Battlefield: Hardline بازی Call of Duty: Advanced Warfare را مسخره می کند
مسخره کردن Call of Duty توسط Battlefield تازگی ندارد. حال این عمل توسط Battlefield Hardline نیز تکرار شده است و این عنوان بازی Call of Duty: Advanced Warfare را مسخره کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
آن زمان را به یاد دارید که Battlefield: Bad Company 2 بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را مسخره کرد؟
حال اینطور که به نظر می رسد این مسخره کردن ها در Battlefield: Hardline نیز ادامه دارد و این بازی نیز Call Of Duty: Advanced Warfare را مسخره کرده است.
در ابتدای داستان Call Of Duty: Advanced Warfare زمانی که نزدیک ترین دوست شما می میرد شما بر سر تابوت او می ایستید و به او احترام می گذارید.
حال Battlefield: Hardline نیز چنین موقعیتی دارد ولی ایندفعه بر روی یک سنگ به بیان دیگر یعنی به سنگ احترام بگذارید.
شما می توانید تصویر این سنگ را در زیر این جمله مشاهده کنید.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
نمیدونم با مسخره کردن به کجا میرسه ?:-)
مگه آدم بزرگتر خودشو مسخره میکنه
خوبه امسال از کالاف باخت مگرنه معلوم نبود که چیکار میکرد
ممنونم
حالا یه سال تونسته از کالاف ببره پرو شده
مرد حسابی
بتل همیشه از Call of money بهتر بود
با یه مقایسه ساده میشه فهمید
Battlefield 2 release date 2005
Metacritic :91
Call of duty 2 release date 2005
Metacritic :86
Battlefield bad company 2 release date 2010
Metacritic :87
Call of dutyMW 2 release date 2010
Metacritic :94
Battlefield 3 release date 2011
Metacritic :89
Winner of Over 60 Game industry awards
Winner of the game critics E3 2011
Best online. Multi-player award
اینا موفقیت هایی بود که BF 3
کسب کرد
Call of dutyMW 3release date 2011
Metacritic :81
Battlefield 4 release date 2013
Metacritic :84
Call of duty ghosts release date 2013
metacritic :65
متوجه شدی که BF از Call of duty بهتره یا بیشتر توضیح بدم
حالا من تو این دو سه سالو گفتم
امیر جان مگه امسال کال اف امد بیرون که شما میگی باخت بعد یک سوال واقعا کال اف بهتر از بتله ?:-)
به قوله بعضی فنا که وقتی بازی شون متا کم میگیره میگن متا که مهم نیست فلان شرکت پولداده که منتقدا نمره کم بدن مهم اینه که ما لذت ببریم ولی وقتی بازیشون متا بالا بگیره میگن ببین چه بازی هست چه نمره هایی گرفته . ولی من که بیشتر با کالاف حال میکنم کاری به متا ندارم با اینکه بتل بازی محشریه خیلی منتظر هاردلاین بودم منتظر کرک میمونم
mw3 که ۸۸شد
در ضمن فکر کنم بتل ۳ چون سیاسى بود اون همه جایزه گرفت
داداش کدوم بتل تونسته متاى ۹۴ بگیره
مدرن وارفار ۲ فقط تونسته متاى ۹۴ بگیره
آخ حواسم نبود ولی بازم BF3 متاش بیشتر شده
گوست که ۷۳ شد
چرا تاریخو تحریف میکنى داداش؟
من همین الان تو سایت متاتریک بودم
وضع گوست هم از هاردلاین بهتره
شما اصلا بگو گوست ۸۰ بازم که از BF 4 کمتره
داداش کلى حساب کنى دو دو میشن
ادونس از هاردلاین بختر بود
مدرن وارفار دو فکر کنم از بد کمچانى دو بهتر بود
کالاف یه چیز دیگست
سلیقه ای هست ، مثلا وسایل نقلیه زیادی توی بتلفیلد هست ولی توی CoD نیست ، ولی این دلیل نمیشه حتما توی بازی باید وسایل نقلیه باشه ،
متا اسکور خراب دوست عزیز
Battlefield 3 متاش ۸۴ شده اون نسخه x360 و همینطو mw3 و نسخه x360 شده ۸۸ ،
Call of Duty: Ghosts هم شده ۷۸ ولی بتلفیلد ۴ شده ۸۵ که Ghosts رو همه قبول دارند ضعیف بود ، ولی Call of Duty Black Ops و ۲ بخش مولتی پلیرشون عالی بود
کلا همگی بالای ۸۰ بوده بیایم بشینیم بگیم کدوم بهتر کار اشتباه هست
Battlefield 3 رو pc متاش ۸۹ شده. دوست عزیز
فک نمیکنی اون بازی سیاسی بود؟
بعد هر وقت بتل متای ۹۴ گرفت از این حرف ها یزن
هر وقت تونست دو تا شخصیت مثه سوپ و پرایس بسازه از این حرف ها بزنه
بیای بگی متا کار اشتباه هستی ، باید بیای دلیلش رو بگی چرا برتری داره ، مثلا CoD تفگاش و نقشه ها مولتی پلیر بهتری داره ، و همنیطور داستان بهتر داری
گیم پلی ارکید و خودش دستی داره
مثلا توی بتلفیلد خیلی نمیشه روی کار انفرادی کار کرد ، چون نقشه های بزرگی داره،
خخخخخخخ این لیست رو برو به کسایی بده که نمیدونن اینترنت چیه!! خخخ روت نشد مدرن یک رو بزاری ؟ بلک اوپس چطور ؟مدرن ۳ متاش۸۹ بعلاوه ای این که بهترین شوتر سال انتخاب شده سری مدرن هردو بهترین شوتر سال شدن فقط مدرن یک نشد اونم بخاطر بایوشاک..گوست هم متاش ۷۸ هست نه ۶۵ آقای تازه دورقمی شده در سن! همیشه بازیهارو در بهترین عمل کردشون مقایسه میکنن نه یکی رو در بهترین پلتفرم و یکی رو در نسل۷ خخخخ تاحالا شده بتل تو vga حریف کد بشه ؟ e3?? خخخخخخخخ
مدرن یک متا اشتباه نکم ۹۶ بعلاوه ای کلی جوایز
مدرن دو متا۹۴ بعلاوه ای بهترین شوتر سال و مولتی
مدرن سه متا ۸۹ بعلاوه ای بهترین شوتر سال و کادید بهترین مولتی (بتل ۳ هیچ جایز. ی خاصی نگرفت)
بلک اوپس یک متا ۸۹ بعلاوه ای بهترین شوتر سال و کاندید مولتی
بلک اوپس دو متا ۸۲ کاندید بهترین شوتر (برنده بردرلندز)
گوست متا ۷۸ کاندید بهترین مولتی که نشد اطلاعات نداری الکی چیزی که دوست داشتی بوده رو به مردم نگو یا اگه داری و این حرف هارو میزنی من دیگه حرفی ندارم (لول)
مخاطبم آقای only ps بود حالا دونستی کدوم بهتره یا باز بگم ؟ خخخخ 😀
بتلفیلد یه خصوصیاتی که CoD نداره ، ولی در عوض CoD هم همینطور اصلا قابل قیاس نیستن ، این جوایز هم بدرد خودشون میخوره
مثلا توی بتفیلد ۲ نفر سوار یه ماشین بشی بری جنگ ، این ممکن برای شما هیجان آور نباشه ولی ممکن هست برای یکی مثل من عالی باشه
لطفاً تایید کن
مرد حسابی مقایسه من بر اساس این بود که هر دو بازی با هم عرضه شدن نه جداگانه درضمن یه سری به سایت متاریک بزنی بد نیست متای mw3بر روی x360 که بیشترین نقد رو داشته ۸۸ بوده گوست هم همینطور درضمن من اگه تا الان ازدواج کرده بودم بچه هام همسن تو بودن کوچولو :-*
بتل ۳ هیچ جایزه خاصی نگرفت 😐 :-
| 😐
تو گوگل سرچ کن Battlefield 3
درمورد سنت آره از شکلک گذاشتن ها پیداس خخخخخ بهرحال همون هایی هم که باهم منتشر شدن بازم حرف شما رو رد میکنه … گذشته از این که شما رفتی دیدی متا چنده چرا پس همچین حرف های یا بهتر بگم مقایسه ای کودکانه ای کردی و از اول نگفتی متاش اینه و رفتی پایین ترین متاش رو با بالاترین متای بتل گذاشتی!! واسه این چیزاست که اگه احیانا (!) سنت حتا نزدیک من هم باشه باز کودکی! دوست عزیز!!!والله اگه e3 شده مهمتر از vga باشه من حرفی ندارم..حالا سایت های معتبر هم بماند.. بتل ۳ هیچ جایزه ای باارزش تر از مدرن۳ نگرفته دیگه بالاتر از بهترین شوتر سال تو این زمینه نداریم مولتی هم هردو کاندید بودن ولی اشتباه نکنم پورتل بهترین انتخاب شده همینطور تو اکثر سایت ها… ضمنا من شخصا هیچ وقت همچین مقایسه های مضحکی نمیکنم الان صرفا جهت اطلاع ( :دی ) اینارو گفتم وگرنه بتل کجا کد کجا … متای زیره ۷۵ اصلا ارزش دفاع نداره اونم تو بهترین حالت زیرش باشه!! لول
موفق باشی
Sorena @
از همین “حتا”نوشتنت معلوم شد چند سالته
بتل ۳ تو مراسم bafta video game award
بهترین مولتی شد اگه میخوای بهت لینک بدم
آخرین کامنتت
لول
برو بخواب یادت میره آفرین ۷۴ تا هم نفس عمیق بکش همه چی حل میشه..و یاد می گیری خودت باعث ضایع شدن خودت نشی.. یک نمره بالا رو طاقت نیاوردی رو و خودت رو لو دادی درصورتی که من تو همون کامنت اولم جوابت رو داده بودم دوباره بدترش کردی.. لول
Only ps ج.ب. ل.
۷۴ هر چی باشه از ۶۵ بهتره
منظورت به د اوردره ؟ خخخخخ وای چ قد خسته کننده بود بگذریم … خوب دیگه معلومه حسابی فشار خونت رفته بالا خخخخ کم حافظه شدی متای نسل ۷ اصلا حساب نیست واسه بازیی که تمرکز اصلیش رو نسل ۸ بوده بهر روی سالی که نکوست از بهارش پیداس بازی که نسل ۸ بشه ۷۴ ببین نسل ۷ چی میشه !! تا اینجا که کاربرا بتل نمره ای ۲.۹ دادن رو ۳۶۰ بشین تا متای اونم بیاد فعلا یه نصفه نقد هم از کاربرا بخون
the graphics are terrible for this game not worth $60 more like $10. does not fell like battlefield AT ALL. lots of frame rate drop and very… ده دلار رو شدیدا موافقم!
اگه به user score هست که cod اش.غال ترین بازی ساخته شده تا به الانه
درضمن انتظار نداری که با سخت افزار داغون نسل هفت 1080pو۶۰ فریم بازیو تحویل بدن
درضمن تعداد نقد های cod ghosts نسخه ۳۶۰ رو مشاهده کن بعد حرف بزن
من از کسانی که نتونستن با سخت افزار نسل۸ ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بدن هیچ انتظاری ندارم هنوز خیلی عقبن که بخوام همچین انتظاری ازشون داشته باشم خخخخ.. درمورد سازنده های کال اف حرف نمی زنیم که کمترین انتظار ۶۰ فریم باشه رو هردو نسل.. یادم سال ۲۰۱۱ در توی.تر بتل بازآ تگی براه انداخته بودن که حتا ویدئو های کد رو برن دیسلاک کنن دقیقا افرادی مث شما!! چون بکیش خود می پنداری همچین حرفی میزنی … خوده منده امروز نسخه ای ۳۶۰ بازی رو گرفتم دریک کلام افتضاح نه بیشتر نه کمتر و بهیچ عنوان تنونست منو برای خرید نسخه ای ps4 توجیه کنه میتونست یک dlc ده دلاری باشه برای بتل ۴
ایام بکام
راستی بازم از این مقایسه ها بزار در ایام عید شاد بشیم.. این سری کال اف ps2 رو با متای بتل ۴ پی سی بزار مرسی
لول
میدونم سن شما، از ۱۵ بیشتر نیست!
از روی حرف های شما میشه تشخیص داد.
تعصب بی خود :no:
چی بگم گرافیک بتل رو با cod مقایسه میکنی؟؟؟؟
اگه آنلاین BF3 رو pc میزدی همچین حرفیو نمیزدی
چه قدر از بازی BF دفاع میکنی حالا دوتایشونم زیاد با هم فرقی ندارن
حداقل بگی سبکش فرق داره که دوتایشونم سبک شوتر رو دارن
حداقل از نظر گرافیکی فرق داشته باشه که زیادم فرق نداره
صدا گذاریش فرق داشته باشه که اونم زیاد نداره
بخش آنلایش فرق داشته باشه که اونم یکیه
حالا این دوتا بازیا فقط از نظر گیم پلی تغییر کردن وگرنه هیچ فرقی با هم ندارن
صداگزاریشون فرق نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گرافیک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آنلاین یکی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا بر چه اساسی این حرف رو میزنی دوست عزیز.
آنلاین بتل با مپ های بزرگ و وسایل نقلیه کامل با صدا گزاری شدیدا واقعگرایانه رو با کال آف مقایسه میکنی ؟؟؟؟
گرافیک کارتونی کال آف رو با گرافیک واقعگرایانه بتل مقایسه میکنی ؟؟؟؟؟
آخه بر چه اساس اینارو گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟
گرافیک کارتونی 😐 😯
شما چه نابغه ای کجای گرافیک کالاف کارتونی :idk: 😐
گمان کنم 😐 گرافیک ادونسد وارفار 😐 امسال یکی از بهترین ها بود 😐
خداییی 😐
این حرف ها رو از کجا میارین 😐 تعصب بی خود و بیجا :no:
ادم خندهش میگره وقتی نظرات فنهای الکترونیک هایپز رو میخونه واقعا که 😐 گرافیک کارتونی 😐 من به این چی بگم.بتل باگز جز مولتی چیز خاصی نداره.
اخه چرا بتل باگز واقعا جز مولنی هیچی نداره صداگزایی فوق العاده از همه مهتر که هیچ کدام از دوستان اشاره نکرد تخریب پذیری عالی مثلا تو کال اف یک نارنجک پرتاب میکنی به سوی یک جعبه انگار یک لگد زدی ولی توی بتل صد تیکه و بسیار لذت بخشه
اخه کجا تیر Acr میتونه دیوار بتنی را ۵۹ تکه کند و نابود کند این تخریب پزیری شما که میگید بدرد لا جرز دیوار میخوره باعث بانی باگ ها هم همین تخریب بیخودی هست شما اگه تونستی با نارنجک اون دیواری رو که میگی تو دنیای واقعی این کار رو کنی من بت یه بازی اورج میدم
😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
تا کی فن
اقای FDM.Pro شما سیستم ضعیفی داری و بازیارو با کمترین گرافیک بازی میکنی و فکر میکنی که گرافیک هر بازی کارتونیه به ما ربطی نداره. بتلفیلد هاردلاین در مقابل COD AW مثل جوکه.دایس دیده بازی های پر باگ و تقلیدیش به کالاف کبیر نمیرسه بعد مسخرش کرده.
خو راس میگه دیگه.
یعنی من اگه اعتماد به نفس اینارو داشتم با مگس کش حمله میکردم به اوباما 😐
اگه اوباما تنها باشه که راحت میشه حمله کرد
ولى اگر آمریکا باشه نمیشه
با مگس کش حاجی 😀
هه.ایول خوب گفتی
حقیقت تلخه چقد واسه مردم نه؟
ایول ممنون بابت خبر
اگه واقعا هدفشون مسخره کردن کالاف باشه که برن بمیرن با این مسخره کردنشون ما ایرانی ها مسخره میکنیم اینا هم مسخره میکنن 😀
نمیخوام جبهه گیری کنم چون من هم CoD فنم و هم Battlefield فن
ولی این کارشون اصلا جالب نبود ! به نظرم باید تو عمل قدرتِ خودشونو نشون بدن نه با تمسخر !
دیدیم که تو نبرد امسال بتلفیلد مقابل CoD واقعا حرفی برا گفتن نداشت و Cod : AW یه سر و گردن بهتر بود .
ممنون
با کالاف بیشتر حال میکنم.از این کارشون هم خوشم نیومد.
بازیش اونقدرام مال نبود که حالام اومده کالافه کبیر رو مسخره کرده :no:
داداش جو میدین الکی؟؟؟ این کجای اونه؟ ثانیا بتل فقط با garden warfare تونسط خوب مسخره کنه.
من فن هردوتاشون هستم ولی باید قبول کرد امسال CoD بهتر BF بود
BF با این کاراش به هیچ جایی نمی رسه
اغا کم اورده e baaaag
اسم جدید ای باگ
پاییه لایک خخخخخ 😉
Call of Duty: Advanced Warfare امسال ترکونده حالا این بتلفید اومده کمبود های خودش با چی جبران میکنه متاسفم براش
حاجی لباسه جنگو بپوش قضیه جدی شده :pissedoff:
یک بازی آمریکایی بازی آمریکایی دیگری را مسخره میکند. 😐
حالا فرض کنید شبگرد بیاد جنگ در خلیج عدن رو مسخره کنه یا برعکس بنیاد میپره وسط جداشون میکنه. خوبه سازنده هاش از ۲ کشور مختلف نیستن وگرنه …
آقایون dislike کننده زود و سریع بیاین که خوراک خودتونه.
