Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا

Massive از موسیقی دمو The Division می گوید

محمد صادق شجاعی
۲۰:۱۸ ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا

بسیاری از مردم شیفته موسیقی متن یک بازی می شوند. این بخش یکی از عوامل مهم در زنده کردن دنیا، و تکمیل کننده شخصیت پردازی است. Massive Entertainment در هر یک از تریلرهای عنوان Tom Clancy’s The Division موسیقی زیبایی به نمایش گذاشته. شاید قابل توجه ترین آن ها را باید موسیقی مربوط به سینماتیک E3 2014 دانست. نوت های بسیاری زیبایی که بسیار شبیه به شاهکار Hans Zimmer به نام  “Time” می باشند.

در زمان رونمایی از The Division در E3 2013، سازنده بازی، Massive می خواست که موسیقی متفاوت باشد. در جدیدترین قسمت از پادکست The Division، آهنگساز Ola Strandh در مورد برخی از الزامات برای خلق موسیقی E3 2013 صحبت کرده است:

با صداها مختلف شروع می کنید، افراد مختلف را امتحان می کنید، نظراتشان را می شنوید، وغیره. و به دمو اضافه اش می کنید، و متوجه می شوید که بی فایده است. سپس دوباره شروع می کنید. در نهایت ۳۰ دقیقه موسیقی دارید، اما تنها ۵ دقیقه آن استفاده می شود. در حدود یک هفته زمان برده بود. مهم ترین کار ترکیب بود. گاهی اوقات به جای بالا بردن فرکانس با اکولایزر، فیلتر یا چیزی شبیه به آن، باید طیف صدا را تغییر دهید.

اگر ویدیو منتشر شده در E3 2013 را مشاهده نکرده اید، همین الان اقدام کنید. از موسیقی می توان برداشت کرد که Ola تلاش کرده موسیقی متفاوت خلق کند، اما شباهت های واضحی وجود دارد. Massive اعلام کرده که موسیقی متن The Division “الکترونیکی، به همراه سازهای کوبه ای” است. همچنین گفته شده که “موسیقی از اتفاقات بازی تاثیر می گیرد”. موسیقی سیتسمیک، براساس تصمیمات بازیکن تغییر می کند. همچنین موسیقی بازی بسته به جناح نیز تغییر می کند، اما به نظر می رسد به جای یک ویژگی موجود در بازی تنها یک امید است. هر هنری منبع الهام یا تصوری دارد که خالق از آن استفاده می کند، و Ola از این قاعده مستثنی نیست. Strandh از ابتدای کار بر روی پروژه این تصور را در ذهن داشته است.

قبل از شروع به نوشتن موسیقی، گفتم که بهتر است این کار را با سینت سایزر و سازهای کوبه ای انجام دهیم. این دو، رنگ های اصلی روی پالت بودند. بر همین اساس، بعدها متوجه شدم که موسیقی جالبی است. موسیقی براساس روند بود، اما شخصا به سازهای کوبه ای علاقه داشتم بهمین دلیل خواستم از دانشم بهره کافی را ببرم.

این استودیو در نظر دارد از صداهای خاص یا نوت هایی که مناسب سبک اکشن و غافلگیر کننده باشند، استفاده کند اما نباید از این موضوع سرسری بگذرند، زیرا تجربه بازیکنان را بی ارزش می کند. Massive تایید کرده که موسیقی توسط ارکست نواخته نمی شود. هنوز اطلاعات فراوانی وجود دارد که تا قبل از انتشار Tom Clancy’s The Division از آن ها بی اطلاع خواهیم ماند. زمان انتشار در طول سال ۲۰۱۵ تعیین شده. این بازی بر روی PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

 

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا
Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Massive از موسیقی دمو The Division می گوید - گیمفا