مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا

مصاحبه با عوامل Resident evil 6

شایان
۱۰:۱۲ ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا

سایت Nowgamer مصاحبه ای با عوامل  Resident Evil 6 (  ایچیرو ساساکی کارگردان، هیرویوکی کوبایاشی و یوشیاکی هیرابایاشی تهیه کنندگان)داشته است. که در این قسمت می توانید ترجمه آن را مشاهده کنید


آپلودسنتر آپ98
Nowgamer:لطفا در مورد HUBجدید بازی توضیح دهید.

 

ساساکی:kبا استفاده از آن می توانید سطح سلامتی و نوع صلاح خود را ببینید و نواری جدید ( Physical Combat )که در حقیقت همان Stamina است و هر وقت حرکات رزمی و حرفه ای انجام میدهید، از آن کم می شود.

Nowgamer: چقدر لازم است که بازیکنان در مورد داستان Resident Evilهای قبلی بدانند؟

هیرابایاشی: طرفدارهای RE،از لیان و کریس در این بازی اطلاعات زیادی ا بدست خواهند آورد و برایشان جذاب است که در نقش آن ها بازی کنند. در این بازی شخصیت های جدید نیز پیشینه ای در داستان رزیدنت اویل دارند. می خواهیم گیمر های جدید به سمت این بازی بیایند. مثلاً در داستان لیان، شما مشاهده می کنید که او به رئیس جمهور شلیک می کند. با وجود رابطه خوب او با رئیس جمهور، دیدن این لحظه، هم برای بازیکن های جدید و هم طرفداران قدیمی جذاب است. پس اگر زیاد از گذشته کریس و لیان چیزی ندانید، باز هم قادر خواهید بود که آن ها را درک کنید. لازم نیست که در مورد داستان های قبلی بدانید تا از این بازی لذت ببرید.

کوبایاشی: اداستان بازی به شکلی است که همه از آن لذت میبرند. هر چند کسانی که از داستان های گذشته RE با خبر هستنداز بازی جالب تری بر خوردار هستند.
Nowgamer: در مورد دشمنانی جدید مثل J’avo توضیح می دهید؟

آپلودسنتر آپ98

هیرابایاشی:ساخت اینطور جانورها برای بالا بردن سطح کیفی گیم پلی بوده. وقتی به بدن آن ها شلیک می کنید، آن تکه جدا شده و خودش به یک جانور دیگر تبدیل می شود. مثلاً یک بازو می تواند خارج شود و شما را بگیرد. وقتی شما به آن ها شلیک می کنید، اصلاً نمی دانید که حالا به چه چیزی تبدیل خواهند شد. این موضوع، هم هیجانی و هم ترسناک است. آن ها مانند RE4-5 می توانند از اسلحه هم استفاده کنند و با تفنگ به شما شلیک کنند،با این تفاوت که فقط از دور شلیک نمی کنند و اگر به آن ها فرصت دهید تا یک وجبی شما هم می آیند وشلیک می کنند ولی اگر به دست آن ها شلیک کنید و آن را قطع کنید، دیگر توانایی این کار را ندارند. پس مبارزات تغییر پذیر هستند و اگر دسته ای به شما حمله کنند، بنا بر نوع ضربه زدن شما، مبارزه تغییر خواهد کرد.

Nowgamer: با وجود ۳ گره مختلف ، آیا این به معنی سیستم چندگانه داستان بازی است؟
آپلودسنتر آپ98
هیرابایاشی: چون بازی ۳ گروه وداستان دارد، باید طوری آن ها را در داستان کلی بازی تأثیر می دادیم که اثر منفی نداشته باشند،اما از نحوه ی روایت و بیان داستان کلی بازی نمیتوان چیزی گفت اما این قابل پیش بینی و حدس زدن است .با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی، اطلاعات بیشتری را منتشر می کنیم. این فقط داستان نیست. هر شخصیت Cut-Sceneهای اختصاصی خود را دارد.

Nowgamer: آیا داستان این سه گروه جدا است و یا به هم ربط دارد؟
ساساکی: در ابتدای بازی شما میتوانید یکی از سه گروه را انتخاب کرده و دا ستان آن را پیش ببرید که هر یک از نظر زمانی داستانی در حد RE5 دارند،ولی داستان کلی بازی حدود۳ برابر RE5 است.با این که هر گروه داستانی نسبتا جدا دارند ولی در انتها به یک جا ختم می شود.ممکن است مکان های مشابه هم در داستان ها باشد اما پیمودن آنها اجباری نیست.

Nowgamer: از نظر گیم پلی، تفاوتی بین این گروهها وجود دارد؟

آپلودسنتر آپ98

هیرابایاشی: بله اما نه خیلی زیاد. ترس در همه ی قسمت ها به نوع خاصی وجود دارد،،مثلا داستان لیان بیشتر Gothic Horror است، داستان کریس مبارزات ترسناک و داستان جیک (Jake) در مورد فرار از کشوری است که در آن بوده است. گیم پلی از نظر ریشه یکسان است، ولی هر کدام موضوع خاص خود را دارد و هر شخصیت ویژگی و قابلیت های خاص خودش را دارد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا
مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

مصاحبه با عوامل Resident evil 6 | گیمفا