سوژه از این معرکه تر؟
ما PC بازای کپی باز که هنوز تو کف هستیم.
بعضی ها باز شایعه کردن فردا کرکش میاد چون قراره تو اروپا عرضه بشه.
بعضی ها هم شایعه کردن 3DM گفته حال کرک کردن این بازیو نداره بیخیال شین!
یه عده هم خودشون دست به کار شدن کرک قلابی ساختن پخش کردن تو سایتای تورنت.
کلا بتلفید امسال شده استاد سوژه سازی…
لایک …
منم لایک کردم داداش
یه لایک هم برای شما عزیزان.
اولین dislike کننده ی عزیز کارشو کرد. 😀
من لایک کردم.
TNX boys 😉
😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
یاده دوران ابتداییم افتادم که وقتی تکلیفو زودتر تو کلاس تموم میکردیم میگفتیم اول
مثل قضیه ی “fifa 15 شبیه پینگ-پنگ است” شد :no: :no:
کار خوبی کرده 😀
:rotfl: :yawn: :ZZZ:
خب با گیمپلی به cod نمیرسه مجبوره اینجوری زور بزنه وگرنه این در مقابل cod هیچه
بالا جوابتو دادم عمویی
آمار و ارقام میخوام چیکار من و اکثریت مردم دنیا گیم پلی این cod رو بیشتر دوست دازیم تو فروشش تو سال ۲۰۱۴ معلوم شد چیزی که تو میگی مثل اینه که هر فیلمی اسکار گرفت عالیه نه هر فیلمی بیشتر طرقف صهیونیست ها رو بگیره بیشتر اسکار میگیره هیچ وقت یه بازی یا فیلم رو به خاطر متا و جایزه قبول نکن
تایید لطفا
اسکار که هیچ ، توی همین ۲۰۱۴ فیلم در میان ستارگان داستانش دیونه کننده بود ، اسکار حقش بود که ندادن
اونوقت به بردمن جایزه دادن 😀 :no: :no:
ضعف خودشو با این کار نشون میده. همیشه کسی که کم میاره مسخره میکنه و مسخره بازی درمیاره. مثل قضیه همین ۲ تا بازی یا شرکت اپل و سامسونگ. که همیشه سامسونگ کم اورده و تبلیغ های مسخره کردن ساخته واسه اپل ولی همیشه با فروش چند ده برابر بیشتر از سامسونگ اپل پیروز بوده
می بخشید ولی من هنوز نفهمیدم قضیه چیه
ولی از حق نگذریم، کارش واقعا خنده دار بود . 😀
مسخره ها :laugh:
مثلا چیه کالاف مسخره کردن داره :laugh: :laugh: من کال اف دوتی رو بیشتر از بتل دوست دارم همچین مسخره میکنن انگار خودشون خیلی بازی های توپی میسازن :laugh: :laugh:
بتل دیگه کال آف رو به حساب نمیاره.
الان وارد چالش جدیدی شده.
میخواد با Tom Clancy’s Rainbow Six Siege در بیوفته.
دیگه کال آف به قول آقایون شده ملخ بازی.
همون ملخ بازی به صد تا بانک زنی میرزه
دادا خیلی با حرفت حال کردم :yes: این بتل دست dice نبود و گرنه استوره میشد بتل بعدی اگر dice بسازه کال اف ویران میشه
از این حرف شما چهار سال گذشته هنوزم دایس نتونسته هیچ غلطی بکنه بعد از ساختن COD WWII بتلفیلد کلا ویران شد.
بابا تو یکی دیگه زر نزن.
این کالافه که بتل *** چپش هم حساب نمیکنه کار دنیا برعکس شده.
خیلی مردشه به کالاف برسه
آخه بد کمپانی ۲ کجا درن وارفیر ۲ کجا؟
به ea بگید زور نزنه آب قطعه
با اینکه برای ea احترام قائلم ولی وقتی مسخره میکنه باید هم مسخره بشه
ea به همه بازیا میخنده کسی باید بره به بازیای خودش بخنده :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: بازم هرچی باشه ea نیمتونه به بازیای activition برسه
همین سال قبل یکی از بازیاش بهترین بازی سال شد 😐
واقعا که EA این همه ip های فوقالعاده داره activition چی داره یک کال اف
مثلا میخواد به کجا برسه.منم فن هر دو ام اما چیکار میخواد بکنه.منتظر بتل ۵ که دایس بسازه و نظامی باشه.منتظر کرک هارد لاین.شایدم cd-key گرفتم.
لیاقت ea بیشتر از این نیست.
ولی همین شرکت فکر کنم مدال افتخار درست کرد درسته؟
مدال افتخار رو ساخت ولی کالاف شوتش کرد
همین شرکت ناشر بهترین بازی پارسال بود
مدال افتخار این بود؟
نه سازندش danger close بود Ea فقط ناشرش بود
دوباره بحث بین کالاف و بتل شروع شد :ZZZ:
هر کس نظری داره
یکی مثل من از بتل خوشش میاد
چرا؟
1-بازی شوتر اول شخص گرافیک برام مهمه
2-دوس دارم از وسایل جنگی استفاده کنم(تانک..جت..هلی کوپتر..قایق…و…)
3-دوس دارم صداگذاری عالی باشه(صداگذاری بتل همیشه عالی بوده و هست)
4-دوس دارم مپ بزرگ باشه و بتونم با وسایل نقلیه تو مپ حرکت کنم(البته در حالت TDM مپ کوچیک میشه و گیمپلی سریعتر)
5-از سیستم بتل لاگ خوشم میاد(به خاطر امکانات بی نظیری که داره)
6-مولتی بی نظیر :inlove:
7-در کل عاشق بتلم :inlove:
8-….(دیگه حوصله نوشتن ندارم)
فن های کالاف هم حتما دلیلی داره که از کالاف خوششون میاد
منم هیچ وقت نمیام کالاف رو مسخره کنم
هر کی از یه بازی خوشش میاد و من به همه سلیقه ها احترام میزارم
اگه یکی از این دو بازی نباشه دیگه هیچ کدوم سعی نمیکنن پیشرفت کنن
رقابت بین این دو بازی به نفع همه ماست :yes:
لازم نیس بگی چی دوس داری؟ از آواتارت همه چی معلومه…
خب بازیش رو دوس دارم به همین خاطر آواتارم رو این بازی گذاشتم 😐
مشکلی هست؟ 😐
خب با اینکار به کجا میرسه؟میخاد با این کاراش بگه بهتر کالافه؟ 😐
الان همه با این کار میگن کالاف بهتره
😐
گیم پلی کالاف خیلی جذابتره :yes:
به نظر ۱۰۰درصدنمیادکه این صحنه مسخره کردن کال آف باشه….به نظرمن هرکدوم توجایگاه خودشون بازی قشنگی هستن….
برادرا چرا انقدر تعصب نشون میدین رو بازی یکی میگه COD بهتره یکی میگه BF! این قضیه مثل اینه که دو تا شرکت BENZ و BMW یه سری میگن BENZ یه سری میگن BMW بهتره در هر صورت ۲ تا شرکت عالی هستن و دارن بهترین خدمات رو میدن به مردم این ضیه هم همینه هر دو بازی بی نظیر هستن انصافا اگه بکیم این بده اون خوب نامردیه چون هر دو بهترین تجربه یه بازی اول شخص شوتر رو به ما میدن COD به یه روش و BF هم به روش دیگه واقعا هم همتون که بعضا حالا متعصب به یه بازی هستین بازی مقابل هم تجربه کردین و کلی هم حال کردین باهاش 🙂 جفتشون عالی هستن در کل موفق باشید
کلاف عشقه
یادش بخیر چندین بار با یه pc معمولی مورن وارفر یکو بازی کردم چقد باحال بود اصلا تکراری نمیشد واسم
قسمتای بعدشم همینطور
یبار فقط بتل چهارو اونم چون کالاف گوست رو نداشتن مجبور شدم بخرم از بی بازیی
اصلا حال نکردم باهاش اما گوست با لحظه ب لحظش حال کردم
چون اصل کار گیم پلی و داستان قوی داره
ولی من از داستان بتل هیچی نفهمیدم
این اخریم ک ترکوند
اول شخص شوتر فقط کالاف
اول شخص زامبولی فقط dying Light
الان مسخره کردن!؟!
مهم نیست
هر سبکی از بازی طرفدارای خودشو داره. نمیشه گف که همه باید یه عنوان از بازی رو دوس داشته باشن…
در مورد BT و COD باید بگم که این سبک از بازی ها بخاطر موتور داستانی متفاوت از هم متاسفانه مقایسه میشن..
در طول یک بازی تنها خط روند داستان نیست که پیش برنده بازی هستش.. عوامل دیگه رو هم باید در این روند جا داد..
یا خدا اینا دیگه کین. :pain: :pain: :pain:
بجه های عزیز لطفا به جای بحث های بیهوده و بی نتیجه به نظرات و سلیقه همدیگه احترام بذارید و برید پیکهای نوروزی تونو حل کنید :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
دوست عزیز ما مثل شما بچه نیستیم بهمون پیک بدن اواتارتم لایک
حیف که دیشب نبودم 😐
اول از همه بگم که اگر اینکارو کرده اصلا کارش خوب نبوده دوما هرگز هم باور نمیکنم که این راست بوده باشه!چون اگر راست می بود تو بتا همه این نقشه را بازی کردن ولی هیچ گزارشی ثبت نکردن
دلیل دوم:اگر E بزنی حتما باید واکنشی از خودش نشون بده درسته؟چرا هیچ فیلم و چیزی ازش ندادن بیرون؟ ?:-) تو یوتیوب گشتم هیچی نبود 😐
دلیل سوم هم اینکه تنها فقط برای مسخره کردن بتلفید هاردلاین اینو گذاشتن چون تو توئتر و اینها همه فن ها کالاف اومدن میگن بتل Rest in pace و شکی هم ندارم که این هم کار آونا باشه!
داشتم نظرات را میخوندم که میگن بتل ۳ چون سیاسی بود این همه جایزه را گرفت :rotfl: :rotfl: آدم نمی دونه به اینها چی بگه :laugh: عزیز من بتل = سیاسی تنها نسخه ای که از جنگ های نظامی کناره گیری که همین بتل هاردلاینه! چون تو بتل ۳ به ایران حمله میکردی شده سیاسی :wilt: :wilt: :wilt: هرکس بتل بازی کنه میفهمه بتل یعنی سیاسی!!!!!!
دوما فکر کنم نصف کسانی که اینجا هستن یک بار هم مولتی بتل را بازی نکرده و باتوجه به سبک ارکید بودن کالاف اومدن نظر میدن 😐 😐
بتلفید =میدان نبر خب؟ میدان نبر یعنی باید با تمام وسایل جنگی بازی کنی(از تانک گرفته تا کوچک ترین اسلحه و… درست مثل جنگ های بین کشور ها)
call of duty= ندای وظیفه!!!!!!!!!!!! یعنی چی؟ فقط انفرادی و کمپین اگه سبک ارکید بودن و کمپین را از کالاف بگیری چی میمونه؟
من که هر دوتا را هم مولتی بازی کردم و هم کمپین کالاف هم نتونستم یه دقیقه هم بازی کنم چون از سبکش خوشم نمیاد و همچنین مولتی که چیزی واسه گفتن در مقابل بتل فید نداره!
همین بتلفید هاردلاین هم اینقدر مولتی اش جذاب و سرگرم کننده است که وقتی کسی مولتی بتل را بازی کنه هرگز طرف مولتی کالاف نمیره!!!!!!!
حرف زیاده ولی وقت کمه
به نظر خودم که از بتلفید شوتر را شروع کردم میگم کالاف تنها چیزی که داره کمپین قدرتمنشه و تنها اونکه بازیو بزرگ کرده!!!!!
هرکسی هم مولتی بتل رابازی نکرده مال بتل ۴ یا هاردلاین را بازی کنه بعد در مورد کالاف نظر بده :silly:
“اگه سبک ارکید بودن و کمپین رو از کالاف بگیریم چی میمونه”الان که چیزی رو از بتلفیلد نگرفتیم چیزی واسش نمونده.کالاف هم گرافیک داره هم شخصیت پردازی عالی هم داستان عالی هم صدا گذاری هم مولتی پلیر عالی بتلفیلد چی داره فقط گرافیکش بالاتر بود که دیگه نیست چون اکتیویژن هم رو گرافیک کار کرده و الان گرافیک کالاف عالیه. درضمن آقای justfifa که میگید کمپین کالاف ۸ ساعته، چون شما نوب هستید و نمیتونید با سطح سخت و حرفه ای بازی کنید و سطح بازیو رو آسان تنظیم میکنید بایدم برای شما ۸ ساعت باشه من مولتی بتل ۳ و ۴ هم بازی کردم و بازی کردن ۶۴ نفر در یک سرور اصلا به درد نمیخوره چون خیلی شلوغ میشه و نمیشه کسیو کشت
آخه اصلا همه اینا به کنار. من موندم Bad Company 2 چرا اومده یه شاهکار که همه میدونن (MW2) رو مسخره کرده؟! پیش خودش چی فک کرده!!!! ?:-) 😐
هر کی مولتی این دو بازی رو مقایسه کنه نوب بودن خودشو ثابت کرده چون گیمپلی کالاف آرکیده و یه جورایی gun & run هست و سرعت زیادی داره ولی بتل همیشه واقع گرایانه بوده و از مپ های بزرگ و وسایل نقلیه استفاده کرده
ولی تو بخش کمپین باید قبول کرد که کالاف هم از لحاظ داستان و هم شخصیت پردازی قوی تر از بتله
این حرفت لایک داره ولی به نظرم کالاف ۷و۹و۱۰(بلک آپس ها وگوست) رو نمیشه کالاف حساب کرد و اونا مایه ی ننگ کالاف بودند به نظرم هر کی که از اول با کالاف بوده اینو میفهمه اونایی که میدونن کالافال ۱و۲و۴و۶ وتا حدی ۵ شاهکار بودند.(آهنگای هانس زیمر ولورن بلف تو کالاف۶ همراه با داستانش فراموش نکردنیه مرگ گوست و خیانت شپرد چقدر غمگین بود)
چراکه بتلفیلدای اخیر از این کالاف۷و۹و۱۰ خیلی بهتر بودند و شخصیت پردازی تو بتلفیلد ۴ پیشرفت داشت وقدم خوبی باسه بتلفیلد بود
کالاف دیوتی ۷ بلک اوپس مایه ننگه !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کالاف آف ۷ بهترین داستان رو بین تمام اول شخص های نسل هفتم و هشتم داره گرافیکش از کالاف ۶ هم بهتره تنوع محل زیادی داره همینطور تنوع تو گیم پلی نسبت به کالاف ۸ . یعنی یا بلک اوپس رو بازی نکردی یا اینکه با عرض معذرت کلا نظراتت راجع به گیم ها رو باید واسه خودت نگه داری
گیمپلی کالاف آرکیده و بتل واقع گرایانه؟
من. سرم رو به کجا بکوبم مرگم طبیعی جلوه کنه؟
دکتر سجاد من از شما انتظار نداشتم :wilt:
یعنی میخوای بگی کالاف آرکید نیست؟
من بخش مولتی پلیر رو میگا، کلا کالاف به واقعیت نزدیک تره!
وجود تانک و هلیکوپتر تو بتل فیلد وافعا ارکیده، چون یه نفر نمیتونه یه هلکوپتر رو هدایت و شلیک کنه
کی گفته نمیشه؟ :idk:
خب راننده گلوله های و موشک های مخصوص خودش رو داره
pilot gunner هم گلوله و موشک مخصوص خودش
دکتر سجاد یه نگاه به طراحی اسلحه ها بنداز
صداگذاری
نحوه شلیک کردن(گلوله دقیقا همونجایی که میخوای نمیره و دقتش مثل واقعیته درست برعکس کالاف که دقیقا گلوله بدون تغییر مسیر و مستقیم میره!)
و…
والا اولین نفری هستی که میگی کالاف آرکید نیست :wilt:
نظرت رو هم لایک کردم که نگی بیمنطقم و همینجوری دیسلایک میکنم!
“وجود تانک و هلیکوپتر تو بتل فیلد وافعا ارکیده، چون یه نفر نمیتونه یه هلکوپتر رو هدایت و شلیک کنه”
دکتر واقعا از تو بعید بود 😮 😮 مستند هلی کپتر نه دیدی؟ :sweat: 😮 بیخیال مستند فیلم هم نه دیدی تورخدا؟ :sweat: یعنی یه نفر نمیتونه هلی کپتر را هدایت و شلیک کنه؟ :dazed: حرفی ندارم میگفتی جت هم یه چیزی ولی هلی کپتر اصلا…..
به قول محمد اولین نفری هستی که میگی کالاف آرکید نیست :dazed: تو کالاف بازی هرگز نمیتونی بتل را درک کنی چون بتل نیومده واسه کسی که تا حالا با ارکید بازی کرده 🙄
“من بخش مولتی پلیر رو میگا، کلا کالاف به واقعیت نزدیک تره!”
