اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا

اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود …

Mobin Ahmady
۲۳:۴۸ ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا

مدت زمان بسیار کمی تا انتشار عنوان مورد انتظار Bloodborne مانده است. یکی از اعضای وب سایت Dualshockers سفری به توکیو و برخی از فروشگاه های این شهر داشته است و اطلاعات جدیدی از بازی گردآوری کرده است. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید.

خوشبختانه، توسعه دهندگان مایل بودند که اطلاعاتی از بازی انحصاری PS4 را در اختیار ما بگذارند. در ادامه می توانید لیست جدیدترین اطلاعات بازی را مشاهده بفرمایید:

  • برای درست کردن سیاه چاله Chalice، شما مجبور به انجام یک سری مراسم مذهبی هستید
  • بعد از انجام این کار، محرابی برای شما فعال می شود که به شما امکان ایجاد، به اشتراک گذاری و گشت و گذار در سیاه چاله ها را می دهد
  • پس از مراسم، از شما خواسته می شود تا از یکی از سیاه چاله ها استفاده کنید
  • یکی از انواع سیاه چاله های Chalice، سیاه چاله ای به نام Pthumeru است که تعداد زیادی از آن در بازی وجود دارد
  • پس از انتخاب کردن یکی از Chaliceها، شما باید از تعدادی از ماده ها که در بازی جمع کرده اید استفاده کنید
  • هر سیاه چاله دارای ID منحصر به فردی است که شما می توانید آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته اگر دوست داشته باشید می توانید آن را با هر کسی در هر جای دنیا که می خواهید به اشتراک بگذارید
  • همانطور که اشاره شد یکی از سیاه چاله های بازی Pthumeru نام دارد. این سیاه چاله دارای سه سطح مختلف خواهد بود که در نهایت به boss می انجامد! اتاق boss قفل است و برای باز شدن آن نیاز است اهرمی را در جایی نا مشخص چرخاند و این یکی از چالش های جذاب بازی خواهد بود. پس از باز شدن در، اگر حتی مرده باشید می توانید وارد اتاق شوید.
  • شما می توانید که وارد سیاه چاله هایی نظیر Pthumeru III ،Pthumeru II و حتی چهارمی شوید. هر کدام از این سیاه چاله ها در مقایسه با سیاه چاله ی قبلی خود، داراری چالش های سخت تری هستند.
  • هر سیاه چاله دشمنان جدیدی به همراه خواهد داشت. می توان در بازی سیاه چاله های متعددی خلق کرد
  • بازیکن تاثیر مستقیمی بر روی سیاه چاله نمی گذارد، اما بر حسب علاقه ی خود و با توجه به آن چه در داخل آن سیاه چاله وجود دارد می تواند وارد یکی از آن ها شود
  • به لطف قدرت PS4 سازندگان توانسته اند کارهای جالبی انجام دهند. یکی از آن ها این بوده است که آن ها اسلحه هایی تولید کرده اند که می توانند تغییر شکل دهند. حتی محیط بازی بسیار پیچیده است
  • به غیر از منطقه ی Hunter’s Dream و سیاه چاله های Chalice همه ی مناطق شهر به صورت یکپارچه به هم متصل اند
  • زمان های مختلفی [شب و روز] در بازی وجود دارد، اگر چه که این فرایند پویا و روان انجام نمی گیرد، اما زمان های مختلف در طول روز مشاهده می شوند که بر محیط تاثیر گذارند! یعنی حتی شما در شب با نوعی از دشمنان و در طول روز با یک سری دیگر از دشمنان رو به رو می شوید.
  • Yarnham شهری بسیار بزرگ است و در آن مناطق پوشیده از برف و ترسناک زیادی وجود دارد
  • در بازی حدود ده منطقه ی مختلف وجود دارد. منطقه ای که نسخه ی آلفای بازی در آن برگزار شد و بازیکنان آن را نظاره کردند، فقط نیمی از یکی از کوچک ترین مناطق بازی است! با پیشروی در بازی خود را در جهانی بزرگ تر می بینید. به طور کلی می توان گفت که محیط نسخه ی اصلی بازی بسیار بزرگ تر محیط نسخه ی آلفا خواهد بود
