CD Projekt برای ساخت Cyberpunk از عناوین گذشته درس گرفته است
Cd Projekt Red در بیانیه ای اعلام کرد برای پیشرفت در بازی Cyberpunk باید از تجربه Witcher 2 درس بگیرد. در واقع سازندگان این بازی قصد دارند ساختارهای پیچیده این بازی را طوری نشان دهند که بازیکنان تازه کار در این پیچیدگی احساس تنهایی نکنند.Cd Projekt Red بیان داشت که باید کارهای بیشتری انجام دهید تا بازیکنان را به دنیای پیچیده یک RPG تمام عیار دعوت کنید.
Adam Badowski گفت: «چیزی که ما از Witcher آموختیم این است که باید درباره خط داستانی بازی با آرامش بیشتری حرکت کنیم تا بازیکنان بیشتری را جذب کنیم.
Marcin Iwinski هم ادامه داد:
« برای مثال در Witcher 1 ما بازیکنان را به وسط خط داستانی میانداختیم و گمان میکردیم آن ها میدانند که چه اتفاقاتی افتاده است، و در حال رخ دادن است! اما بسیاری از بازیکنان به ما اعلام کردند که بسیاری از ارتباطات را متوجه نمیشوند.هنگام عرضه Witcher 2 برای ۳۶۰ ، Cd Projekt Red عناصری را به بازی افزود تا بازیکنان راحت تر با دنیای آن ارتباط برقرار کنند و مشابه آن برای نسخه PC این عناصر به قدر بیشتری افزایش یافت تا بازیکنان از همان ابتدا با دنیای بازی آشنا شوند و باآن ارتباط نزدیکتری برقرار کنند. »
Iwinski اعلام کرد، باید از این موضوعات برای بازی جدیدشان که به سبک Sci-fi RPG میباشد، یعنی Cyberpunk نهایت استفاده را بکند و به نوعی درس پس بدهند. «در این بازی ما میخواهیم داستانی عمیق را ایجاد کنیم. اما بازیکنان تازه وارد باید بهتر از بازی Witcher 2 با دنیای بازی آشنا شوند.»
به هر نحو، مدیر اقتصادی این بازی Michal Platkow-Gilewski تاکید کرد، اینها بدین معنی نیست که این بازی پیچیدگیهای جالب خود را از دست بدهد، بلکه تنها قصد این را دارند که انتخابخای بزایکن در بازی را بیشتر کنند.
«بازیکنان باید خودشان انتخاب کنند، که تا چه در داستان و دنیای بازی غرق شوند. عدهای که پیشرفته هستند میتوانند بیشتر و بیشتر به کند و کاو در این دنیای بزرگ بپردازند، و کسانی که تازه کار هستند و قصد غرق شدن ندارند، میتوانند راه دیگری را انتخاب کنند.»
Iwenski در آخر اعلام کرد:
«اینکه ما میخواهیم طرفدارانمان و بازیکنان بازیهایی که میسازیم، ما را بیشتر درک کنند، بدین معنی نیست که بازیهایمان ساده و بدون هیچ پیچیدگی عرضه شوند. قطعا منظور ما این نبود. اما برای بعضی از طرفداران ما نیاز داریم، بعضی سادگیها را ایجاد کنیم و باید از همان ابتدا بازیکنان را با دنیایی که در این بازی ایجاد کردیم، آشنا کنیم.»
Cyberpunk در حال حاضر در مراحل ساخت میباشد و درباره دنیایی در آینده است.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
hoooooooooooooora zoodtar az amir nazar dadam albatte ghasde tohin nadarama valy yekkam khosh halam
D_:)
منو می گی؟ ?:-) کاش از این به بعد خیلی سخت بسازن.راستی نقد من کامل ارسال شد؟ ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)