هیچ تروفی و اچیومنتی برای Metal Gear Online برنامه ریزی نشده است
مطابق معمول، سازندگان Metal Gear Online جدید در استودیوی Konami Los Angeles به سوالات از طریق توئیتر پاسخ داده اند و اطلاعات اندکی منتشر کرده اند.
در ادامه اطلاعاتی که در طی سه هفته گذشته درباره ی اچیومنت ها و تروفی ها، هدف گیری خودکار و پشتیبانی جمع آوری شده است مشاهده خواهید کرد:
نخست، پاسخ آنان به بعضی نظرات راجع به میزان نزدیکی همکاری آنان با همتایان ژاپنیشان تا چه حد می باشد:
« مدیر نوآوری و تهیه کننده ی ما هر دو از سازندگان MGO2 می باشند، آن ها در درجه ی اول با تیم ما در دفتر ژاپن کار می کنند. مدیر نوآوری آقای Kotaro Oki تا حد ممکن از دفتر ما دیدن به عمل می آورد و با ما در پروسه ی طولانی ساخت همکاری می کند. علاوه بر این وقتی ایشان حضور ندارند ما چندین جلسه ی هفتگی هم به صورت کنفرانس تلفنی و هم از طریق ایمیل برگزار می کنیم. در کل ما با تیم ژاپن همکاری نزدیکی داریم.»
در زیر اطلاعات اضافی جمع آوری شده از سوالات پاسخ داده شده را می توانید مشاهده کنید:
نقشه آنقدر وسیع است که هر تک تیراندازی می تواند در آن احساس راحتی کند.
وقتی درباره طیف گستردگی سفارشی سازی از سازندگان سوال شد این گونه جواب دادند: «برای ما مهم است، اگر این جواب به شما کمکی می کند.»
شما می توانید قدرت اتصال به شبکه ی بازیبازان را بر روی صفحه ی اطلاعات بازی مشاهده کنید.
سازندگان در پی تدابیر امنیتی برای مقابله با متقلبین می باشند.
سازندگان گفتند که هنوز برای صحبت راجع به DLC و season pass زود است.
بازیبازان با شخصیت های خاصی می توانند انتخاب کنند که در کدام مسابقات نمی خواهند حضور یابند.
هیچ تروفی و اچیومنتی برای Metal Gear Online مد نظر قرار داده نشده است.
هاست ها قادر نیستند سرعت آپلود را تنظیم کنند.
پشتیبانی بازی به واسطه ی ریجن ها تفکیک نخواهد شد.
هدف گیری خودکار در دستور کار ساخت بازی قرار دارد، اما به گونه ای می باشد که می توان آن را در تنظیمات شخصی غیر فعال کرد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
پس باید صبر کرد!!!
امیدوار هستم نزارن تا راحت تر بشه پلاتینیوم کرد
البته انقدر hidden trophy داره که جای ماله آنلاین رو می گیره 😐
اطلاعات جالبى بود
پس میشه راحت تک تیر اندازى کرد ایول
ممنونم
درباره آنلاینش تا حال نشنیدم
چند وقت پیش فکر کنم یه تریلر از آنلاینش اومد که متاسفانه من ندیدم
جالب بود تریلرش ببین صد در صد
امیدوارم بخش انلاینش خسته کننده نباشه .
هیچ بازى انلاینى خسته کننده نیس دادا
چرا cod هست
بهتر :yes:
یاد ARKHAM ORIGINS افتادم تو اونم تا تروفی های آنلاین رو نمیگرفتی بهت پلاتینوم نمیداد :no:
در عوض هیدن هاش جبران می کنن!