دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا

دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند!

Mobin Ahmady
۱۱:۰۵ ۱۳۹۴/۰۱/۰۳
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا

آیا مایل هستید که نسخه ی بازسازی شده ی عنوان جدید استودیو Remedy برای کنسول Xbox ONE عرضه گردد؟ مایکروسافت در نظر دارد تا با برگزاری نظر سنجی نظر شما را در این مورد بداند. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.

مایکروسافت می خواهد بررسی کند که آیا طرفداران دوست دارند بازی Alan Wake را بر روی Xbox One ببینند یا خیر؟ به همین منظور این کمپانی نظرسنجی برگزار کرده است که در آن، از طرفداران درمورد عرضه ی نسخه بازسازی شده ی بازی برای Xbox One و هم چنین توصیه به دوستان خود سوالاتی پرسیده می شود. قسمت جالب ماجرا اینجاست که مایکروسافت از طرفداران پرسیده است که آیا با عرضه ی رایگان Alan Wake آن ها راضی به پیش خرید عنوان Quantum Break خواهند شد؟

گزینه های دیگری هم در این نظر سنجی وجود دارد. از میان آن ها می توان به مزایای پیش خرید عنوان Quantum Break اشاره کرد. مایکروسافت در نظر سنجی خود به گزینه های دیگری نیز همچون بهره مندی از تخفیفی ۵ دلاری، لباس خاصی برای شخصیت اصلی بازی، ۲۰ دقیقه گیم پلی اضافه و شانسی برای سفر به استودیو Remedy در فنلاند اشاره کرده است.

سال گذشته، رئیس بخش Xbox کمپانی مایکروسافت، آقای Phil Spencer، گفت که این استودیو سخت در حال کار بر روی Quantum Break است و در صورتی که قرار باشد بازی Alan Wake 2 برای Xbox ONE عرضه شود، Remedy باید مسئولیت توسعه ی آن را بر عهده داشته باشد. [با این حساب اگر نسخه ی بازسازی شده ی Alan Wake هم قرار باشد عرضه شود، مطمئنا همین استودیو مسئولیت توسعه ی آن را بر عهده خواهد داشت]

نسخه ی اصلی بازی Alan Wake، در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و در آن زمان حدود ۲ میلیون نسخه از بازی فروش رفت. بعد از آن، DLC جدیدی با نام Alan Wake’s American Nightmare هم در سال ۲۰۱۲ برای بازی منتشر شد و توانست میزان فروش بازی را به بیش از ۳ میلیون نسخه برساند.

عنوان Quantum Break ساخت استودیو Remedy به صورت انحصاری و در سال جاری برای Xbox One عرضه خواهد شد. قبل از کار بر روی Alan Wake، استودیو Remedy با ساخت سری Max Payne خود را بر سر زبان ها انداخت.

برای شرکت در این نظر سنجی به اینجا بروید.

آیا دوست دارید نسخه ی بازسازی شده ی عنوان Alan Wake برای Xbox ONE عرضه شود؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • کجا باید نظر بدیم؟ که میخواهیمش یا نه؟

  • isapor123 گفت:

    بابا این بازی با گرافیک بالا هم روی XBOX 360 و هم روی PC عرضه شده و فروش بالایی هم داشته و خیلیا هم بازیش کردن ولی الحق شاهکاره سم لیک بنظرم بیاد بهتره واقعا بازی سریالی عالی بود

  • sinajafaribb گفت:

    ایول این خوبه!!!ولی باید الن ویک با تمام DLC ها و American Nightmare رو با هم بازسازی کنه.

  • X.O.I.T.B گفت:

    من قول میدم کوانتوم بربک و پیش خرید کنم :inlove:
    رایگان بده :inlove: :inlove:
    دمت گرم آقا مبین ولی لینک این نظرسنجی هم اگه بدی ممنون میشم :yes:

  • SMAUG گفت:

    مزایای پیش خرید QB واقعا وسوسه کننده است.
    اما حتی اگر این شرایط رو هم نداشت پیش خریدش میکردم چون یه جور حس نزدیکی با آثار سم لیک دارم.
    با اینحال هستن کسایی که هنوز Alan Wake رو تجربه نکردن.
    به نظرم اگه مایکرو بازی رو رایگان رایگان عرضه کنه یه جور حساب بلند مدت برای QB به حساب میاد.
    سپاس :yes:

  • amin psx گفت:

    مایکرو تا دید سونی gow 3 remastered داره میده بیرون گفت عقب نمونم :blush:

  • من با نسل قبل بازیش کردم ولی تمومش نکردم گرافیک خوبی داشت خداییش ولی باهاش حال نکردم همش باید فرار میکردی تیر اسلحتم کم بود همش باید با نور چراغ قوه روحارو میترسوندی یا میرفتی یه جایی که پر نور باشه

  • ramin#x#.x گفت:

    این بازی عالی بود اما بنظرم نیاد بهتره ولی اگرم تصمیم بگیرن نیاز به ریمستر نداره همون نسخه pc که dx11 بود رو پورت کنن همچی حله.

  • اینم خیلی تقلید کاره ها تا دید سونی اینکارو کرده اینم شروع کرد بخدا اگه ضایع بازی نبود ایده ی تاچ دسته ps4رو xbox1 میزد فقط دیگه میگه تابلو دیگه ضایع میشیم تقلید کاریم :no: :no: :no: :no: :no: :no:

    • X.O.I.T.B گفت:

      فقط با یک تفاوت که ریمستر ما رایگانه تازه اینم نظرسنجی عمو :-*
      نمیدونم تو چطوری مایکروسافت با سونی مقایسه میکنی شاید سونی رو خیلی بزرگ میبینی که چهارمین ابر شرکت دنیا بیاد از روش نقلید کنه :dazed:

      • وای خدای من تو چطور سونیو کم میبینی :reallyangry: شرکتی که حقو آبو گل داره تویی که عشق xboxهستی اولین تجربت با ps1نبوده امکان نداره کنسول باز باشی و ps1تجربه نکرده باشی اون موقعxboxکجا بود!! وقتی میگم حق آبو گل داره سونی و کارش درسته واسه همینه پشت این همه تجربش ایده های برزگی هست که همیشه طرفداراشو سوپرایز میکنه و اهل تقلید کردنم نیست نگین این حرفارو حداقل مایکروسافتو واسش میکنین رقیب دیگه نکینینش هم تراز سونی. سونی تو صنعت گیم و کنسول خیلی موفق تر از مایکرو شک نکنین.و دیگه :shutmouth:

        • SMAUG گفت:

          دوست عزیز مطمئنی سونی اهل تقلید نیست؟ یه نگاه کوچیک به نسل هفت بنداز
          این دسته X360 بود که دکمه های شانه ای حساس به فشار رو برای اولین بار ابداع کرد که میشد باهاش شدت گاز و ترمز در بازی های سبک ریسینگ یا جهت دوربین رو به میزان دلخواه کنترل کرد. سال بعد که PS3 وارد بازار شد دقیقا این قابلیت رو از X360 تقلید کرد.
          یا ژیروسکوپ در دسته های PS3 تقلیدی مبتدیانه از دسته Wii که هیچوقت هم نتونست اونطور که انتظار میرفت موفق ظاهر بشه. پس خواهشا یکم اطلاعات خودتونو بالا ببرید و بعد نظر خودتو بیان کنید چون بیشتر دوستادارن PS هنوز که هنوزه فکر میکنن سونی یه کمپانی مقدسه و از هر اشتباه و تقلیدی مبراست. سونی تا اون حد که شما فکر میکنی بی عیب و نقص نیست.

          در مورد ریمستر AW هم باید بگم اگه شما بازسازی یه عنوان محبوب Xbox رو به صورت رایگان با یه عنوان ۵ سال پیش سونی که مجبوری حداقل ۳۰ دلار بابتش پول بدی یکی می دونی باید بگم درسته حق با توئه. مایکرو از سونی تقلید کرده. 😐
          پیروز باشی

        • Kazuhira گفت:

          مایکروسافت بعد از اپل بزرگترین شرکت تکنولوژی دنیا هست و همچنین دومین شرکت ثروتمند دنیا!مقایسه سونی با مایکروسافت درست نیست.

        • X.O.I.T.B گفت:

          سینا سونی@
          داستان تعریف میکنی؟ 😐
          خودم PS1 و PS2 داشتم ولی سونی رو “خدا” نمیدونم!
          مایکروسافت اینقدر مهندس و طراح و برنامه نویس داره که نیازی به تقلید از سونی نداره از لحاظ قدرت و سرمایه که اصلا سونی قابل مقایسه نیست باهاش!
          تقلید های سونی هم آقا SMAUG گفت دیگه!
          سونی هم که فعلا داره ریپ میزنه از انحصاری های شاهکارش معلومه
          خواهشا این پست و به گند نکشید من که مثل شما نیستم تهدید کنم پست بعدی رو خراب میکنم ولی دوستانی هستند از بین مایکرو فن ها که اینکار و خیلی خوب انجام میدن!

          • انقد نگو مایکرو به فکر پول نیست و خیلی داره لطف میکنه این بازیو رایگان میده درزم این بازی مال۶سال پیش هستش من قشنگ یادمه این بازیو ۶سال پیش خریدم مایکرو اگه به فکر طرفدارای xbox1بود این بازیای به اصطلاح انحصاریشو واسه pcنمیزد که اون xbox1دارا که خودتم جز اونایی انقد ضرر نکنن که بازی که با ۲۰۰تومن میخرن pcبازا با۲۰تومن تجربش کنن گاد آف وار۳_ ۴سال که واسه ps3اومده بعد تو بازی گاد آف وارو با این مقایسه میکنی که طرفداری به اون صورت نداره و اثلا بازی پرطرفداری نیست اگه خیلی مایکرو مرد یه دونه از اون گرزاشو رایگان منتشر کنه :no: :no: :no: :no:

            • GTX گفت:

              مایکروسافت انحصاری های شکست خورده Xbox رو برای pc میزنه مثل:ryse, dead rising
              همalan wake هم gow 3 پنج سال پیش منتشر شدن یعنی سال ۲۰۱۰
              درضمن اگه طرفداراش کم بود user score اش تو سایت متاریک ۸۳ نمیشد

            • Just PS گفت:

              سینا اینجا ناجور داغونن اصلا بیاری محتوای بازی های سونی رو با اینا مقایسه کنی مایکرو خودش هنگ میکنه چه برسه به اینا قربون خدا برم چشم رو گذاشته واسه دیدن که تو اینا برعکس کار میکنه دیگه کیفیت بازی هایی که سونی میزنه غیر قابل مقایسه با مایکروسافته حالا هی زور بزنین ماهم راحت نشستیم داریم لذتمون رو از بازیامون میبریم شما هم چند سال بزرگ شین خودتون به طرف سونی میاین نگران نباشین :-)) 😉

        • Grommash گفت:

          از قوطی و جعبه و از هرچی انحصاری دارن به جز (halo ) بدم میاد این بازی رو هم عمرن تجربه کنم هیچ کدوم از انحصاری هایی که ماکرو به pc میده رو بازی نمی کنم چون ما خودمون انحصاری صد برابر بهتر از شما داریم و باهاشون زندگی می کنیم .
          و من فن هیچ چیزی نیستم جز blizzard.
          ۷ساله دارم wow بازی می کنم یه بارم نشده ازش خسته شم به فکر هیچ کدوم از انحصاری های شما نیستم :no: :no: :no: :no:

      • hos7373 گفت:

        عمو جون دیپ دان انحصاری نسل ۸ سونی رایگانه خیال نکن فقط مایکرو جونت از این کارا میکنه 😉

  • rezakurd گفت:

    Alan Wake یک بازی فوق العاده بود.مورد استقبال دوستداران Xbox ONE قرار میگیره.سم لیک قطعا جز ۱۰ بازیساز برتر دنیا قرار داره.ممنون مبین خـــــــان.

  • M.J گفت:

    جدیدا شرکتا بجای ساختن بازی جدید رفع مسئولیت میکنن و قدیمیا رو بازسازی میکنن و میدن بیرون.این اصلا خوب نیست و فقط جنبه پول سازی داره.اینقد دوس دارم بدونم کی اول از همه این ریمستر بازی رو مد کرده :-/

  • GTX گفت:

    رایگان!
    دم مایکروسافت گرم من دوسال پیش بازیشو انجام دادم شاهکار بود فقط گیمپلی تکراری داشت

  • دوستان عزیز من نمیدونم چرا مایکرو رو با سونی مقایسه میکنین تو بعضی موارد سونی بهتر عمل میکنه و تو بعضی موارد هم مایکرو دیگه این بحت ها لازم نیس…. 😉 😉

  • خیلی ترسناک بود
    ممنون :yes: :yes: :yes: :yes:

  • PS4 گفت:

    اگر مجانی بده که باید صدافرین گفت به ماکرو و سونی هم باید یاد بگیره از این حرکتای گیمر پسندانه بکنه :yes:

  • Ned گفت:

    خداوکیلی یعنی خدا وکیلی دارم میگم کلاس فنای ماکرو اینقدر بالاست که نه پست های پی سی نه پی اس هیچی نمیگن ولی این پی اس بازا دهنه همه رو آسفالت کردن آخه بازی ماکرو به تو چه ربطی داره؟

    • Just PS گفت:

      اصلا کلاس داره از فرق سرتون تا ناخون انگشت بزرگتون میباره راس میگی نه که پستایی مثل آنچارتد و دیگر پستای سونی رو به گند نمیکشید!!! بازم خوبه هرچی ما هیچی نمیگیم شما بفهمی مایکرو از سونی خیلی خیلی عقبتره نمیشه باید یه انگشتی دراز کنین طرفمون بابا بیخیال شین سونی از مایکرو تجربش خیلی بیشتره اصلا قابل مقایسه نیست آدم یه گیم بازی کنه بهتر از ۱۰۰ تا گیم بدردنخوره که مثه بچه ها بشینه باهاش فقط سرگرم شه البته سونی گیم های شاخش خیلی بیشتر از مایکرو هست نه حرفی دارم نه شکی فقط دیگه جون هرکی دوست دارین با قدرت سونی شوخی نکنین عاقا مایکرو محشره زیادم پول داره آفرین برین بازیاشو بازی کنین دیگه با فن سونی ها کاری نداشته باشین :idk: :sidefrown: :smug: :sarcasm:

  • Ali_76 گفت:

    ولی خدایی از حق نگذریم کار سونی خیلی زشته که میخواد بازی چند سال پیش رو ریمستر کنه پول هم بگیره وقتی تریلرشو دیدم گفتم به به چه بازی بشه ولی وقتی فهمیدم ریمستر هست خندیدم گفتم چه مهندسای تنبل و پر توقع ای دارن بازی قرن بوق رو میخوان بندازن به مردم قبول دارم gow بازی خیلی قشنگیه و خیلی باهاش حال هم میکنم خودمم pc باز هستم gow 3 رو هم روی کنسول دوستام بازی کردم ولی فکر نکنم به پای ryse برسه وای که خیلی خوبه ryse . ببخشید زیاد شد فقط یه سوال که میدونم اینجا جاش نیست کسی نمیدونه این gta v برای pc کی میاد هی تاخیر میخوره سرکار گذاشته این راک استار ما رو هم 😀 😀

  • Ali_76 گفت:

    اخ که چه حالی داد خیلی قشنگ بود بازیش البته من با ترینر رفتم 😀 خیلی بد بود یهو میومدن نامردا اصلا اون خونه که یادم میاد میترسم من ترسنر روشن کرده بودم فقط این هفت تیر قرمزا میزدم 😀 😀 خدا کنه جدیدش بیاد خیلی حال کردم وقتی داستانشو خوندم واقعا با حال بود 😀 😀

دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا
دوست دارید Alan Wake برای Xbox One عرضه شود؟ مایکروسافت می خواهد بداند! - گیمفا