تعادل و تغییرات سیستمی در Shadow of the Beast
بازی های جدید زیادی در کنفرانس Gamescom 2013 سونی معرفی شدند، و یکی از آن ها Shadow of the Beast بود. تاکنون اخبار زیادی در مورد این بازی منتشر نشده. اما بالاخره Heavy Spectrum، سازنده بازی، مهر سکوت را شکسته و اطلاعاتی درباره این عنوان اعلام کرده است.
تیم سازنده در Heavy Spectrum قصد دارند که به نسخه اصلی Shadow of the Beast محصول ۱۹۸۹ ادای احترام کنند. محیط ها و ساکنان که بازیکنان را از لحاظ احساسی دگرگون می کند، برای تیم بسیار اهمیت دارد. Matt Birch از Heavy Spectrum می گوید، که آن ها می خواهند تجربه ای احساسی، خصوصا در زمان کاوش محیط های زیبای Karamoon، را به بازیکنان تقدیم کنند. همانطوری که در تریلر و تصاویر دیده اید، پس زمینه بیابانی احتمال وجود عدم تعادل را قوت می بخشد. استفاده بیش از حد از یک رنگ، یا مناطق مشابه و تکراری، انگیزه بازیکنان را از بین می برد. به همین دلیل Birch و تیم سازنده تعادل در جنبه های مختلف Shadow of the Beast را مدنظر دارند. Birch می گوید:
ایجاد تعادل بین زیبایی و خشونت از ابتدای ساخت بازی مدنظر ما بود. شخصیت اصلی، Aarbron توسط شیطان Maletoth به عنوان یک سلاح زنده ساخته شد. و سفر او در این دنیای زیبا و پر جنب جوش، بسیار وحشیانه خواهد بود. ما تلاش کردیم هر دو جنبه را در کنار هم قرار داده و گیم پلی منحصر بفرد و جذابی خلق کنیم.
به دلیل محیط بیابانی، برای حفظ انگیزه و علاقه بازیکن در مسیری طولانی حیاتی و ضروری است. وجود رنگ های تیره به اندازه نور و روشنایی. مناطق مختلف سنگی و مسطح. این عوامل تعادل را به بازی هدیه می دهند. Heavy Spectrum از زمان معرفی در Gamescom 2013 تغییراتی را در سیستم ها اعمال کرده است. Birch در این مورد چنین گفته است:
در کنار خلق طیف وسیعی از مناطق گسترده و موجودات عجیب و غیرب، ما مشغول بهبود بخشیدن به هسته مبارزه و مراحل بوده ایم. هدف ما بدست آوردن ترکیبی مناسب، برای تجربه ای قانع کننده برای بازیکنان می باشد.
هنوز تاریخ انتشار Shadow of the Beast اعلام نشده، اما مطمئنا خبرهای بیشتری در E3 2015 اعلام خواهد شد. Shadow of the Beast انحصاری PlayStation 4 است.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- شایعه: Xbox در سال ۲۰۲۵ بازیهایی خواهد داشت که هنوز رونمایی نشدهاند
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
- ۱۰ بازی ناامیدکننده سال ۲۰۲۴
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
نظرات
فک میکردم این همون بلود برونه بازم انحصاری ایول :laugh:
و :inlove: بازهم انحصاری دیگر از سونی
از ۲۰۱۳ تا الان ازش خبری نبود.فکر می کردم کلا بازی به فراموشی سپرده شده.
این بازی نمایشگاه gamescom2014 معرفی شد شما چطور از سال ۲۰۱۳ از این بازی مطلع شدید ؟؟؟؟؟؟؟
کافی است جستجو کنید.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_of_the_Beast
و اینک گاد جدید :laugh: :laugh: :laugh:
یادش به خیر رو امیگا ۵۰۰ اومد … بعد دو شم اومد…
یادمه یه کلمه بود که نمیر میکرد شخصیتو… اون موقع اینترنت و اینا نبود و به دست اوردن مثلا این کلمه سختی زیادی داشت… البته امیگای من روش یه مودم بود جداگانه… نمیدونستم چیه؟؟ خوردنیه؟؟ یا دکوری
حتما بازیسازاش امیگا باز بودن
و اینک گاد جدید