Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا

Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟

سعید حلاجیان
۱۰:۲۱ ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا

چند سال گذشته، کمپانی EA در بیانیه ای اعلام کرد که آنها می خواهند، بازیهای FPS (تیراندازی اول شخص) را که سال ها در انحصار Activision  و سری بازی های Call of Duty است را از انحصار خارج کنند؛ اما EA به خوبی می دانست که فرانچایز Battlefield نمی تواند نسبت به Call of Duty فروش بیشتری داشته باشد؛ اما آنها با قناعت به همین موضوع که بالاخره توانستند بازیهای FPS را از انحصار Call of Duty خارج کنند، آهسته آهسته به سمت هدف اصلی خود حرکت می کردند تا شاید بتوانند در بین راه از لغزش Call of Duty به سود خود استفاده کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

EA راه درستی را در پیش گرفت؛ زیرا اگرچه فرانچایز Call of Duty، توانست با Advanced Warfare اشتباهات گذشته خود را کمی جبران کند ولی بدون شک، می توان گفت Call of Duty : Ghost برای آنها یک شکست واقعی بود و آنها را یک قدم به عقب راند؛ دقیقا اتفاقی که EA از ابتدا منتظر آن بود. حال EA از پروژه جدید خود یعنی Star Wars: Battlefront رونمایی کرد؛ عنوانی که بسیار پر زرق و برق و هیجان انگیز تر از فرانچایز Call of Duty به نظر می رسد و همه چشم ها به این بازی و آینده پیش روی آن دوخته شده است. نکته جالب ماجرا هم اینجاست که هردو عنوان Black Ops III و  Star Wars: Battlefront در همین روزهای اخیر رونمایی شده اند و این موضوع گویای آن است که EA دقیق و با برنامه حرکت می کند.

البته ما هنوز اطلاعات زیادی از Black Ops III نداریم؛ و مطمئنا باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از گیم پلی و به خصوص بخش Multiplayer (چند نفره آن) منتشر شود و مطمئنا هم این عنوان، حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و ما منکر این موضوع نیستیم و نخواهیم بود؛ اما به نظر می رسد با توجه به شواهد و محبوبیتی که Star Wars: Battlefront در همین ابتدای کار بدست آورده است؛ Call of Duty: Black Ops III، کار سختی برای رقابت با این عنوان پیش رو خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • سلام مثل اینکه همه هستن مدرسه :laugh: من فکر میکنم نواوری در بازی Star Wars بیشتر باشه و با توجه به محبوبیت قبلی که داره موفق تر ظاهر بشه

  • TINTIN گفت:

    به نظرم Black Ops III هم یه ۱۰ ساعت ملخ بازی تحویل میده و بازی تمام! ولی EA بازیاش با تنوع وارد شدن اول BF4 بعدم TITANFALL حالا هم Star Wars و ما همچنان به دنبال CODی که برگرده به ریشه ها

    • MDemonT گفت:

      لازم به ذکر هست که اولن BF3 با تنوع وارد شد نه ۴
      دومن Titanfall رو سازنده های CoD ساختن نه خود EA!
      سومن Star Wars فقط داره جو میده و هنوز ی تریلر از گیمپلی ندیدیم و هر چی ازش اومده فقط ساخته تو موتور بوده!
      چهارمن اون ۱۰ ساعت ملخ بازی اگر منظورت سینگل هست که کللللن بیخیال شو دیگه همه میدونن حداقل CoD تو سینگل بهتره! و اگر مولتی منظورت هست خب بالاخره اگر بازی های DICE ازادی عمل دارن تو بازی و مخاطب خودشون رو دارن CoD هم سرعت و استراتژی خودش رو داره و مخاطب خودش!
      و اخرین حرف ! واقعن مردم ما خیلی باحالن اصن :)) CoD برگرده به ریشه هاش اره؟! *می توان گفت Call of Duty : Ghost برای آنها یک شکست واقعی بود و آنها را یک قدم به عقب راند* دیگه فکر کنم Ghosts کاملا برگشته بود به ریشه هاش و جنگ زمان حال رو نشون میداد!

