دمو و تصاویری بسیار زیبا با استفاده از DirectX 12 توسط Square Enix منتشر شد
امروز شرکت Square Enix ،Microsoft و Nvidia دمویی جالب به همراه تصاویری منتشر کردند که بسیار زیبا و جذاب به نظر میرسند. برای دیدن این دمو و تصاویر در ادامه با گیمفا همراه باشید.
این دمو با استفاده از DirectX 12 و افکت های Nvidia GameWorks ساخته شده است، سازندگان برای نشان دادن هرچه بهتر این دمو از سیستمی استفاده کرده اند که دارای ۴ کارت گرافیک بسیار قدرتمند GTX Titan بوده است.
سازندگان نام “Witch Chapter 0” را برای این دمو انتخاب کرده اند، شما در این دمو شخصیتی را خواهید دید که در تلاش است تا بتواند از یک دره عجیب و خطرناک عبور کند و پس از این قسمت در دمو شخصیتی را مشاهده خواهید کرد که شباهت بسیار زیادی به یک انسان واقعی دارد و واقعا در نوع خود بی نظیر کار شده است.
درباره اینکه آیا بالاخره شخصیت دمو توانسته است از این دره عجیب گذر کند یا خیر، خودتان باید قضاوت و پیش بینی کنید اما چیزی که مهم است قدرت بی حرف و حدیث این دمو میباشد.
پوست و ظاهر شخصیت اصلی در دمو واقعا فوق العاده است، بافت پوست این شخصیت با کیفیت ۸K در ۸K ساخته شده و از ۶۳ میلیون چند ضلعی(Polygon) تشکیل شده است، این تعداد چند ضلعی ۶ تا ۱۰ برابر بیشتر از تعداد چند ضلعی هایی است که DirectX 11 میتواند پشتیبانی کند. علاوه بر این در ساخت تک تک موهای این شخصیت از چند ضلعی های جدا از هم استفاده شده است.
در قسمت زیر میتوانید دمو و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:
[jwplayer mediaid=”221615″]
دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات