بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا

بازی اندروید Viraj منتشر شد

امید آریایی
۱۹:۳۲ ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای و اتوموبیل‌رانی باشید، حتما نام بازی آنلاین سرعت بیشتر (SpeedUP) و شرکت نوآوران دنیای پارسیان که تولید‌کننده این بازی است را شنیده‌اید. سرعت بیشتر اولین بازی استراتژیک با موضوع مدیریت تیم اتوموبیل‌رانی است که موفقیت‌های ملی و بین‌المللی فراوانی کسب کرده و ‌هم‌اکنون ۳۰۰ هزار کاربر دارد که باعث می‌شود اوج هیجان را در تورنومنت‌های جایزه‌دار این بازی تجربه کنید. اما NOA Games، علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را هم فراموش نکرده و خبر خوشی برای این دسته از کاربران دارد…

 

اگر عاشق سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در اتوبان‌ها هستید، خودتونو برای بازی Viraj آماده کنید!

 

game mode

 

ویراژ (نسخه نیترو)، نام جدیدترین بازی اندرویدی NOA Games است که با قابلیت بازی چندنفره، لحظات پرهیجان و لذت‌بخشی را برای شما و دوستانتان رقم خواهد زد. نصب و اجرای این بازی کاملاً رایگان بوده و امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای نیز برای افرادی که تمایل دارند از امکانات اضافی ویژه و منحصر‌به‌فرد بازی استفاده کنند، وجود دارد. به‌عنوان مثال، رانندگی با خودروی نیسان‌وانت اسپرت‌شده!!!

طراحی خودروها و محیط این بازی هم‌سطح بازی‌های جهانی بوده و کیفیت بالای انیمیشن‌ها و امکانات بازی، واقعا خیره‌کننده است به‌طوری که در ابتدا ممکن است متوجه نشوید که در حال اجرای یک بازی ایرانی هستید…

 

garaje 5

 

یکی از امکانات عالی در این بازی، قابلیت ورود با اکانت گوگل برای شرکت در مسابقات است که هیجان رقابت با سایر کاربران را دوچندان می‌کند. همچنین بخشی در داخل بازی فراهم شده که در آن، کاربران بازی می‌توانند رتبه خود را در میان برترین امتیازآورندگان بازی مشاهده کنند و جوایز و افتخاراتی را که کسب می‌کنند برای سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

 

l1 1

 

بازی  در ۴ سبک دزد و پلیس، بی‌پایان، بازی با دوستان و چندنفره قابل اجراست.

 

  • سبک داستانی بازی (دزد و پلیس) که برای همه ما آشناست و هدف از آن، فرار از دست پلیس یا دستگیر کردن دزدهای فراری است. این بخش در بازی Viraj شامل ۴۰ مرحله است که به مرور، سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و کاربر می‌تواند در آن از امکاناتی همچون اسپری دودزا، میخ‌های سدکننده، نیروی پشتیبانی، شوک الکتریکی، نیتروی قدرتمند برای افزایش سرعت و … استفاده کنند. در این سبک، پس از طی هر ۵ مرحله، با یک حریف قدرتمند مواجه می‌شوید که در صورت شکست دادن این حریف، به سطوح بالاتر و مراحل بعدی خواهید رفت.
  • در سبک بی‌پایان، هدف این است که هرچه بیشتر می‌توان زنده ماند و مسیر طولانی‌تر و زمان بیشتری رانندگی کرد. در این بخش از بازی، امکان رانندگی با ۱۲ خودروی سه‌بعدی که ۶تای آنها کاملا طراحی مفهومی (Conceptual) دارند فراهم است. علاوه‌براین، لذت رانندگی با خودروهای ایرانی را نیز می‌توان در این بخش تجربه کرد.
  • بخش بازی با دوستان که یکی از هیجان‌انگیزترین بخشهای بازی است، امکان بازی چندنفره با اتصال به اینترنت را فراهم کرده است و در این بخش، تورنومنت‌های حذفی و چندمرحله‌ای، قهرمان قهرمانان را مشخص می‌کند. برای هر تورنومنت با توجه به سطح رقابت‌کنندگان، ورودیه و جوایز مشخصی در داخل بازی تعیین شده است که به‌صورت سکه و الماس بوده و امکانات و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربر می‌گذارد.
  • اما بخش ویژه و منحصربه‌فرد بازی، بخش چندنفره است که امکان بازی بدون اتصال به اینترنت برای افرادی که در محیطی نزدیک به هم قرار دارند را ایجاد می‌کند. به عنوان مثال اگر در مترو و در حال برگشتن به منزل هستید، می‌توانید افرادی را که این بازی را بر روی موبایل خود نصب کرده‌اند و در واگن شما قرار دارند، با بلوتوث یا وای‌فای موبایل خود جستجو کنید و تحت شبکه لوکال، بازی را انجام دهید و لذت ببرید.

 

garaje 2

 

در گاراژ بازی، قابلیت شخصی‌سازی و اسپرت کردن خودروها به صورت کامل وجود دارد و امکانات فراوان و متنوعی برای این بخش در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال، توربوشارژر، نیترو، سیستم ترمز، سیستم تعلیق، ترمزهای دیسکی، رنگ‌‌بندی، برچسب‌های متنوع، کیت‌ها و باله‌های بدنه، رینگ‌های مختلف و … از امکانات این بخش است.

 

در بخش محیط بازی نیز ۴ نوع جاده جنگلی، شهری، بیابانی و ساحلی در نظر گرفته شده است که تنوع خوبی ایجاد کرده و جاده‌های یک‌طرفه و دوطرفه این بخش، خستگی از بازی و تکراری شدن آن را غیرممکن می‌کند.

یکی دیگر از امکانات لذت‌بخش و جالب بازی، حضور خودروهای نوستالژیک و ایرانی در بازی است. به عنوان مثال، خودروهای فولکس قورباغه‌ای، ژیان، پیکان، وانت نیسان، سمند، پژو ۲۰۶، زانتیا، پرشیا و …

حتی فکر کردن به اینکه می‌توان خودروی فولکس قورباغه‌ای را اسپرت کرد و با نیترو و توربوشارژر به مسابقه فرستاد، عالی و هیجان‌انگیز است!

 

garaje 3 1

 

 

بازی از لحاظ فضاهای تبلیغاتی برای برندها نیز به‌خوبی طراحی‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از جایگاه‌ها و امکاناتی که برای تبلیغات در بازی در نظر گرفته شده است بهترین استفاده را ببرند. به عنوان مثال:

 

 

علاقه مندان می توانند جهت تبلیغات درون بازی و برندینگ با info[at]noagames[dot]com تماس حاصل بفرمایند.

در انتها، لازم به ذکر است که تولید چنین بازی‌هایی، با این سطح از کیفیت بصری و نرم‌افزاری توسط تولیدکنندگان داخلی، نشان‌دهنده رشد علمی و بلوغ تجربی بازی‌سازان ایرانی از جمله شرکت نوآوران دنیای پارسیان (NOA Games) بوده و به ما بازی‌دوستان، نوید لذت بیشتر از بازی‌های باکیفیت داخلی را می‌دهد.

 

—————————————————————————————-

دانلود رایگان بازی ویراژ در کافه بازار

تریلر شماره یک

تریلر شماره دوم

تریلر شماره سوم

—————————————————————————————-

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا
بازی اندروید Viraj منتشر شد - گیمفا