  • گزینه ای به نام New game plus در بازی وجود دارد که به لطف آن می توانید دومین بار، سومین بار، چهارمین بار و حتی بیشتر بازی کنید. حتی می توانید آن چه که در گذشته کسب کرده اید را دوباره به دست آورید اما نکته اینجاست که درجه ی بازی با هر بار مردن رو به سختی می رود
  • مواظب باشید! همین که صدای «زنگ» را شنیدید فورا به منطقه ی خود بازگردید زیرا کسی به آنجا نفوذ کرده و می خواهد خراب کاری کند! فورا او را از بین ببرید
  • توسعه دهندگان بابت بی صبری علاقه مندان بسیار خوشحال هستند و به خودشان افتخار می کنند. آن ها همچنین گفته اند که با وجود اینکه زیر فشار قرار دارند، اما به آن فکر نمی کنند. هدف اصلی Masaaki Yamagiwa (تهیه کننده بازی) منتشر کردن بازی جذاب نه تنها برای گیمرهای غربی و ژاپنی بلکه برای همه است. آن ها می خواهند بازی بسازند که بدون توجه به ملیت، فرد را راضی نگه دارد
  • Hidetaka Miyazaki می گوید که میان این بازی با بازی هایی مثل Demon’s Souls و Dark Souls شباهت ها و تفاوت های زیادی وجود دارد. از لحاظ سرعت عمل، بازی بسیار شبیه به عنوان Demon’s Souls است. اما راه های مناطق مختلف بازی بسیار شبیه به Dark Souls است. داشتن مناطق HUB و جذاب شما را در حال و هوای Demon’s Souls قرار می دهد. همانطور که گفته شد تفاوت ها و شباهت های زیادی بین این دو بازی و Bloodborne وجود دارد
  • اسلحه های زیادی وجود دارند که هنوز هم توسط سونی تایید نشده اند و هر یک از آن ها منحصر به فرد خواهند بود
  • Hidetaka Miyazaki فوق العاده شاد است که بسیاری از مردم برای Bloodborne انتظار می کشند. او فرقی بین گیمرهای حرفه ای و آماتور نمی بیند. او دوست دارد بازی برای همه سرگرم کننده باشد
  • Demon’s Souls و Dark Souls موفق شدند به خوبی خود را به نمایش بگذارند و موفق شدند چیزهای زیادی را تغییر دهند
  • برنامه نویس اصلی بازی گفته است که PS4 کار را برای آن ها خیلی آسان کرده است و از این بابت خوشحال است
  • پیشرفت در سخت افزار موجب می شود که بازی Bloodborne به خوبی بدرخشد
  • همانطور که می دانید ساخت بازی Bloodborne قبل از عرضه ی PS4 شروع شد و اطلاع یافتن از قدرت و سخت افزار این کنسول برای سازندگان بسیار سخت بود. با این حال آن ها با فرضیه کار خود را پیش بردند
  • انحصاری بودن بازی مزیت های زیادی دارد! مطمئنا تجربه ی یک بازی فقط بر روی یک کنسول می تواند جذاب باشد. اما از نظر یک برنامه نویس، همه چیز بر روی یک کنسول محدود نمی شود
  • طراح اصلی شخصیت های بازی گفت که این سری، سری Fantasy و جذابی است. بنابراین تمرکز دشمنان بر روی قدرتشان است. بازی در زمان Victorian انجام می گیرد، جایی که خشم حکمرانی می کند. حتی شخصیت اصلی بازی هم نمونه ای از ترس واقعی محسوب می شود
  • واقعیت این است که شخصیت اصلی بازی در ابتدا بسیار ضعیف است، علت این امر آن است سازندگان نمی خواهند بازیکن به خود اعتماد داشته باشد که زنده می ماند. او از جای دوری می آید و حس اضطراب در چهره اش موج می زند. برای حس گردن ترس واقعی، طراحی شخصیتی نیرومند کار جالبی تلقی نمی شود
  • در بازی انواع تجهیزات و لباس ها در اختیار شما قرار می گیرد
  • در طراحی شخصیت بازی از مردمی که در ارتباط با تمدن نیستند الهام گرفته شده است. حس خشم و ترسی که در بازی وجود دارد به همین دلیل است
  • جزئیات خاصی درمورد شخصیت اصلی بازی تایید نشده است
  • و برخی از اطلاعات نه چندان مهم دیگر …

عنوان مذکور دو روز دیگر به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا
اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اطلاعات زیادی از Bloodborne در رویداد توکیو منتشر شد | دو روز تا روز موعود … - گیمفا