جدیدترین اطلاعات پیرامون مراحل ساخت MGS5: The Phantom Pain از زبان Kojima
آقای Hideo Kojima به عنوان خالق سری بازی Metal Gear Solid دیشب اطلاعات زیادی را در برنامه خود در اختیار هواداران گذاشتند. هر چند این برنامه همیشه به زبان ژاپنی است اما عده ای موفق به کسب جزئیات جالبی از آن شده اند که توضیحات کامل پیرامون موارد بدست آمده در ادامه مطلب موجود است.
آقای Hideo Kojima در جدیدترین قسمت از برنامه Kojima Station اعلام کرده اند که سازندگان هنوز مشغول پیاده سازی یک سری محتویات گیم پلی در بازی هستند. با این کار آنها قصد دارند تا اینکه هر چیزی در سر جای خود هنگام بازی قرار داشته باشد و تجربه بازیکن را به هم نزند. اگر مشکلی در این قسمت به چشم بخورد، آنها سعی خواهند داشت تا بدون از بین بردن آزادی عمل بازیکنان در حین گیم پلی، آن را رفع کنند.
چنین دیدگاهی برای سیستم شخصی سازی اسلحه ها نیز صادق است. طبق گفته های آقای Kojima، نسخه های اولیه این بازی زیاد امکانات مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار نمی دانند با این حال آقای Yoji Shinkawa دوست داشتند که چنین چیزی محقق شود. وقتی که آقای Kojima از چنین چیزی مطلع شدند، رسیدگی به این مهم را ترتیب دیدند.
بحث آیتم ها شد و در راین رابطه بایستی بگوییم که آقای Kojima گفته اند، سپر بالستیک را می شود با دیگر اسلحه ها به صورت همزمان استفاده کرد و زمانی هم که با آن کاری ندارید، بر پشت شما حمل خواهد شد. البته لازم به ذکر است که در این حالت دیگر هیچ گونه دفاعی صورت نمی گیرد.
Phantom Pain طبق گفته های آقای Kojima، درست مانند دیگر عناوین سری Metal Gear Solid، سطح بالایی از جزئیات را ارائه می کند و ایشان هم قصد دارند که این عنوان نیز دیدگاهشان در رابطه با آزادی عمل را محقق کند.
Metal Gear Solid V در ۱ سپتامبر (مصادف با ۱۰ شهریور) برای Xbox 360 ،Xbox One ،PlayStation 4 ،PlayStation 3 و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
بسیار عاالی :yes: :yes:
امیدوارم بعد این یه کالکشن درست و حسابی مولتی پلتفرم بده :yes: :yes: :yes: :yes:
فوق العادست این بازى
امیدوارم گوتى بشه
ممنونم آرش جان
امیر جان شما که امیدواری آنچارتد گوتی بشه
این و آنچارتد فرقى برام ندارن
پس منم بتمن و ویچر و این برام فرقی ندارن
خوش به حالت که میتونی نسخه های قبلی هم بازی کنی :-(( :-(( :-(( :-(( 🙁 🙁 😥 😥
اتفاقا دنبال نسخه هاى قبلى هستم ولى پیدا نمى کنم
میخوام نسخه ۴ رو بازى کنم
اگه اوریج میخری،سایت پردیس داشت.
۱۹۰ تومن
من اگر حتى بمیرم هم اوریج نمیگیرم
اینم یکى از مزایاى پلى استیشنه دیگه
یه جورى پیدا مى کنم
کی زنده است تا ۱۰ شهریور :no:
فقط منتظرم :inlove:
منتظرم تا به تمامی جوابهایم برسم :inlove:
جوابهات یا سوال هات :sarcasm:
آرش جان لطفا تاریخ انتشار نسخه ی PC بازی رو هم درست کن.
۱۵ سپتامبر عرضه میشه.
ممنون بابت خبر. :yes:
شاهکار استاد :yes:
عالیه :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: