مدیر ارشد DICE از ویژگی های Star Wars Battlefront می گوید
میلیون ها طرفدار در سرتاسر دنیا در انتظار انتشار اطلاعات Star Wars Battlefront، این عنوان مورد انتظار هستند. EA و DICE سالها مشغول ساخت این بازی بوده، و سال ۲۰۱۵ سال عرضه Star Wars Battlefront تعیین شده است.
در میان اخبار منتشر شده، مشخص شد که DICE مسئولیت ساخت Star Wars Battlefront را به عهده داشته، و تمام تلاشش را می کند که به سری اصلی وفادار باشد. حفظ تفاوت آشکار میان سری Battlefield و Star Wars Battlefront بسیار می باشد، زیرا این دو سری از هسته با هم متفاوت هستند. Patrick Bach، مدیر ارشد DICE Stockholm از تاثیرات سری Star Wars Battlefront به خصوص در تخریب پذیری، چنین می گوید:
Star Wars اعمال ما را شکل می دهد. بنابراین ما، به این دلیل که می توانیم، تخریب بیش از اندازه اعمال نمی کنیم. هنگام ساخت یک عنوان Battlefield در مقابل یک عنوان Battlefront “چیزی که نیاز است و چیزی که می خواهیم” بسیار اهمیت دارد.
DICE لازم است که به طور جدی به این موضوع فکر کند، زیرا بازیکنان یک Battlefield با پوسته Star Wars نمی خواهند. وارد کردن فلسفه و مفاهیم Battlefield به Battlefront بسیار شرم آور خواهد بود.
مدت های طولانی است که یک عنوان AAA از Star Wars منتشر نشده. به همین دلیل Star Wars Battlefront بسیار اهمیت دارد. اصالت چیزی است که Bach و دیگر اعضای تیم سازنده در DICE آن را مدنظر قرار داده اند.
ما تلاش های قبلی را دیده ایم، اما هیچگاه شبیه به فیلم ها نبوده اند. این چالشی است که ما با آن رو به رو بوده، و رابطه Lucasfilm به ما در بازسازی وقایعی که در فیلم ها دیده شده، کمک خواهد کرد. المان های فیلم را اسکن کرده و آن ها را وارد دنیای مجازی شما می کنیم.
در اولین ویدیو از مراحل ساخت Star Wars Battlefront، دیده شد که مکان های فوق العاده ایی که از فیلم های Star Wars الهام گرفته شده، در این عنوان خودنمایی می کنند. Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر منتشر خواهد شد. این عنوان بر روی PS4, Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. در صورت پیش خرید Star Wars Battlefront، به DLC، با نام Battle of Jakku یک هفته زودتر دسترسی خواهید داشت.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
دلم میخواد زودتر تجربه ش کنم