استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا

استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد

امیرحسین اعتمادیان
۰۱:۳۷ ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
استودیوی cd projekt red تایید کرد که بازی the witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد

از همان روزهای اول که بازی The Witcher 3 معرفی شده بود مادسازها میخواستند بدانند که آیا این بازی هم مانند نسخه قبلی خود از قابلیت مادسازی پشتیبانی میکند یا خیر که به نظر میرسد جواب مثبت است. برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مطمئنن افرادی که فعالیت حرفه ای در بخش مادسازی دارند از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد زیرا استودیوی CD Projekt Red رسما تایید کرد که بازی از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد. آقای Marcin Iwinsk از استودیو CD Projekt Red در طی مراسمی در این باره عنوان کرد:” بله بله، بازی از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد و ویرایشگر ویژه ای برای بازی وجود خواهد داشت. این ویرایشگر برای بازی The Witcher 2 اندکی دیر عرضه شد اما برای بازی The Witcher 3 این اتفاق نمی افتد و ما سعی میکنیم ابزار ویرایشگر این عنوان را سریعتر در اختیار مادسازان قرار دهیم.”

گفتنی است که ابزار مادسازی برای بازی The Witcher 2 با نام اختصاصی REDkit دو سال پس از عرضه بازی بصورت رسمی منتشر شد، آقای Iwinsk بصورت دقیق اعلام نکرد که این ابزار برای بازی The Witcher 3 چه زمانی در دسترس قرار خواهد گرفت چرا که هم اکنون تیم سازنده مشغول کار بر روی قسمت های مهم‌تر بازی هستند در واقع تیم سازنده میخواهند مطمئن شوند که مراحل ساخت بازی در تاریخ از پیش برنامه ریزی شده به پایان میرسد و بازی دچار تاخیر اجباری در زمان عرضه نمیشود.

اعضای استودیوی CD Projekt Red می‌خواهند بازی جدیدشان برای گیمرها نمایش بسیار عالی داشته باشد، آقای Iwinsk در این باره برای مثال به بازی Skyrim اشاره کرد، به گفته او:” به بازی Skyrim نگاه کنید، آخرین بسته بروزرسانی تقریبا دو سال پس از عرضه بازی منتشر شد، ما می‌خواهیم که گیمرها نهایت لذت و هیجان را در بازی تجربه کنند و من مطمئنم که تیم سازنده ما به این هدف درخشان دست پیدا خواهد کرد. افراد تیم از نهایت وقت خود استفاده می‌کنند تا همه چیز بازی هنگام عرضه به بهترین شکل ممکن ارائه شود.

او در ادامه صحبت هایش توضیح داد که چرا تصمیم ندارند سیستم قفل امنیتی DRM را به اجبار به گیمرها تحمیل کنند و اینکه استودیو آنها قصد دارد حمایت از گیمرها را همیشه در اولویت خود قرار دهد، به گفته او:” قفل DRM برای ما هیچ کارایی ندارد زیرا از چیزی محافظت نمی‌کند. در موارد این چنینی گیمرهایی که از نسخه‌های کپی استفاده می‌کنند معمولا تجربه بهتری به دست می‌‌آورند و ما نمیخواهیم بین طرفداران خود از این طریق تفاوتی قائل شویم، اگر گیمرها از ساخته ما خوششان آمد مطمئنن با خرید نسخه اورجینال بازی جواب زحمات ما را میدهند و ما را در همه شرایط حمایت خواهند کرد. بعضی از شرکت ها این سیاست های سخت گیرانه را در اولویت خود قرار میدهند اما ما ترجیح میدهیم رابطه دوستانه ای با طرفداران خود داشته باشیم.:

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا
استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

استودیوی CD Projekt Red تایید کرد که بازی The Witcher 3 از قابلیت مادسازی پشتیبانی خواهد کرد - گیمفا