      • mojy_star گفت:

        شما معلومه که از رو تعصب داری از بازی مورد علاقت دفاع میکنی … ما نمیدونیم بازی star چجور بازی هست اما اینو (با توجه به تریلر ) میدونیم که کالاف محبوبیتشو نسبت به قبل از دست داده و روز به روز داره از ریشه اش فاصله میگیره .

      • Garrett گفت:

        چه حرفا؟
        میگه کالافگ گوست برگشت به ریشه ها بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        (فقط از نظر سلاح ها مثل mwبود ولی خود بازی!!!!!!!!آهنگاش وداستانش وشخصیت پردازی یک هزارم mwنبود تازه خوبه ریشه ی کالاف جنگ جهانی بوده بعد ایشون میگه ریشه ها!!!!)
        شما احتمالا کالافو از بلک آپس یا بعد از اون شروع کردی که چنین چیزی میگی
        یا هم که اگه قبلشو بازی کردی من دیگه حرفی ندارم بزنم با این حرفت همه چیزو نشون دادی
        ولی اینو بگم که star wars هنوز چیزی نشون نداده وهیچ قضاوتی نمیشه کرد وتمام حرفاش تا الان جوسازیه وتبلیغاتی که خیلیا میکنن

  • MDemonT گفت:

    نمیدونم چرا مردم و اینطور که معلومه حتی خود گیمفا هم باورش شده که اون تریلری که از Star Wars اومده واسه داخل بازیه 😐
    ۱. اون تریلر فقط داخل موتور بازی هست و حتی اگر قرار باشه PC اون رو بشکه ۳۰-۴۰ فریم بیاره با اون قدرتش نیازمند حداقل ی دونه ۹۸۰ هست چون تعداد پلیگان و تکسچر بسیار زیاد بود و reflection توی همه چی بود پس در نتیجه کنسول ها با این قدرت معمولیشون ( نه اینکه ضعیف بدرد نخور باشن ولی خب دیگه انچنان هم قوی نیستن که!) عمرن اونو بتونن طبق گفته ی شرکت ۶۰ فریم بیارن! کاری که Star Wars کرد دقیقن حرکت تکراری CoD بود که سر AW انجام داد یادتونه ی تریلر ازش اومد بیرون که فقط ویدیو های داخل لودینگ بازی (همون گرافیک خدا ها) رو نشون میداد و گفتیم یا خدا چقدر فرق کرده؟ این دقیقن همون کارو کرده خب AW خیلی پیشرفت گرافیکی داشت ولی *اولش* یه فکر دیگه در موردش میکردیم که الان سر Starwars هم همینه من اطمینان دارم… در مورد دوستانی که هی میگن ملخ ملخ جالبه که Titanfall – Starwars بازی های شاهکارن با اینکه هر جفتشون Boost Jump به نوع دیگه ای رو دارن اما کالاف مسخره 😐
    در مورد محبوبیت و …. هم باید گفت که من نمیدونم چرا هنوز گیمفا نذاشته امااااا Call of Duty Black Ops 3 هنوز نیومده توی Amazon هم توی PS4 و هم توی Xbox One توی بازی های پیش خرید *اول* هست… در صورتی که خیلی بازی های دیگه هم هستن و به قول بعضی ها *محبوبن*
    موفق باشید و انقدر جو سازی نکنید سر star Wars …

    • FarhadPs گفت:

      عزیز بزار هرچی میخان بگن
      ملخ بازی دیگه خیلی جدید بود!
      زمان حال باشه بده
      زمان گذشته باشه میگن بدون نواوریه
      اینده باشه تخیلیه
      تکلیفشون با خودشون معلوم نیست!
      الان استار وارز خدای تخیل نیست اما کالاف ک حقیقت بنجاه سال اینده رو نشون میده تخیلیه نه ببخشید ملخ بازیه
      عجب

    • Lord Mahdi گفت:

      استدیو DICE همیشه بازیهاشو بهینه پورت میکنه و اینکه بگیم STAR WARS نمیتونه روی ۶۰ فریم اجرا بشه یه اشتباه بزرگه! :no: اگه BF 4 رو بازی کرده باشید به این نتیجه میرسید.
      فعلا باید صبر کرد و دید و نباید همینطوری نظر داد

    • Garrett گفت:

      درباره ی star wars راست گفته واقعا

    • ashkandlv گفت:

      این که titanfall رو مثال میزنی اشتباهه چون اولین نسخه هست و مردم راحت میپزیرنش و طرف دار های این سبک میرن سمتش ولی کالاف نه اسمی که روشه نشون دهنده ریشه ش هست و باید طرفدار های قدیمی رو راضی نگه داره ..تغیر تو cod مثله اینه که ماریو ۳d بشه و موضوعش بشه در باره یه دزدی بزرگ سه تا دوست ..تویه شهر ول باشه و پلیس ها رو بکشه 😐

  • Pooya S.A گفت:

    با اینکه طرفدار کالاف نیستم ولی هیچکسی نمیتونه مثل activision این سبک بازیارو طراحی کنه
    حتی اگه از ریشه اش فاصله گرفته باشه

  • moeenpnc گفت:

    صدرصد شک نکنید Black Ops III پیروز

  • Mahdi Mz گفت:

    بازی star wars ِیه ip جدیده و از اون طرف call of duty دارای محبوبیت می باشد چون یکی از بهترین بازی های سبک شوتره. احتمال برد call of duty بیشتره.ولی اگه بخواد همین سیاستشو پیش بگیره در آینده نچندان دور شکست می خوره(چون بالاخره ایده های بهتری روی کار میاد مثل همین star wars)

    • FarhadPs گفت:

      کدوم سیاست؟!
      چرا یکی یچیزی میگه بقیه ام هی تکرارش میکنید؟!
      چیکار کنه بنظرتون؟؟؟

    • essiMartin گفت:

      داداش بروبچ اکتیویژن هم که بعده اون کفش واکس نمیزنن که اونام تحت شرایط( اینکه مردم اون روزا چی میخوان رو میدن ) ایده های نو و عالی میدن.
      cod هر سال منتشر میشه و ایده های جدیدو که بعد یکسال جمع میشن روی هم میزاه. اگه قرار باشه چندسال cod نده بعد یهو یکی بده با اون ایده هایی که جمع شده مردم رو منفجر میکنه عزیز 😀
      اونام خوب ما رو میخوان دیگ 😀 😎

      • Mahdi Mz گفت:

        جواب essimartin : وقتی که هر سال یه نسخه از این بازی منتشر میشه یه گیمر دیگه واسش عادی میشه و زیاد انتظار بازی رو نمیکشه و وقتی یه نسخه از بازی رو بازی نمیکنه زیاد واسش مهم نیست چون میدونه سال بعد باز یه نسخه دیگه از اون بازی منتشر میشه و کم کم بازی طرفدارای قدیمی خودشو از دست میده.

        • essiMartin گفت:

          درسته ولی همونایی که براشون عادی شده جزو اولین نفراتن که تجربه اش میکنن و فک نکنم با این فروشایی که کرده بشه گفت طرفداراش کم شدن.
          این حرفو از رو تعصب نمیزنم اما میدونم هر گیمری که میره بجاش چندتا دیگ میان و حالا که COD آی پی ثابتی شده اگه سالانه نباشه انگار یه چیزی تو دنیای گیمینگ کمه.

  • مولتی رو نمیدونم ولی سینگل رو همیشه کالاف برده این بار هم میبره :yes:

  • moeenpnc گفت:

    ولی همیشه توبازیهای اول شخص Call of Duty حرف اولو میزده هم از نظر فروش هم از نظر گیم پلی بازی اینو کسی نمیتونه انکار کنه

  • danyal5211 گفت:

    من هرچی Star Wars بازی کردم همشون Hack & slash یا RPG بودن نمیدونم از کی این بازی شده شوتر اول شخص!

  • SMAUG گفت:

    مهم اینه بحث سر کیفیته یا میزان فروش. الان اکتیویژن سر هر عنوانی اسم COD رو بذاره ملت بی هیچ حرفی میخرن. اما آیا اکتیویژن تونسته یه IP جدید رو خلق کنه که بتونه موفقیتی در حد و اندازه ندای وظیفه داشته باشه؟
    یکی از دلایلی که از EA خوشم میاد، سماجت این کمپانیه. شما ببینین تا چند سال PES سلطان بی چون و چرای فوتبال بود اما EA کم نیورد، با پیشرفت های پله پله و حوصله بالاخره تونست PES رو با FIFA 2008 بکشه پایین. و حالا شما میزان فروش PES و فیفا رو مقایسه کنید!
    حدس میزنم EA برخلاف اکتیویژن که ساخت COD رو تو یه پروسه ۳ ساله دست سه تا استدیو مختلف داده ، تو این مدت هر سال یه عنوان شوتر جدید رو معرفی کنه، یعنی امسال Starwars سال بعد Titanfall 2 و سال بعدش Battlefield اینطور دیگه هر سال یه عنوان ثابت با شکل و شمایل عجیب و غریب عرضه نمیشه بلکه بتلفیلد همچنان میدان نبرد باقی می مونه و starwars , titanfall هم در نبرد های آینده. همچنین برای هر عنوان فرصت پیشرفت و نوآوری وجود داره.
    در آخر اگه بخوام بین این دو عنوان یکی رو انتخاب کنم با توجه به علاقه ای که به EA دارم و همچنین خاطره ای که با سری فیلم های جنگ ستارگان دارم بدون شک انتخابم Star wars Battlefront .

    سپاس :yes:

    • Kian K گفت:

      موافقم. :yes:
      اما یه استراتژی جالب دیگه هم که EA دنبال میکنه تمرکز بر روی چند IP از ژانر FPS هستش که با وجود اینکه نوآوری چندانی نسبت به یکدیگر ندارند اما چون از نام و محیط متفاوتی بهره میبرند به شدت از حس تکرار عناوین خود جلوگیری میکنه.
      اما اکتیویژن بخاطر اینکه برند COD پرفروش هستش هیچوقت چنین کاری رو انجام نمیده که شاید تا چند سال آینده کارساز باشه اما بعدش فن های قدیمی COD (مثل من) از تکرار این سری خسته و به جبهه ی دشمن خواهند پیوست و این کار رو برای اکتیویژن سختتر خواهد کرد.
      بخصوص اینکه به شخصه سال های گذشته به عنوان یک فن و به خاطر احترامی که به سری COD داشتم نسخه های بدرد نخورش رو میگرفتم اما امسال دیگه از این خبرا نیست و مسلما عنوان بهتر رو خریداری خواهم کرد.(البته اگر Star wars Battlefront کرک بشه!!(که نمیشه)) و البته موفق شدن COD!

      • SMAUG گفت:

        دقیقا.
        ندای وظیفه اصلا عنوان کوچیکی نیست و یکی از مورد احترام ترین بازی های صنعت گیمه ولی اکتیویژن اصلا قدر این IP رو ندونست. بهتر بود بعد از سه گانه ماندگار MW یه استراحت چند ساله به این فرانچایز داده میشد و بعد از دو سه سال با یه عنوان در حد لیاقت نام COD وارد میدان میشد.
        با این روند اصلا دور از انتظار نیست که کیفیت این فرانچایز که حق آب و گل تو FPS داره تا حدی پایین بیاد که خود اکتیویژن از عرضه اش منصرف بشه. COD بشدت به یه تیم تازه نفس و خلاق برای ادامه مسیر نیاز داره.

        • mamad-m416 گفت:

          SMAUG
          دقیقا باهات موافقم :yes:
          منم تا mw3 طرفدار کالاف بودم ولی بعد از اون دیگه کالاف رفت سمت جنگ های آینده و منم از این سبک بازیا خوشم نمیاد به همین خاطر اومدم سمت بتلفیلد
          قبل از اون چندتا از نسخه های کالاف رو مولتی بازی کرده بودم ولی…
          تا این که اولین بار بتل۳ مولتی بازی کردم اونجا بود که معنی مولتی رو متوجه شدم
          بعد از اون هم بتل۴ مولتی بازی کردم
          مپ های وسیع…وسایل نقلیه…گرافیک عالی…صداگذاری فوق العاده…تنوع اسلحه ها…سیستم بتل لاگ و…
          همه این ها باعث شد بیام سمت بتل
          ولی کالاف واقعا حیف شد :-((

          • FarhadPs گفت:

            دقیقا باهات مخالفم
            کالاف بهترین روند رو داره ادامه میده
            انگار از هیچی خبر نداری
            واسه هر عنوانش سه چهار سال وقت میزارن نه یکسال
            الان من نمیفهمم کالاف ادونس مشکلش چی بود؟
            این ایرادات شماها از اینده رفتن بازی اینه ک ما ایرانیا ادمای شدیدا سنتی با طرز فکر قدیمی هستیم و تکنولوژی یه چیز مبهمه برامون
            نشون دادیم اگه بهترین چیزو مدام داشته باشیم ازش زده میشیم و بسش میزنیم
            بهترین گرافیک داستان خوب گیم بلی خوب
            ایناست ک کالافو از بقیه متمایز میکنه
            اینم شک نکنید قدرت این سری سال ب سال بیشتر مشه و محبوبیتش افزایش بیدا میکنه.
            EA توو سبک شوتر خودشو نشون داده با بتلفیلد
            چهارشو همزمان با گوست گرفتم
            دیگه گفتم عمرا هزینه بابت یه شوتر الکی بدم
            اما گوست بینظیر بود
            استار وارز تخیلی ابکی باشه اشکال نداره اما کالاف نه اشکال داره!
            درضمن اینا الان ب دلیل همون ذهن محدود تخیلیه اما در اینده همچین تکنولوژی بوجود میاد.
            اصلا چیکار ب تخیلی بودش داری! از خود بازی باید لذت برد
            کلا توی هر زمانی باشه به کوری چشم دشمناش از هم سبکاش برتریه مطلق داره

            • Mr.Different گفت:

              دقیقا!!!!!این افراد هیچ وقت از بازی لذت نمی برن! :shout:

            • Lord Poseidon گفت:

              جرا به ایرانیا توهین میکنی
              کی کفته تکنولوزی واسه ما مبهمه
              متاسفم واسه این طرز فکرت که حتی به خاطر یه بازی میخوای ایرانیا رو بکوبی

              هر دو عنوان خوبن
              اکه بول برستی نکنن شرکتای سازنده بازیای خوبی ازاب در میان

            • mamad-m416 گفت:

              Farhad Ps
              “بهترین گرافیک داستان خوب گیم بلی خوب”
              داستان رو قبول دارم و همینطور گیمپلی کالاف چون آرکید هست بیشتر به سلیقه ها میخوره… ولی بهترین گرافیک؟! کالاف؟! مطمعنی؟!
              “اما گوست بینظیر بود”
              گوست بینظیر بود؟ یعنی میخوای بگی که گوست از بتل۴ بهتر بود؟! 😐
              “از نظر من بتل چهار یکی از بدترین بازیای عمرم بود”
              اصلا بتل۴ مولتیش رو بازی کردی؟ اگه بازی کردی حتما انتظار داشتی مثل کالاف یه مپ کوچیک بهت بده که بری داخلش تا دلت خواست آدم بکشی!
              ولی بتل اینطوری نیست! باید کار تیمی انجام بدی! کسی بتل رو برای TDM بازی نمیکنه! فقط برای CQ
              من خودم آخرین باری که TDM بازی کردم یادم نمیاد
              فقط و فقط CQ بازی میکنم… با وجود تانک و جت و هلی کوپتر و…
              “استار وارز تخیلی ابکی باشه اشکال نداره اما کالاف نه اشکال داره!”
              اگه به اسماشون دقت کنی متوجه میشی!
              حاظرم شرط ببندم تو این سایت طرفدارهای واقعی بتلفیلد به اندازه انگشت های دست هم نمیرسه! دلیلش رو واقعا نمیدونم!

  • Shahin_naderi گفت:

    عقق :sick:
    بلک اپس ۳ با استار وار قابل مقایسه !! ؟ :sick: :sick: متاش میشه ۲۰ از صد عق عق
    سال بعد شرکت اینفنیتی یه بازی کالاف درست حسابی بسازه تخیلی نباشه مثل مدرن وارفاره

  • DFSHINNOK7 گفت:

    این که دیگه سوال نداره.
    Star Wars: Battlefront

  • Salar144 گفت:

    ghosts از بهترین های کالاف نبود ولی فروشش از بتل ۴ بیشتر بود . mw3 بهتر از بتل ۳ بود . این بتل اخری هم بتل هایپ بود . بتل به گرد کالاف هم نمیرسه

  • کالاف اگه گند هم بزنه از ارزش هاش چیزی کم نمیشه

  • معلومه SW:Bf برنده میشه
    Cod بعد از mw خراب کرد
    به دور از انصافه که آخرین cod در قسمت سینماتیک بین مرحله ای عالی کار کرده بود.

  • Mr.Different گفت:

    من یکی که کالاف رو می گیرم! 😀
    استار وارز بهتره فیلمش بیاد تا بازی! :dazed:

  • SMAUG گفت:

    باید تا E3 صبر کرد
    چون با دیدن ویژگی ها و نوآوری های گیم پلی هر دو عنوان راحتر میشه پیش بینی کرد کدومشون کیفیت بیشتری داره.
    امسال هم دوباره شاهد نبرد EA و Activision برای تخت پادشاهی FPS هستیم فقط با این تفاوت که DICE با سلاح جدیدی وارد میدان شده. ” Starwars “

  • battleking گفت:

    بابا جون هرکی دوس دارین سریای بتلفیدو با کال مقایسش نکنین واسه battleling افت داره به خدا

  • Mohammad.Hl گفت:

    بابت مطلب ممنونم
    فعلا که باید وایسیم و ببینیم کدوم از این عنوان های جذاب موفق تر و بهتر از آب در میاد هر دو بازی عالی هستن به نظر من 🙂

  • just ps4 گفت:

    نمیدونم افرادی که تو پستای قبل میان میگن از اینده خوشم نمیاد میان طرفداری کاذبی از battlefront میکنن
    واقعا شما خودتو گیمر متعصب میدونید :no:

  • Daniel گفت:

    COD چیزیه که خیلی از گیمر ها روش تعصب دارن همینطور Star wars که تریلرش ترکوند.
    ولی به نظر من اینبار دیگه cod موفقیتش مثل قبل نمیشه.

  • just ps4 گفت:

    تا زمانی که تایم اوت و پینگای بالای مضخرف هستند اصلا نمیشه مولتی این عناوینو بازی کرد

  • Lord Poseidon گفت:

    من که میکم کالاف امسال خراب میکنه
    امیدوارم خراب نکنه

  • SAJAD HABIBI گفت:

    معلومه که استار وارز!!!!
    چون کالاف اصل بازیش یه چیزی دیگه بود ولی الان شده یه پا استار وارز :no: :no: !

  • last of us گفت:

    من که کالافو بیشتر قبول دارم
    ولى استار وارز هم واقعا قوى بود
    گرافیک خیلى خفنى داشت
    ممنونم

  • T.M گفت:

    امسال نوبته استار وارسه!!

  • Marvel Daemon گفت:

    دوستان راستش رو بگید، اگه بتل بره آینده، بازم میگید ملخ بازی؟!؟!
    حالا بگذریم که این و تایتان فال از ملخ بازی هم اونور ترن.
    اگه کالاف میرفت جنگ جهانی همه میگفتن چرا رفته جنگ جهانی؟ تفنگ نداره و ایده کم آورده
    اگه تو زمان حال می موند میگفتید تکراری و اینکه ایده کم داره.
    حالا هم که رفته آینده میگید ملخ بازی!!!!!
    حالا همین ملخ بازی به صد تا دزد و پلیس میرزه!!!!!
    حالا اگه بتل بره آینده میشه نو آوری!!!!!!
    یاد زمانی افتادم که کالاف می خواست از جنگ جهانی خارج بشه. همه میگفتن شکست میخوره، دیدیم که چگونه با مدرن وارفیر نوآوری و شاهکار بودن رو نشون داد
    یه سری میگن کالاف باید به ریشه ها باز گرده، یه سوال دارم، آیا جنگ کنونی و دزد و پلیس، ریشه ی بتل هست؟

  • Amir گفت:

    جالب اینه که هردو هم در یک زمان عرضه می شن. تقریباً

  • ahmadpc گفت:

    بابا بازی های شرکت EAدیگه جذاب نیستن حالت مصنوعی دارن

  • nEo گفت:

    بین این دو عنوان که نمیشه نظری داد.
    خیلی تا زمان انتشار مونده، منم تا اینارو تجربه نکردم و نمیتونم نظر بدم.
    ولی در کل Halo رو ترجیح میدم، سینگل عالی، مولتی عالیتر.

Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا
Star Wars: Battlefront vs. Black Ops III| کدام یک پیروز می شود ؟ - گیمفا