویدیویی می باشد. کم تر از این هم از یک سازنده انتظار نمی رفت، بالاخره هر شرکتی باید از محصول خود پشتیبانی کند و زمانی که یک تریلر مهیج و جالب نیز به این پشتیبانی اضافه می کنید، نتایج آن همه را به خود جذب می کند.

need for speed 2015

Need for Speed جدید رسما معرفی شد

بالاخره پس از تیزر و تصاویری که از نسخه ی بعدی Need for Speed منتشر شد و یا لورفت و شایعات زیادی که درباره ی ادامه ی نسخه ی Underground این فرنچایز در فضای مجازی پخش شده بود، اعلام شد که نسخه ی بعدی NFS یک ریبوت خواهد بود. ادامه ی خبر را از لینک بالا دنبال کنید.

windows10 logo

Windows 10 پس از تابستان برای Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت

این هم یک خبر نسبتا ناراحت کننده برای دارندگان کنسول Xbox One؛ طرفداران برای دسترسی به ویندوز ١٠ در کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، باید تا پس از تابستان صبر کنند.

f1 2015 ds1 670x358 constrain

بازی F1 2015 یک ماه تاخیر خورد

تاخیری دیگر برای یکی دیگر از عنوان های AAA در حال ساخت؛ بله درست خوانده اید، بازی ماشین سواری F1 2015 با یک ماه تاخیر روبرو شد.

red dead redemption 2 logo

آگهی استخدام سازندگان Red Dead Redemption برای پروژه جدید

تمامی موارد به سوی یک Red Dead جدید اشاره می کنند ولی آیا باید منتظر معرفی نسخه ی بعدی عنوان ذکر شده باشیم؟ آگهی استخدام که حداقل اینطور می گوید.

مقالات و مطالب اختصاصی گیمفا:

چند روز مانده به:

witcher3 1449234 650x

هفته ی پیش همراه شد با پایان بخش جدید چند روز مانده به که به The Wiitcher 3: Wild hunt اختصاص یافته بود. در این بخش تازه تاسیس به تمامی مواردی که قبل از ورود به یک بازی باید بدانید می پردازیم و نسخه های قبلی، دنیا، داستان و شخصیت های یک عنوان را قبل از عرضه مورد بررسی قرار می دهیم. این بخش را به دلیل استقبال بی حد و اندازه ی شما، کاربران گیمفا، برای عنوان هایی که به زودی عرضه خواهند شد ادامه خواهیم داد.

چند روز مانده به: گرگ سپید! | قسمت اول

چند روز مانده به: گرگ سپید! | قسمت دوم

چند روز مانده به: گرگ سپید! | قسمت سوم

چند روز مانده به: گرگ سپید! | قسمت آخر

ویدیوی جعبه گشایی نسخه ی روز اول Witcher 3

نقد و بررسی:

dark souls 2 feature 2 672x372

ارواح تاریک | پرونده Dark Souls II: Scholar of the First Sin

در هفته ای که گذشت مقایسه و نقد و بررسی کاملی از نسخه ی بازسازی شده ی Dark Souls 2 به قلم امیرمهدی نامجو صورت گرفت که خواندن آن خالی از لطف نیست و می توانید اطلاعات جامعی با خواندن این پرونده از Dark Souls 2 بدست آورید.

خانواده ی گیمفا:

image

خانواده ی گیمفا | قسمت سوم

قسمت سوم خانواده ی گیمفا که بخش مهیج سایتسایت می باشد به قلم حامد زاهدی، نویسنده ی باتجربه ی صفحه ی اصلی و مجله و سردبیر سایت، در جمعه در دسترس کاربران قرار گرفت و با مطالب زیبا و جالبی که در خود جای داده است، شمارا از وضع سایت آگاه می کند.

نظر شما درباره ی بخش “هفته با گیمفا” چیست؟

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا
هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

هفته با گیمفا: ٢٧ اردیبهشت الی ٢ خرداد – ٩۴ - گیمفا