زامبی = واقعیت درسته؟ :wilt:
“وجود تانک و هلیکوپتر تو بتل فیلد وافعا ارکیده “چند بار این ها را کنترل کردی؟چند بار تونستی با تانک تو بتل حرکت کنی و دشمن بکشی؟ اصلا میتونی با جت یه نفر را بکشی؟
رانندگی اینقدر باهاشون سخته و به واقعیت نزدیکه که کمتر کسی میتونه با هلی کپتر و جت رانندگی کنه و بره شلیک کنه
ولی کالاف چی؟ گلوله مستقیم جایی که میخوای
هرکسی نظری داره ولی واقعا تعجب کردم به بتلفید میگی ارکید :wilt:
battlefield یعنی میدان نبرد ….فیلم جنگ های عراق و آمریکا,جنگ جهانی دوم و…. همه اشون از تانک هلی جت و… استفاده میکنن و برای فتح کردن بعضی جا ها هم پیاده میرفتن نه اینکه با زامبی ها مقابله کنن
دوما فکر کنم اصلا تخریب بتلفید را نه دیدی امکان نداره چیزی تخریب نشه برعکس کالاف که به در و دیوار بزنی به جای اینکه خراب بشه گلوله از دیوار رد میشه بدون اینکه دیوار اصلا تخریب بشه :wilt:
justfifa باور کن اگه میتونستم الآن برای نظرت ۱۰۰ تا لایک میزاشتم
نه صدتا هم کمه ۱۰۰۰ تا :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: …..
mamad-m416 مرسی…باور کن نخواستم با مسخره کردن جواب ارکید بودنش را بدم!
شاید فکر کنید کالاف بازی نکردم واسه همین اینو میگم ولی برعکس کسانی که حتی یه بار هم مولتی بتل را بازی نکردن و باتوجه به کمپین و سرعتی بودن کالاف نظر میدن بازی کردم خوب هم بازی کردم!(فقط یک بار مولتی بتل را بازی کنید بعد ببینید نظرتون عوض میشه یانه!)
تو کالاف مد های خیلی ارکیده داره! به عنوان مثال(البته بهشون حق میدم چون کالاف سرعتیه)reload ammo X4 دارن که یه اسلحه که پر کردن خشابش نهایتش ۲۰ ثانیه طول میکشه تو یه ثانیه خشابش میکنن! ولی بتلفید هرگز اینو نداره!
و مد هایی دیگه که نمیشه بهش اشاره کرد!
درمورد کمپین حرفی نیست که کالاف سرتره ولی تو مولتی و گیم پلی واقعه گرایانه حرفی واسه گفتن در مقابل بتلفید نداره!
با بخشی از حرف هاتون موافقم ولی با بعضی هاش اصلا!
این که تو بتل تیر دقیققا همون جا نمیره رو حداقل من. متوجه نشدم!!! چون تیر دقیقا همونجا میره (غیر از فاصله های دور)
شما دارید از هسته گیم پلی کد ایراد میگیربد، چونن گیم پلیش سریعه، در صورتی که این مدل هم جذاب تر هم طرفدار های بیشتری داره
ولی من از امکانات گیم پلی بتل فیلد میگم
تانک و هلیکوپتر واقعا بچه بازیه
این جمله آخرم ممکنه ناراحتتون کنه ولی
بتل یه بازی دور همیه که برای خنده و شادی و لش بازی میکننش و اصلا با کد قابل مقایسه نیست
شرمنده اینا نظر شخصیه منه چون اصلا نمیتونم لا بتل رابطه بر قرار کنم و تزجیح میدم برایً لش بازی جی تی ای بازی کنم
tolani bod 😀 nakhondam 😐
چه غلط ها ؟!!
واقعا بعضی افراد جوک میگن : بتل باگ از کالاف بهتره :rotfl: :rotfl: :rotfl:
ایول به بتل کال اف باید همیشه مسخره بشه افتضاح بود بازیش.بتل سروره
داداش من یه تیمارستان اشنا برات سراغ دارم انگار مغزت ترکیده حرف مفت میزنی بتل بوق ما نیست :no: :no: :no: :no: :no: :no: کالاف سروره :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
داداش اینا سهام داران الکترونیک هایپز ان بایدم دفاع کنن :rotfl: :rotfl:
stop nooooobs!
هیچوقت بتل رو به کالاف ترجیح نمیدم!
برین توی نظر های قبلی خیلی قبلی بخونین : ” کالاف اگه متاش صفر بشه بازم قشنگه”
کمپین کالاف عالیه، مولتی بی نقص، بخش زامبی که دیگه هیچی!
من کالاف گوست و بتلفیلد ۴ بازی کردم، با گوست بیشتر حال کردم به غیر از گرافیک پایینش و لذت بیشتری داشت.
:yes:
تو حرف نزنی نمیگن لالی :evilgrin:
دادا معین بتل ۴ بهتر بود…. از هر نظر
ارواح که همش ۴ ساعت بود! یه صبح تا بعد از ظهر می شد تمامش کنی… :laugh: گرافیکم که…. :snicker:
ولی بتل یکم از گیم پلیش خوشم نیامد! بقیه چیزا بهتر بود…..
من کلا علاقه ی شخصیم به کالاف بیشتر هست داش سعید!
هر کاری کنم از بتل خوشم نمیاد…!
آقای محمد سعید خزایی کالاف گاست برای شما که نوبی و نمیتونی کالافو با سطح حرفه ای بازی کنی بایدم ۴ ساعت باشه.اگه بتل ۴ بهتر بود پس چرا فروش کالاف گاست خیلی بالاتر بود؟
only PS@
گفتی user score؟
من نمیدونم چجوری به user score اعتماد داری وقتی بعضیاشون میان به یه بازی خوب (مثلا nba 2k15) صفر میدن :pain:
دارن شعوره خودشونو نشون میدن . :disdain:
برین هر وقت تونستین داستانی مثه سری MW بسازین بیاین سرورتونو مسخره کنین .
