۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳

آرش سعادتمند
۲۱:۰۰ ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. ما در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای قسمت هشتم “۷ خبر” همراه باشید.

 

phantom pain herp 0

تاریخ عرضه MGS 5: The Phantom Pain بالاخره اعلام شد

این هفته اخبار بسیار جالبی پیرامون جدیدترین عنوان در سری بازی Metal Gear Solid منتشر شد. در اولین خبر ما سرانجام شاهد تایید تاریخ عرضه  The Phantom Pain بودیم. طبق اعلامیه رسمی شرکت Konami، بازی MGS 5: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر (مصادف با ۱۰ شهریور) برای کنسول های Xbox One ،Xbox 360 ،PS4 و PS3 منتشر خواهد شد. نسخه PC با تاخیر منتشر می شود ولی خوشبختانه این تاخیر فقط در حد چهارده روز است نه چند ماه.

خبر بعدی چندان دور از انتظار نبود ولی باز هم نظرات زیادی را به سمت خود جلب کرد. آقای Hideo Kojima به عنوان خالق سری بازی Metal Gear Solid رسما اعلام کردند که The Phantom Pain آخرین عنوان در سری نامبرده می باشد که ایشان بر روی آن کار می کنند. البته حقوق استفاده از بازی در دست Konami است و شاید به طور مثال نسخه های بازسازی شده یا موبایل را شاهد باشیم اما اگر عنوان کاملا جدیدی ساخته شود، دیگر نام Hideo Kojima در آن به چشم نخواهد خورد.

 

92010240523782011724

 تایید تاریخ انتشار Mad Max به همراه جزئیات جدید

Mad Max هم در این هفته خوب جنجال به پا کرد. در اولین و مهمترین خبر، سازندگان تاریخ انتشار این عنوان را برای کنسول Xbox One ،PS4 و PC اعلام کردند که ۴ سپتامبر (مصادف با ۱۳ شهریور) می باشد. احتمالا شما می پرسید که در میان پلتفرم ها، چرا نام کنسول های نسل هفتمی پس به چشم نمی خورد؟ پاسخ این سوال در دنباله اخبار Mad Max مشخص شد و آن هم لغو نسخه های PS3 و Xbox 360 می باشد تا اینکه سازندگان تمام تمرکز خود را بر روی نسخه های اصلی بگذارند.

طرح باکس آرت بازی Mad Max نیز تایید شده است که شما می توانید با مراجعه به لینک خبر آن را مشاهده کنید.

 

42070 1 1

برگزاری مراسم GDC 2015

در هفته ای که گذشت، ما شاهد برگزاری مراسم GDC 2015 بودیم که از آن اخبار مختلفی هم به بیرون درز کرد. در زیر شما می توانید مهمترین اخبار را مرور کنید:

فروش بیش از ۲۰ میلیون PlayStation 4

معرفی موتور SOURCE 2 از طرف شرکت Valve

Steam Machine و Steam Controller در ماه نوامبر عرضه می شوند

از بازی Wolfenstein: The Old Blood رونمایی شد

قدرت نمایی موتور CRYENGINE

Tropico 5 به PlayStation 4 می آید

لیست جدید بازی های ID@Xbox Program منتشر شد

تریلر رسمی جدید Unreal Tournament

رونمایی از طرح نهایی کنترلر Steam 

Wasteland 2 این تابستان به ۴ PlayStation می آید

جوایز مراسم GDC 2015 مشخص شدند

هدست واقعیت مجازی شرکت سونی در سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

 

mortal

Johnny Cage و Kenshi نیز در Mortal Kombat X حضور دارند

حضور دختر Johnny Cage و پسر Kenshi مدتی می شود که برای جدیدترین عنوان در سری بازی Mortal Kombat تایید شده اما خیلی ها مایل بودند بدانند که آیا خود این افراد هم در بازی هستند یا نه؟

هنوز سازندگان Mortal Kombat X هیچ گونه معرفی رسمی در رابطه با حضور Johnny Cage و Kenshi  نداشته اند آقای Adam Urbano به عنوان تهیه کننده کمی زودتر از موعد مقرر، حضور دو شخصیت نامبرده را تایید کردند. این مسئله در طی یک مصاحبه ویدئویی تایید شد منتهی ویدئو مذکور در حال حاضر حذف شده است.

Mortal Kombat X در تاریخ ۱۴ آوریل (مصادف با ۲۵ فروردین) برای PC ،PS3 ،PS4 ،Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

 

windows10 1

برای آنلاین بازی کردن بر روی Windows 10 به گلد Xbox Live نیازی نیست

همانطور که می دانید بر روی کنسول های Xbox شما به اشتراک Xbox Live Gold نیاز دارید تا اینکه بتوانید از بخش چند نفره استفاده کنید. Windows 10 مایکروسافت قرار است که تعامل هر چه بیشتری با پلتفرم Xbox داشته باشد اما آیا این مسئله ختم به این می شود که اشتراک Gold برای تجربه بخش چند نفره، در پلتفرم PC نیاز باشد؟ پاسخ این سوال به طور خلاصه منفی است و شما می توانید توضیحات کامل آن را در لینک داده شده مشاهده کنید.

 

inrlrwexnukhh

بازی Street Fighter 5 در بهار ۲۰۱۶ برای PC و PS4 منتشر خواهد گردید

شرکت Capcom تاکنون در رابطه با تاریخ انتشار پنجمین عنوان در سری بازی Street Fighter سکوت کرده بود اما این سوکت در نمایشگاه PAX East شکسته شد و آنها اعلام کردند که بازی Street Fighter 5 در بهار ۲۰۱۶ به بازار می آید. ماه و روز دقیق هنوز مشخص نیست.

 

15356321190 c2d47ae94f

فروش ۲۱ هزار نسخه ای Total War: Attila در هفته اول عرضه

طبق گزارش منتشر شده از MCV، بازی Total War: Attila در هفته اول عرضه خود در کشور انگلستان، موفق به فروش ۲۱,۶۸۰ نسخه ای شده است که از این مقدار، تنها ۱۹ درصد آن مربوط به نسخه های فیزیکی می باشد و بقیه ۸۱ درصد هم فروش دیجیتالی می باشد. مقدار دقیق اعلام شده برای نسخه های فیزیکی، ۴,۱۰۰ عدد می باشد.

شاید با توجه به چنین فروش بسیار خوبی این سوال هم برای شما پیش بیاید که چرا Total War: Attila در رتبه ۲۱ جدول قرار دارد عوض اینکه در ۵ عنوان برتر قرار گیرد؟ نکته اینجاست که نسخه های دیجیتالی در جداول هر هفته محاسبه نمی شود وگرنه این بازی بعد از The Order: 1886 و Call of Duty: Advanced Warfare در ربته سوم قرار داشت.

طبق اعلامیه رسمی شرکت SEGA، سری بازی Total War هر ماه حدود ۱ میلیون بازیکن منحصر به فرد را جذب می کند و آمار بدست آمده از فروش ۵ عنوان اخیر این سری، به ۱۱ میلیون نسخه می رسد.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۱۰ الی ۱۷ اسفند – ۹۳ - گیمفا