خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا

خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila

امیرمهدی نامجو
۱۲:۲۶ ۱۳۹۳/۱۲/۲۱
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا

مطمئنا همه ی طرفداران سبک استراتژی با عناوین سری Total War آشنا هستند؛ سری عناوینی که با تلفیق دو سبک استراتژی دوره ای و همزمان و با بهره گیری از گیم پلی عالی، یکی از محبوب ترین عناوین سبک استراتژی محسوب می شود. حال نسخه جدید این سری با وقفه ای تقریبا کم نسبت به نسخه قبلی خود Total War: Rome II عرضه شده است و در ادامه به بررسی این بازی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

——————————————————-

total war attila

Total War: Attila

نام بازی: Total War: Attila

سازنده: Creative Assembly

ناشر: SEGA

سبک: استراتژی دوره ای / همزمان، Turn-based / Real Time Straregy

پلتفورم: PC، Linux

تاریخ انتشار: ۱۷ فوریه ۲۰۱۵

——————————————————-

در ابتدا، به معرفی گیم پلی کلی سری توتال وار می پردازیم و سپس خود بازی را بررسی می کنیم. سری بازی های توتال وار، دو سبک استراتژی همزمان (Real Time) و نوبتی (Turn Based) را با هم ترکیب کرده اند. بخش اصلی و مدیریت کشور و حکومت شما در بازی به صورت نوبتی و در یک نقشه ی بزرگ با شهر های مختلف و… انجام می شود. اما برای نبرد های بازی شما می توانید بنا به دلخواه خود، یا اعلام نتیجه ی نبرد را بسته به شرایط مختلف به کامپیوتر (هوش مصنوعی) واگذار کنید و یا این که به طور همزمان در میدان نبرد، با ارتش خود به مبارزه با دشمن بپردازید. ویژگی دیگر این سری بازی نیز استفاده از دوران های تاریخی مختلف برای عناوین خود است. Total War: Attila هم از این قضیه مستثنی نیست.

Total War: Attila (توتال وار آتیلا)، از سال ۳۹۵ بعد از میلاد شروع می شود. هر سال بازی نیز به ۴ دوره تشکیل شده و هر دوره نماینده یک فصل است. تقریبا خود آتیلا که بازی بر اساس شخصیت او ساخته شده، تا سال ۳۲۰ چندان حضور ندارد و بعد از آن نقش خود را نشان خواهد داد. برگردیم به همان بحث دوره ی وقوع بازی… دورانی که بازی در آن جریان دارد تقریبا سال های آغازین دوره ای هستند که به دلیل شرایط مختلفش به “عصر تاریکی” (Dark Age) معروف است. سازندگان بازی ظاهرا می خواهند در چند عنوان مختلف تاریخ اروپا و بخش های غربی آسیا و شمالی آفریقا (بخش هایی که در گذشته نقش اساسی در جهان داشته اند) را شبیه سازی کنند؛ آنان از دوران شکوه روم در قبل از میلاد شروع کرده اند و حال با این عنوان می خواهند دوران سقوط و افول روم (و مخصوصا روم غربی) را به نمایش بگذارند تا بوسیله این مقدمه وارد دوران های بعدی اروپا (نظیر قرون وسطی) بشوند.

حال به خود شخصیت آتیلا بپردازیم. آتیلا رئیس قبیله (امپراتوری) هون در حدود سال های ۴۲۰ تا ۴۵۳ بود. از او به عنوان یکی از فاتحان بزرگ (و البته شاید خونریزِ) تاریخ نام برده می شود. او مناطق زیادی از اروپا را در دوره ی فرمانروایی خود ویران کرد و تا نزدیکی قسطنطیه در روم شرقی و رم در روم غربی هم پیش رفت ولی این دو شهر را فتح نکرد. شاید یکی از مهم ترین نبرد هایی که در آن آتیلا شکست می خورد، نبرد دشت کاتالونی (The Battle of the Catalaunian Plains) باشد. این نبرد که در سال ۴۵۱ میلادی روی می دهد به نوعی جلوی پیشروی آتیلا در خاک گُل (Gaul) را می گیرد. به باور تاریخدانان، اگر او در این نبرد متوقف نمی شود، باعث خرابی عظیمی در غرب اروپا می شد. این نبرد در قالب یک نبرد تاریخی (در بخش Historical Battles) در بازی توتال وار آتیلا پیاده سازی شده است.

total war attila

نقشه بازی

 

بهتر است کم کم به خود بازی بپردازیم. بازی با احتساب DLC روز اولش ۱۳ فکشن (Faction) و حکومت دارد که با DLC جدید بازی تعداد آن ها به ۱۶ می رسد. شما ابتدا از میان این ۱۳ (۱۰ فکشن بدون هیچ کدام از DLC ها) که در پنج دسته فرهنگی تقسیم می شوند یکی را انتخاب می کنید. پنچ دسته فرهنگی عبارتند از:”Barbarian Kingdoms”، “The Great Migrators”، “Nomadic Tribes”، “Roman Empire” و “Eastern Empires”. در این میان علاوه بر مواردی نظیر رئیس حکومت، چهار نکته حائز اهمیت در این بخش وجود دارد؛ اول مذهب حکومت انتخابی، دوم ویژگی فرهنگی فکشن انتخابی که برای کشور های هم فرهنگ یکسان است و مزایایی را برای آن ها در پی دارد ، سوم ویژگی های خود فکشن انتخابی که برای هر فکشن فرق می کند و در آخر هم شرایط پیروزی حکومت انتخابی. شرایط پیروزی هر حکومت هم به چهار بخش “پیروزی کوچک” (Minor Victory)، “پیروزی فرهنگی” (Cultural Victory)، “پیروزی نظامی” (Military Victory) و “پیروزی اعظم” (Divine Triumph) است. که پیش شرط رسیدن به پیروزی فرهنگی و نظامی، رسیدن به پیروزی کوچک و پیش شرط رسیدن به پیروزی اعظم رسیدن به دو پیروزی دیگر است.

بازی در زمینه پیاده سازی جزئیات تاریخی-معماری بازی نسبت به دیگر عناوین مشابه، فوق العاده عمل کرده است. لااقل برای حکومت ساسانیان که ما خودمان تا حدی از آن اطلاع داریم، شاهد جزئیات فوق العاده ای هستیم. پادشاه ایران در آن زمان بهرام چهارم است. ساختمان های درون شهر ها، با دقت بسیار بالایی و تا جایی که برای سازندگان ممکن بوده، مطابق تاریخ طراحی شده است. ساختمان های خاص آن دوران ایران نظیر بادگیر، آتشکده های زرتشتی و یا حتی برج سکوت (برج خموشان) نیز در بازی وجود دارند. به علاوه اسامی افراد نیز تقریبا مطابق با اسامی رایج در آن زمان است و بازی احساس حضور در آن دوران را به خوبی به شما منتقل می کند. توتال وار آتیلا از نظر تاریخی، لااقل در بخش ایران، یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازی های تاریخی قرار می گیرد.

بازی از سال ۳۹۵ میلادی شروع می شود و اولین هدف شما بقا تا سال ۴۰۰ میلادی است. با این که سال تولد واقعی آتیلا مشخص نیست ولی بازی آن را سال ۴۰۰ میلادی در نظر گرفته و در سال ۴۰۰ برای شما یک میان پرده پخش خواهد شد که آوردن هدایا برای رئیس هون ها به مناسبت تولد آتیلا را نشان می دهد و بعد کم کم بازی شروع می شود. شاید یکی از ایرادات بازی نیز این باشد که به دلیل طول بالای سال ها در بازی، ممکن است تا زمانی که آتیلا بیاید، خیلی از حکومت ها نظیر روم غربی کاملا منقرض شده باشند و شبیه سازی بعضی از اتفاقات تاریخی عملا غیر ممکن بشود. به هر حال از این موضوع که بگذریم، باید به اولین ویژگی جدید این نسخه  اشاره کنیم؛ مهاجرت.

۵ تا از فکشن اولیه بازی، مهاجر هستند و در ابتدای بازی، سرزمین مشخصی ندارند و حتی ممکن است تا آخر بازی هم بتوانند همین گونه پیش بروند. اساس کار این گروه نابود کردن (Raze) و غارت کردن (Sack) شهر هاست که در ادامه به این مکانیک به طور مفصل خواهیم پرداخت. این حکومت ها، می توانند از طریق خود ارتششان نیرو تعلیم دهند و از طریق قرار گرفتن در حالت نظامی Raid، با غارت زمین های دشمن (بدون حمله به شهر) پول بدست بیاورند. آنان همچنین می توانند در یک مکان اتراق کرده و چادر بزنند. این چادر ها تقریبا مانند شهر عمل می کنند و قابل ساختن و ارتقا دادن هستند تا بتوان از طریق آن ها نیرو های جدید تعلیم داد ولی با این حال، مانند شهر ها مکان ثابتی ندارند و نمی توان آن ها را شهر به حساب آورد.

این مکانیک جدید باعث تغییرات گسترده ای در بازی شده است. این گروه ها به دلیل نداشتن شهر، می توانند بدون نگرانی از تصرف شهرهایشان توسط دشمن، با لشکریان انبوه خود در نقشه بازی پیش بروند و تغییرات فراوانی را در بازی اعمال بکنند. از جمله تغییراتی که آنان انجام می دهند، نابود کردن شهر ها یا Raze است. این قابلیت جدید، به شما این اجازه را می دهد که یک شهر را با همه ی چیز هایی که دارد، به طور کامل تخریب کنید و به یک مکان خالی از سکنه تبدیل کنید. فرق این مکانیک با غارت یا Sack هم در این است که در آن حالت (یعنی Sack) شما صرفا ثروت شهر را بدست می آورید و شهر را به دست صاحبان اولیه اش می سپارید ولی در این حالت (یعنی Raze) عملا شهری باقی نمی ماند که بخواهد به حکومتی تعلق داشته باشد. این مکانیک که یکی از مواردی است که سازندگان بر روی آن پوشش تبلیغاتی گسترده ای نسبت به دیگر بخش ها انجام دادند، باعث تغییرات پویا و داینامیک در نقشه بازی می شود. خیلی از شهر ها ممکن است در نقشه بازی از بین بروند و این باعث تفاوت در روش بازی هر بازیکن با بازیکن دیگر خواهد شد.

total war attila

Raze کردن یک شهر

 

سیستم Raze کردن فقط برای قبایل مهاجر نیست و قبایل غیر مهاجر هم می توانند شهر های دشمنان و خودشان را Raze کنند. بله، درست خواندید! شهر های خودتان هم قابل Raze کردن هستند. بدین ترتیب شما می توانید شهرهایی که فایده چندانی برای حکومتتان ندارند و مدام در آن ها آشوب می شود را تخریب کرده و از این طریق مقداری هم پول بدست بیاورید. اما این کار معایبی هم دارد. اولین این که فاکتور Intrigue ارتش شما را کاهش خواهد داد و با کاهش این فاکتور، احتمالا شورش و آشوب در آن ارتش زیاد می شود، دوم این که این کار میزان نظم عمومی سایر شهر های ایالت را کاهش می دهد و سوم این که اگر بخواهید آن شهر را دوباره بدست آورید، برای شما هزینه بر خواهد بود. برای بازسازی یک شهر نابود شده، شما باید نصف ارتشی که قرار است با آن شهر را احیا کنید را به عنوان جمعیت جدید شهر به همراه مقدار زیادی پول بدهید تا بتوانید یک شهر خرابه را بدست بیاورید و بعد از آن باید شروع به بازسازی شهر از ابتدا بکنید که شاید در حدود زمانی که برای آبادانی آن شهر صرف شده بود، صرف بازسازی آن شهر بشود.

البته این سیستم ایراداتی هم دارد و آن هم این است که باعث نوعی عدم تعادل در بازی می شود. بعد از مدتی بسیاری از شهر های اروپا به ویرانه تبدیل می شوند و بدست آوردن این شهر ها بسیار سخت می شود و همین موضوع باعث نوعی عدم تعادل می شوند. البته این موضوع خیلی اختلالی در بازی ایجاد نمی کند و به علاوه در جهت هماهنگی با تاریخ انجام شده است اما بدلیل نوع رفتار هوش مصنوعی گروه های مهاجر و قدرت آن ها، باعث نابودی بسیاری از شهر ها می شود و کمی پیشروی در بازی را سخت تر می کند.

بعد از این مکانیک بهتر است به دیگر سیستم بازی که بعد از چند نسخه غیبت دوباره بازگشته است اشاره بکنیم؛ درخت خانوادگی. درخت خانوادگی که در عناوین اخیر جای خالیش احساس می شد، دوباره به این بازی برگشته است و از جزئیات بسیار بالایی برخوردار است. در نسخ قبلی درخت خانوادگی فقط به رابطه پدر و فرزندی و نهایتا انتخاب جانشین ختم می شد، اما در این نسخه، در بخش درخت خانوادگی ویژگی های بسیار زیادی وجود دارد که به توضیح آن ها می پردازیم. اولین ویژگی دو بخش قدرت و سطح “Control” و “Dominance” هستند. این دو بخش که براساس جایگاه شخصیت های خاندان شما و نفوذ آن ها تعیین می شوند، در نهایت قدرت اصلی شما را در حکومت تعیین می کنند. هر یک از اعضای خاندان شما در طول زمان نفوذ (Influence) بدست می آورد و از این طریق باعث بالارفتن قدرت “Dominance” می شود. او از طریق این Influence ها می تواند کار های مختلفی نیز انجام دهد. یکی از این کار ها Gathering Support نام دارد و از این طریق، جایگاه آن شخصیت و خاندان شما بالاتر می رود و باعث افزایش قدرت شما می شود. از جمله دیگر کار می توان به کشتن شخصیت های دیگر خاندان ها و افزایش وفاداری شخصیت ها اشاره کرد. یکی دیگر از کار هایی هم که در این بخش قابل انجام است، امکان وارد کردن شخصیت های خاندان های دیگر به خاندان خودتان است که باعث می شود بتوانید از نفوذ آن ها به نفع خود استفاده کنید. بخش دیگری هم که در این قسمت قرار دارد، امکان دادن پست های مختلف به اعضای خاندان است. با دادن این پست ها، آنان از مزایای مختلفی نظیر کاهش هزینه داده شده به سربازان بهره مند می شوند و علاوه بر آن میزان نفوذ خود را بالاتر می برند. بخش دیگر هم مربوط به تعیین حکمران برای استان ها و ایالات مختلف می شود. با تعیین حکمران برای هر ایالت، وضعیت رضایت مردم در آن ایالت بهتر می شود و علاوه بر آن امکان اجرای Edict های مختلف نیز فراهم می شود که مزایایی را برای ایالت به همراه دارد.

total war attila

حکومت های شمالی با DLC روز اول بازی به این عنوان اضافه شدند

 

این بخش به طور کلی عمق بسیار بالایی به گیم پلی بازی اضافه کرده است. با اتفاقات مختلفی که در طول زمان برای خاندان شما پیش می آید، با چالش های بسیاری مواجه خواهید شد که بازی را بیش از پیش جذاب تر می کنند. مثلا ممکن است در اثر حفظ نکردن وفاداری یک شخص به حکومت، ناگهان او علیه شما قیام کند و یک حکومت جدایی طلب تشکیل دهد. حال شما باید با ارتش های خود او را شکست دهید و مانع گسترش قیام در کشور خود بشوید. هر از گاهی هم افراد مختلفی به دربار می آیند و شما می توانید با آن ها برخورد های مختلفی داشته باشند. مثلا ممکن است یک شخص با هدایایی پیش شما بیاید و شما می توانید انتخاب های مختلفی در مورد او داشته باشید؛ مثلا این که “او را نادیده بگیرید” یا “هدایای او را بپذیرید” یا “به دلیل شک در جاسوس بودن وی، او را اعدام کنید”. در کل درخت خانوادگی باعث پیچیده تر کردن و گسترده کردن گیم پلی شده است و یکی از سیستم های خوب و به جا در این بازی است.

رابط کاربری بازی هم نسبت به نسخه قبلی تغییراتی را داشته است و بهتر شده است. مشخصات پول و غذا و … به بالای صفحه منتقل شده و منوهای مختلف تکنولوژی، ساخت نیرو، درخت خانوادگی و… در پایین هستند تا دسترسی به آنان آسان تر شوند. اعلانات بازی نیز به خوبی دسته بندی شده اند و کم تر باعث سردرگمی شما می شوند. حتی بخش هایی که تاریخچه ی کل بازی را نیز ذخیره می کنند نیز این قابلیت را دارند که شما تعیین کنید چه مواردی را می خواهید مشاهده کنید و بعد تنها آن موارد را ببینید. در ضمن برای این که در این میان برای هر بار دیدن این موارد نیاز به صرف وقت برای انتخابشان نباشد، شما می توانید آن ها را به صورت یک دسته سیو کنید تا با لود آن دسته به سرعت به تاریخچه دلخواهد دسترسی داشته باشید. آیکون نیرو ها نیز به شکل یک تصویر سه بعدی از واحد در آمده است و نسبت به تصاویر نقاشی شده قدیمی، امکان کنترل و بررسی آن ها راحت تر شده است. تنها ایراد در این میان شاید حذف گزینه مربوط به Cinematic View از رابط کاربری است و ممکن است در ابتدا فکر کنید که این نمای دوربین از بازی حذف شده است در حالی که این طور نیست و با زدن دکمه insert می توانید به این نمای دوربین دسترسی داشته باشید. در مجموع تغییراتی که در رابط کاربری صورت گرفته، مثبت بوده اند و به بهبود بازی کمک کرده اند.

total war attila

محاصر شهر ها در بازی واقع گرایانه تر شده است

 

سیستم محاصره ی شهر ها هم کمی دچار تغییر شده است و سیستمی به نام Siege Escalation را در این نسخه شاهد هستیم. در این سیستم شما با طولانی کردن محاصره یک شهر، در هر دور باعث آسیب زدن به ساختمان های شهر، کاهش روحیه دشمن و فرار مردم عادی از شهر می شوید و این باعث می شود که فتح آن شهر برای شما کار راحتی باشد. البته عیب این کار نیز این است که با این کار، شما یک شهر نسبتا خراب شده (البته نه کاملا ویران) را بدست خواهید آورد و باید برای بازسازی آن مقدار نسبتا قابل توجهی پول خرج کنید و این موضوع باعث ایجاد تعادل می شود و امکان سوء استفاده از این قابلیت وجود نخواهد داشت.

حال که در مورد تغییرات بخش دوره ای بازی تا حدودی صحبت کردیم، بهتر است به بخش نبرد های بازی بپردازیم. سیستم کلی نبرد ها، مانند نسخ پیشین است و موارد خیلی زیادی به آن اضافه نشده است ولی یک تغییر مهم داشته و آن هم تاثیر آتش بر بازی است. در نسخ قبلی آتش نقش چندان تعیین کننده ای نداشت اما جریان این نسخه فرق می کند. همان طور که احتمالا می دانید نیرو های دشمن می توانند در میان جنگل های انبوه مخفی شده و به دور از چشم شما، ناگهان به شما حمله کنند. برای جلوگیری از این کار، سیستم جدید بازی که به لطف گرافیک پیشرفته تر آن فراهم شده است، این امکان را به شما می دهد تا بوسیله تیراندازانتان یا مواردی نظیر منجنیق و با آتش زدن بخشی از جنگل، آتشی بزرگ برپا کنید که باعث آشکار شدن نیرو های دشمن می شود. آتش زدن در نبرد های درون شهر ها نیز کاربرد دارد. با آتش گرفتن یکی از ساختمان های شهر توسط گلوله های منجنیق یا تیر های آتشین کمانداران، امکان سرایت آتش به سرتاسر شهر وجود دارد و سربازان اگرچه در اثر این آتش آسیب نمی بینند اما روحیه شان بسیار تضعیف شده و فتح شهر آسان خواهد شد. به جز این مورد، سیستم نبرد های بازی تقریبا شبیه نسخه قبل است و تغییر خاصی نداشته است. ضمن این که مانند نسخه قبل نبرد های دریایی و زمینی همچنان به صورت مخلوط قابل انجام هستند.

total war attila

سرایت آتش در بخش های مختلف شهر

 

هوش مصنوعی بازی، مانند همیشه ایراداتی دارد ولی بهبود هایی را هم داشته است. حال هوش مصنوعی با روش های مبتدیانه خود را به خطر نمی اندازد و از روش هایی استفاده می کند که به نظر می رسد ارتش شما در آن زمینه ضعف داشته باشد و از همان طریق سعی در نابودی شما می کند. با این حال، هوش مصنوعی همچنان جای پیشرفت دارد و می توانست بهتر باشد.

رسیدیم به گرافیک بازی، سری توتال وار همیشه از نظر گرافیک جزو پرچمداران سبک استراتژی محسوب می شده است. گرافیک بازی در درجه های بالای گرافیک، بسیار بالا و پرجزئیات است. جزئیات چهره سربازان، چمن ها و فضای طبیعت و… به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند و علاوه بر آن، از افکت های خوب نورپردازی و به ویژه افکت آتش که به گیم پلی بازی نیز کمک شایانی کرده است، نمی توان چشم پوشی کرد. برخلاف نسخه قبل (Total War: Rome II) که اصلا بهینه نبود و بر روی سیستم های ضعیف و متوسط، با مشکلات بسیار عدیده و باگ های عجیبی نظیر سیاه شدن زمین و… همراه بود، توتال وار آتیلا بسیار بهینه ساخته شده است و بر روی سیستم های متوسط هم با سطح نسبتا خوبی از گرافیک قابل اجرا است. باگ های بازی نیز به مراتب کم تر از نسخه قبل است و نمایانگر پیشرفت بازی در این زمینه است. این موضوعات خود نشان از آن دارند که سازندگان بازی از اشتباهات خود در ساخت و بهینه کردن نسخه قبل درس گرفته اند و عنوانی را ساخته اند که عموم افراد بتوانند از آن لذت ببرند و آن را تجربه کنند.

در زمینه موسیقی، همانند همیشه با یک مجموعه موسیقی و ساندترک های حماسی و زیبا و متناسب با تم بازی رو به رو هستیم. آهنگ های محلی قبیله ای نیز در بازی وجود دارند که فضای نسخه جدید را به خوبی به شما منتقل می کنند. البته موسیقی بازی تا حدودی شبیه نسخه قبلی است که به دلیل نزدیکی زمانی این دو نسخه به یکدیگر و مشابه بودن تم این دو، نمی توان ایرادی به این موضوع وارد کرد.

از نظر صداگذاری نیز سازندگان کار خود را به خوبی انجام داده اند. ضمن این که تلفظ نام واحد های هر حکومت به خوبی انجام می شوند و لااقل در زمینه تلفظ نام های پارسی مشکل چندانی وجود ندارد، در صداگذاری صحبت های واحد ها در هنگام انتخابشان نیز سازندگان تا حد امکان از مسایل فرهنگی مرتبط با هر حکومت استفاده کرده و شاهد صحبت هایی مبتنی بر فرهنگ و عقاید آن زمان حکومت ها هستیم. ضمن این که صداگذاری حرکت واحد ها و مواردی نظیر خراب شدن ساختمان ها و صدای منجنیق و… نیز به خوبی صورت گرفته و کم و کسری در این بخش دیده نمی شود.

نتیجه گیری

عنوان Total War: Attila همانند تمام نسخ سری بازی های توتال وار، یک عنوان جذاب و سرگرم کننده و با درون مایه تاریخی غنی است. این نسخه تغییرات بسیاری را در جهت بهبود این عنوان انجام داده است که اکثر آن ها نیز موفق بوده اند. با این حال این بازی یک عنوان انقلابی نیست و نمی توان تغییرات آن را بسیار کلان ارزیابی کرد. با تمام این اوصاف، Total War: Attila با برخورداری از گیم پلی عالی، گرافیک بهینه و خوب، موسیقی مناسب و البته فضای تاریخی غنی، می تواند طرفداران سبک استراتژی و همین طور بازی های تاریخی را راضی کند. پس اگر از جمله این دسته افراد هستید و یا می خواهید به این دسته بپیوندید، این بازی را تهیه کنید.

attila jadval

آرین

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا
خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

خشم آتیلا | نقد و بررسی Total War: Attila - گیمفا