دوتا حرف داشتم
اول اینکه بتل و کالاف راهشونو جدا کردن و دیگه قابل مقایسه نیستن
دوما این سیستم like و dislike باعث کاهش تعداد اعضای سایتتون میشه دلیلشم میتونین تو سایت همسایه
ببینین که تو هر پست ده تا نظرم نداره (قبلا تعداد نظرات و بازدید این سایت خیلی بالا بود) 😐 😐 😐 😐
الکی بحث راه ندازید cod همیشه بهترین شوتر بین بازی ها بوده وهست این چیز کاملا مشخصی چه از لحاظ گیمپلی یا از لحاظ داستانی
بیشعوریش رو میرسونه . :yes: :yes:
دیده نمیتونه رقابت کنه اومده این کارو کرده . :yes:
عجب با کیا شدیم ۶ میلیارد نفر . :laugh: 😀 :yes:
هیچی mw 2,3 نمیشه! بقیه کالافا هم چرت بود :smug: بتل هم که فقط یکم گرافیکش بهتره.
من که کلن از شرکت activation بدم میاد با اون بازی های مسخرش :pissedoff: :pissedoff:
تو اشتباه می کنی لابد از EA که لقب بدترین شرکت بازی سازی سال رو گرفته خوشت می اید. عقل بعضی ها مثل تو کم است
شماها که کالاف کالاف می کنین بر همین بتل لحظه شماری می کنین کرک شه بیاداکتیویژنم بجایحجم دادن الکی و بالا بردن سخت افزار بهتر جمع کنه بساط بره کنا بزار باد بیاد :-* :yes: :evilgrin:
شما از حرف زدنتون معلومه که زیر ۱۶ سال سن دارید.با دلایل منطقی مقایسه کن.شما فقط میگید مولتی بتل بهتره ولی هیچ دلیلی ندارید.من با دلایل منطقی کالاف رو برتری میدم. شخصیت پردازی و داستان و گیم پلی و صداگذاری کالاف از بتل بهتره. تو بازی بتلفیلد باگ خیلی زیاد هست و از همه مهم تر اینکه بتلفیلد از کالاف خیلی تقلید میکنه.این از سینگل پلیر حالا بریم سراغ مولتی.تو مولتی شما میگید چون بتل سرور ۶۴ نفره داره و مپاش بزرگ تره و وسایل نقلیه داره پس بتل بهتره. اول اینکه گیم پلی کالاف روان تر از بتلفیلده چون مپای کوچیک تری داره. دوم اینکه وقتی ۶۴ نفر بریزن تو سرور دیگه اصلا نمیشه بازی کرد و سرور ۱۸ نفره کافیه. سوم اینکه کالاف وسیله نقلیه نداره ولی در عوضش چیزای دیگه ای داره مثلا وقتی ۵ نفر پشت سر هم بکشی ویژگی بمباران با هواپیما فعال میشه و میشه با دود مشخص کرد که کجا بمباران شه. پس دیگه الکی و بی دلیل نگید بتل بهتر از کالافه.
واقعا شما ادب و احترام شرکت اکتیویژن را با شرکت EA مقایسه کنید. Call Of Duty هیچ وقت بازیی به در نخور مثل بتلفیلد رو مسخره نکرده زیرا بتلفیلد را در حد خودش نمی داند. بعد شرکت EA که بازیی کاملا به درد نخور را ساخته که بخش افلاین یا مراحل تک نفره بازیش به مفت نمی ارزد امده شرکت و نام بزرگی مثل اکتیویژن و Call of Duty مسخره کرده.واقعا برای شرکت EA و بازی بتلفیلد و عوامل سازنده بازی متاسفم. :no: :no: :no: :no:
نکته:من با شرکت EA و عوامل سازنده بازی بتلفیلد بودم لطفا فن های بتلفیلد نارحت نشوند.
ایلیا نوایی حرفت رو باید با طلا نوشت و قاب کرد :yes:
قربان شما :yes: :yes:
من برگشتم! آقا بیاین واقع بین باشیم بتل و کالاف هردو خوبی های خودشونو دارن. توی بخش گرافیک این دو خیلی بهم نزدیکن ولی در حال حاضر بتل توی این زمینه نسبت به کالاف برتری داره. گیمپلی هردو خوب و عالی هستن و بخش آنلاین هردو سلیقه ای هستن مثلا من خودم با مولتی بتل بیشتر حال کردم چون مپش وسیع و بزرگه ولی کالاف مولتی سریع و مپهای کوچیک داره که کاملا سلیقه ایه. داستان و شخصیت پردازی توی کالاف همیشه بهتر از بتلفیلد بوده و هست. حالا مقایسه این دو یکم سخت شده چون COD رفت سمت آینده ای نزدیک و BF هم که دیگه جنگ بین کشوری نیست و رفته سراغ سناریوی دزد و پلیسی. همونطور که میبینین هر دو سلیقه ای هستن و من کمپین کالافو نسبت به بتل و مولتی بتلو نسبت به کالاف ترجیح میدم. ببخشید خیلی حرف زدم.
اگتیویژن بهترین بازی هارو میده بیرون
بازیاشم که هنو منتشر نشده کرک میشن
مولتیشم که کرک میشه
دیگه چی میخوای از اکتی همه چیزو رایگان در اختیارتون میذاره
بعد چند وقت یه بحث کلکل داغ دیدیم
به نظر من همه ی سری های کال اف فوق العاده بودن
و این که Battlefield به گرد پای Call of هم نمیرسه . . .
کسی که هرگز مولتی بازی نکرده چیزی جز این واسه گفتن نداره!!!
الان چه جوری اینا رو ربط دادی
از اونجایی که بتلفیلد نیم العاده هم نیست
دورانی که کالاف تو اوج بود فن بتلا داشتن توپ پلاستیکیه دو لایه درست میکردن :rotfl: :rotfl: :rotfl: