روایتگر عنوان Quantum Break شرکت Remedy را ترک کرد
به تازگی شرکت Remedy یکی از عوامل کلیدی خود در پروژه Quantum Break را از دست داد . برای جزییات خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید .
شرکت Remedy که پرژه ی Quantum Break را در دست ساخت دارد و به نظر میرسد بازی فوق العاده ای نیز خواهد بود ، بر اساس جدول زمانی این شرکت قرار است بازی Quantum Break در سال ۲۰۱۵ ارایه شود ، اما ظاهرا خیلی زود یکی از اعضای مهم ساخت بازی این شرکت را ترک کرد ، عضو ارشد داستن و روایتگر بازی آقای Tony Elias به تازگی شرکت Remedy را ترک کرده و به نظر میرسد به جمع سازندگان بازی Shadow of Mordorیعنی شرکت ژاپنی Monolith Soft instead پیوسته است . با توجه به پیامی که آقای Tony Elias در صفحه توییتر خود نوشت نشان داد که این اواخر خصومت و اختلاف نظری بین او و عوامل شرکت Remedy وجود نداشته است و هنوز دلیل قطعی رفتن او از این شرکت معلوم نیست . او در توییتر خود اینگونه نوشت : ” من برای بار دوم است که دارم شرکت مایکروسافت را ترک میکنم ، من تا جایی که توانستم و از صمیم قلب برای شرکت Remedy و عنوان Quantum Break کار کرده ام و در نبود من هنوز هم افراد کاربلد زیادی در این شرکت وجود دارد . ” حال باید دید که شرکت Remedy فرد جدیدی را در این پست جذب میکند یا از عوامل خود استفاده میکند ، ترک Tony Elias شاید موجب وارد شدن صدمه به روایت بازی شود اما امیدواریم این اتفاق نیوفتد و عنوان Quantum Break بتواند در حد انتظار ظاهر شود .
Tony Elias بعد از پیوستن به شرکت Monolith Soft instead در صفحه توییتر خود ابراز خوشحالی کرد . از همکاری آقای Tony Elias با شرکت مایکروسافت میتوان به عناوین Project Spark ، Crimson Dragon و Hololens اشاره کرد .
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- گزارش: GTA 6 وضوح فوقالعادهای روی پلی استیشن ۵ پرو خواهد داشت
- سازنده STALKER 2 به دنبال بررسی بازخوردها و رفع سریع مشکلات بازی است
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
نظرات
امیدوارم هیچ لطمه ای به بازی وارد نشه و شاهد یک بازی شاهکار باشیم
سپاس بابت خبر
تاخیری برای این عنوان در راه است 😐 😐
منم فک نمیکنم۲۰۱۵ بیاد این بازی.ممنون بابت خبر :yes:
تنها بازی ایی که شاید یه روزگاری به خاطرش ایکس وان بخرم…البته اگه برا پی سی نیاد!! 😀
نخر چون میاد رفیق بی کلک فقط سونی دوست من
حاضرشرط ببندم متاش زیره ۹۰ میشه
منم شرط میبندم بالای ۶۵ میشه
میترسی?۶۵ کم نی?
از the order بالاتر میشه دهن بعضی ها بسته میشه :rotfl:
متاش از ۸۵ بیشتر نمیشه اینو مطمعنم
وقتی گیم پلی بازی رو دیدم اولش خوشم اومد.. ولی به درگیری ها و اکشن ها که رسید ضدحال خوردم بسیار کلیشه ای و ساده بود..تکراری بود :no:
با نظرت کاملا موافقم :yes: :yes: :yes:
باشه خواهیم دید 😉
قطعا می بینیم. البته اون روز احتمالا سونی فن ها رو نمی بینیم!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
آحتمالا همین طوره من تو نمرات order هیچ کدوم از فن های متعصب سونی را نه دیدم :dazed: انگار غیب شده بودن…
ولی به هر حال امیدوارم تو امسال واردبازار بشه و این بازی موفق از آب در بیاد و همچنین امیدوارم زیاد هایپ نکنه :sweat:
بازیش خوبه مخصوصاً داستانش چون رمدی روایت داستانیه خوبی تو بازیاش ارائه داده، اما بعد از دیدن تریلر گیمپلی بازی فهمیدم سبکش مطمئنا یکنواخت خواهد بود، گیم پلیش کلیشه ای بود دوستان!!! تو نگاه اول نمیشه قضاوت کرد اما کرکتر نقش اول بازی نچسب بود!!!!! خیلی! بازی همش خلاصه شده بود تو کاور گیری تیر اندازی با یک کلت ۹ میلیمتری و نگه داشتن زمان!!! فک کنم یه بچه هم بتونه بازیشو تموم کنه، تو شروع تریلر همه چیز از پیش آماده بود فقط شما باید تیراندازی میکردید و کاور میگرفتید!!! ولی در کل بد نیست، فرم راه رفتن شخصیت بازی دقیقا مثل alan wake و max Payne بود!!!
آفرین واقعا عالی بود :yes: :yes: من فک کردم خودم یه همچین احساسی میکنم ولی نظرات کاربرارو که میخونم میبینم واقعا این بازی شباهتش به مکس پین خیلی نزدیکه و فقط من یه همچین حسی ندارم
طرز راه رفتن و تیراندازی شخصیت اصلی quantum break شبیه max payne هست چون سازنده ی هر دو remedy هستش
بازی گیمپلی بسیار ساده ای داره و هیچ نوآوریه خاصی توش نمیبینید، استانداردهای یه سوم شخص رو تقریبا داره اما فقط یه سوم شخص سادس که بخاطر پوشش گرافیکیه نسبتاً که بالاش ممکنه به پشم آماتور ها نیاد که چقدر سادست!! اما آزادی عمل رو خوب تو بازی پیاده شده، در کل بازی یه سوم شخص با سبک و نوع جدید نیست دقیقا مشابه خیلی از بازی های سوم شخصه! !!
فک کنم بعد از اردر طرفدارای سونی سرخورده شدن!و تمام انتقادایی که منتقدا به اردر میکردن رو میخوان به این بازی بچسبونن :laugh: :-/
دوست عزیز اون توقف زمان نوآوری نیست؟؟
یا مثلا طرف اون بالا گفته متاش بالای ۹۰ نمیشه!دوست عزیز شما و دوستاتین که ۲هفته(بعد ار اردر) دارید میگید متا مهم نیست!حالا دوباره یهویی ایمان آوردین به متا!
چنتا از بچه های مایکرو مثه “…” و “dr.sajjad” و “hachback” از این حرفا میزدن درباره ی اردر(که انصافا دیدین که حق داشتن)بعد صدتا دری وری نصارشون شد :laugh: :laugh: :laugh:
“تمام انتقادایی که منتقدا به اردر میکردن رو میخوان به این بازی بچسبونن”
دقیقا! به این جمله آقای mamad tehrani دقت کنید” تو شروع تریلر همه چیز از پیش آماده بود فقط شما باید تیراندازی میکردید و کاور میگرفتید!!! ” خب این دقیقا ایرادی هست که همه سایتا از جمله IGN به Order گرفتند. تو مبارزه با انسان فقط باید کاور میگرفتی و تیر میزدی! لابد IGN اشتباه میکرد نه؟!
بازی باید متناسب با داستانش ایده جدید و نوآوری داشته باشه مثلا توی order با توجه به محیطش بنظر شما بغیر از کاورگیری و تیراندازی چکار میشه کرد؟ اگه میخواین تا صحبت کنم به جای کاورگیری برن بچسبن تو سقف!!! نوآوری بدردبخور بوجود آوردن کار نسبتا سختیه الان همین quantum break درسته که توقف زمان توش نوآوریه ولی خیلی جالب نیست چون بازی خیلی ساده میشه بازی صرفا برای خوب بودن نیازی به نوآوری خاصی نداره اگر گیمپلی مشابه با بازی های هم سبکش اما خوب و داستانی خوب در کنار گرافیک قوی باشه قطعا بازی عالی میشه
من طرفدار هیچ کنسول نیستم در ضمن بازی the order1886 از نظر گرافیکی یه سر گردن از این بازی بالاتره!!! مشکل the order1886 این بود که هایپ زیادی سرش شد و بخش مولتی پلیر هم نداشت وگرنه نقد های خیلی بهتری دریافت میکرد!!! یه مقدار هم تو حقش بی انصافی شد! من مشکل با نمره ی gamespot ندارم و کلون هاش!!!! سایتی به اسم digital trends به اردر نمره ی ۲ رو داده!!!! من سه بار the order1886 رو تموم کردم، واقعا نباید بهش زیر ۵ میدادن!! بابت هر خورده ایراد کوچولو بازی رو حسابی کوبیدن!!
دوست عزیز من مدت زیادیه که به سایت سر نزدم و کامل در جریان انتقادات وارده به the order1886 نبودم و در جریان نظرات سایتها نیستم!!! بازیه the order1886 به گفته ی digital fundry قویترین گرافیک نسله درسته که نقص هایی داشت اما از نظر سبک و گرافیک خیلی خوب عمل کرده، حالا بعضی اا که ps4 ندارن و این بازیو بازی نکردن این فرصتیه واسه عقده گشایشون چون از داشتن این کنسول مهرومند!!! یادتون که نرفته همین سایت gamespot سر بازیه kane lynch چه مشکلاتی درست کرد!!!!
چرا راه دور میریم همین dying Light چقد کوبوند حالا dying Lightفروششو ببین بخدا متا یعنی کشک
نمیدونم این پست چه ربطی به Order داره؟ :struggle:
quantum-break هرچی باشه متاش از order بهتر خواهد بود و این را هم ۱۰۰ درصد خواهیم دید :giggle:
تا دیروز فن های سونی طرفدار IGN بودن ولی وقتی که دیدن IGN هم مثل Gamespot نمره داده طرف اونم خط کشیدن رفتن طرفدار GamingTrend شد :giggle:
نمیدونم واقعا به بعضی ها چی باید گفت :hypnotized: :sweat:
بعله!!!
نظر شما دررابطه با tlou و آنچراتد هم همین هست؟
…
میداند چرا در نسل هفت چنین حرف هایی زده نمیشد؟
بخاطر اینکه بیشتر بازی هایی ریلیز میشدند از استاندارد هایی موردنظر منتقدین پیروی می کردند.
اما این نسل جدید هست،انتظارات زیاد شده است.منتقد ها صرفا بخاطر گرافیک نمره نمیدهند درحالی که بازی از همان استاندارد نسل هفت پیروی می کند.
…
شما خودتون به the order1886 ارتباطش دادین دوست عزیز در ضمن سایت ign نمره ی ۶۵ رو داده!!بازی ایراداتی داره اما خیلیهاشون به صورتی نیستن که ازشون خورده بگیری!!! حالا متای quantum break بالاتر هم بشه چون میشه بخاطر سیاست ها و نفوذ مایکروسافت توی ساستهایی مثل gamespot چون مایکروسافت اسانسر سایت gamespot هست میتونید برید و ببینید البته vpn میخواد!!! امیدوارم به اندازه ی اردر بفروشه یا مانور گرافیکی بده که تو آیتم گرافیک عمرا بتونه
این استدیو تمام بازی هاش یک تیپ خاص داره تو گیم پلی و طراحی شخصیت اصلی {کافیه یک نگاه به مکس پین و آلن ویک و همین بازی بندازید تا متوجه بشید.}…ولی امیدوارم که تمام تمرکزشون رو روی داستان نذارن و به گیم پلی اهمیت زیادی بدن.تو این چند ساله بهترین بازی داستان محوری که دیدم Bioshock بود یک بازی همه چیز تمام بود و میشه گفت شگفت انگیز بود !…
باهاتون هم عقیده ام
داداش یه سوال خیلی ساده، حداقل تکلیف خودتو با خودت مشخص کن:
“آیا متا برای شما اهمیت دارد ”
1- بلی
2- خیر
فکر نکنم هیچوقت به این سوال یه جواب منطقی داده بشه، وقتی عناوین مایکرو از نظر متا شکست میخورن، Gamespot, IGN , Polygon نظرشون روی چشم قرار داره اما اگه خدایی نکرده زبونم لال یکی از عناوین سونی شکست بخوره متا تبدیل میشه به کشک.
حیف شد
خیلى برام جالب بود وقتى تریرو میدیم قشنگ حس میکردم که سازنده مکس پین اینو ساخته
ولى اسلحه رو بر میدارى اون بالا سمت چپ مثل مکس پین چیزى رو که ورداشتى رو دقیقا به اون شکل مینویسه
من از این طریق فهمیدم
بازى خیلى خوبیه
امیدوارم با این مشکلات باز هم موفق بشه
ممنونمmr.news
به امید اون روزی که این بحث های مسخره در مورد نمره از این حرفا تو گیمفا تموم شه واقعا حالم بهم میخوره از این بحثا :sick: :no:
فنای عزیز بهتره این بازی رو اونقدر بزرگش نکنید تا خدا نکرده سرنوشتش مثل the order نشه اونوقت خیلی ضد حال میشه الانم معلوم نیست این بازی موفق بشه یا نشه از ما گفتن بود
اوفففف شما ها هم خیلی شلوغش کردید هنوز بازی منتشر نشده دارین سرش دعوا را میندازین :sick: :dazed:
ولی از نظر من هردو کنسول خوبی های خاص خودشونو دارن :chic:
ممکنه از the order1886 بهتر از آب دربیاد و متای بهتری بگیره اما از نظر گرافیکی the order1886 این بازیو حقیر و کوچیک میکنه!!! ولی در کل امیدوارم ازش لذت ببرید
هر چه قدر بد باشه از اردر خیلی بهتره :rotfl: :rotfl: :rotfl:
حالا بزار…… بیاد تازه این مثلا گل سر سبد مایکرو مثلا بهش ایمان دارند تا موقع انتشار یا نزدیکیه انتشار باید صبر کرد
این از معدود بازی هایی هست که اکس باکس وان رو زنده نگه داشته.
چقدر حال میده اگه برای pc بیاد!!
اگه scalebound هم یه روز برا پی سی بیاد که دیگه من شخصا به بهشت علاقه ای ندارم.
متای انحصاری.جدید مایکروسافت اومد
منظورت اسکریمراید هست؟؟؟؟
همون بازی مستقل رو میگی؟؟
واقعا به این حد رسیدین؟؟
ولی خب باید بگم که هنوز متاش ۵تا بالاتر از ۶۵ هست :laugh: :laugh: :laugh:
خدایی کارشون به جایی رسیده بازی aaa خودشونو با بازی مستقل ما میسنجن!
تو این نسل انحصاریهای سونی مردن!دیگه نمیشه انحصاری خوب رو جزء مزیتهای سونی دونست متاسفانه :shutmouth:
مضخرف نگو بشر مگه من مقایسه کردم من فقط اطلاع رسانی کردم به دوستان در ضمن اگر میخواستم مقایسه بکنم با Arrowhead Game Studios مقایسه میکردم که متاش شد ۸۵ ولی انحصاری مایکروسافت شد ۷۰ به انحصاری سونی گیم اسپات سر سخت داد ۸ به مایکروسافت ۷
من نمیخوام بحث راه بندازم با دعوا من فقط خواستم اطلاع رسانی بکنم بشر
tlou
uncharted
infamous
god of war
grand tourismo
drive club
order
kilzoneفکر کنم اشتباه نوشتم
.
.
.
.
اینا مرده اند؟شما که اخبار رو میخونید نخوندید اون خبر رو که گفته بود اکثر انبار های کنسول سونی یعنی پلی ۴ در حال خالی شدن هستن؟
یا چرا انحصاری خود اکس باکس وان روی 720p و۳۰ فریم اجرا بشه و….ببین دوست عزیز من دلایل زیادی برای بحث راه انداختن تو همه ی اخبار ها دارم ولی نمیخوام دعوا راه بیوفته این کامنت هم برای این بود
موفق باشید:/
تو این نسل انحصاریهای سونی مردن!دیگه نمیشه انحصاری خوب رو جزء مزیتهای سونی دونست متاسفانه!
اگه دقت میکردی نوشتم این نسسسسل!دوما من با فروش سونی چیکار دارم؟؟؟؟؟؟؟
من صحبت از انحصاری کردم!!
بعلهههههه انحصاری های توپ شما که آوازش همه جا هست…فقط اینفیمس بالا ۸۰ شده!
تلو که واسه نسل پیشه!اردر و درایوکلاب هم که مشخصه!گرندتوریزما و گاد آف وار و آنچارتد رو درک نکردم منظورت چیه!چون هر ۳تاش هنوز منتشر نشدن!(فقط یکیش امسال میاد!!!!!!!!!۱)۲تای دیگه هم هنوز هیچ خبری ازشون نیس!حتی اگه بیان حداقل ۱ سال طول میکشه!
درضمن قبول دارم آنچ فوق العادس ولی فعلا که….
و رزولوشن!!!جالبه که بدونی یه بازی مثه رایز که رزولوشن ۹۰۰ داشت تونست ۲ سال توی نسل ۸ به عنوان بهترین گرافیک باقی بمونه!(با اینکه یه عنوان لانچ بود و مثل درایوکلاب با ایییییییینهمه تاخیر واسه پولیش کردن بیش از حد مواجه نشد!!!!)
و اینکه داداش من که با تو دعوا ندارم!کلا کل کل حال میده! 😀 😛 جواب بده ولی نه اینجوری
killzone رو یادم رفت بگم!۷۳! 😀
و اینکه یه جمله از گرافیست ارشد یونیتی:واسه شما یک سری اعداد و ارقام اهمیت داره یا نتیجه و نمایش نهایی؟؟ :-))
انحصاری های سونی همیشه یه سرو گردن بالا تر از مایکرو هست … خواهشا تو زمینه انحصاری بحث الکی نکن چون کم میاری
این نسل هم تازه شروع شده و تقریبا برابر بودن ( از نظر انحصاری ) … مهم اخره نسله که برنده مشخص میشه … استارت انحصاری های موفق سونی با blood born هست
لایک سعید :yes:
منم مثه شما آخر نسلو ندیدم پس فقط بر پایه ی اطلاعات فعلی قضاوت میکنم و از از شما هم همینو میخوام :snicker: پس مارو به آینده ی واهی رجوع ندین لطفا
خاطرم باهات شرط ببندم متای کوانتوم زیره ۹۰ میشه
با تمام اخترامى که براى فن هاى مایرو قائلم ولى به نظرم گیم پلى کوانتوم واقعا خسته کننده بود
زمانى که اون رباته اومد شخصیت از کاورى به کاور دیگر میرفت و تیر میزد
خیلى سادست
ولى اگر شما تلو یا آنچارتد بازى کرده باشى
باید صد تا راه حل تو تلو بریزى تا یک مرحله رد کنی
بعضى وقت ها که آنچارتدو بازى میکردم با خودم میگفتم
چرا این بازى اینقدر کامله
من براى کوانتوم متاى ۷۰تا ۸۰ را پیشبینى م کنم
اونم به خاطر داستان و گرافیک و توقف زمانش
نظر شخصیمو بخوام بگم کلا متا واسم مهم نیست.(اگر هم امتیاز بخوام چک کنم فقط ign و gamespot چک میکنم)
ولی من حدس میزنم متاش بین ۸۵-۹۵ متغیره
اول از همه اینکه تو هنوز یکی از انحصاری های ps4 رو بازی نکردی که اینجور میگی ولی من تمام انحصاری هاتون رو بازی کردم چون xboxone هم دارم!!! دیروز از دوستم halo master chief collection رو از دوستم گرفتم بازی کنم! فقط یه ربع تونستم بازیش کنم انقدر زجرآور بود!! مگه نمیگی tlou ریمستره پس halo چیه؟؟؟؟ تا حال تو زندگیم انقدر از یک اول شخص زده نشده بودم که از halo زده شدم!!!! در مورد sunset هم که :laugh: فروش knack هم ازش بیشتر بوده!!!! فکر کنم اگه گیمفا یه بازی بسازه فروشش از sunset بیشتر میشه!! در ضمن برتری در انحصاری ها هنوز با playstation هست بخاطر بالاترین متا تا به کنون که مال tlou هست و شده ۹۷!!! در ضمن پروفایل من در لایو grand master 0665 هست که فکر نکنی دارم دروغ میگم!! فروش کنسول ها هم که دیگه….
داداش اگه شما از هیلو خوشت نمیاد فقط یه دلیل میتونه داشته باشه.سلیقه ت با این بازی جور نیستمن که بازی میکنم و خیلی حال میکنم.پس اینکه تو خوشت نمیاد دلیل نمیشه که خوب نباشه.همونطور که من کیلزون و اینفیمس بازی کردم و بالا آوردم.کیلزون که واقعا خراب کرد,جدا از اینکه هرکس هیلو بزنه دیگه شوترای دیگه واسش جذاب نیست!
البته من مثل شما پولدار نیستم ۲ تا کنسول بخرم ولی فامیل نزدیکم ps4 دارن و همیشه با هم بازی میکنیم!
و اینکه ما درباره ی فروش صحبت نکردیم.درباره کیفیت حرف زدیم.همون سانست متاش از بهترین متای بازی شما بیشتر شد!تلو هم که نسل قبلی هستش
درضمن بقول دوستان خودتون میزان فروش به تنهایی مهم نیست و خدمات و انحصاری هم مهمه!(تو قضیه ی پیروز نسل قبل که تعداد فروش مهم نیست ولی حالا مهم شده؟؟) :laugh: :laugh:
ای خدا
داداش تو نسل قبل هم پى اس ترى بیشتر فروش کرد
نسبت به نینتندو.آخه شما اختلاف ۲۰ میلیونی رو نادیده میگیرید و میگید پیروز سونی بوده!!
ولی حالا که تازه اول نسله اختلاف ۵-۶ میلیونی رو علم کردین و بیخیال این انحصاری ها ی نه چندان خوب و خدمات و تخفیفای ضعیف تر نسبت به مایکرو شدین
داداش من نگفتم پیروز نسل قبل سونى شد
ولى از ایکس باکس بهتر فروش کرد
به نظرم اگر میگفتى بین ۷۵ و ۸۵ بهتر بود
امیدوارم اتفاق اردر برای این بازی پیش نیاد
چون گیم پلی بازی بشدت خسته کننده هست
اینکه زمان رو نگه داری از یه کاور بری تو کاور دیگه یکیو بکشی دوباره بهمین صورت زیاد جالب نیست
هرچند من مطئن هستن سم لیک چیزهای دیگه هم تو چنته داره که معرفی نکرده
دقیقا :yes:
خدا رو شکر
امیدوارم مثل مکس پین با یه شاهکار طرف باشیم :inlove:
مکس پین شاهکار نبود فقط یه بازی خوب بود.شاهکار به بازی متای بالای نود میگن.متاسفم برای بعضی ها که حتی نمیتونن معنای کلمات رو درک کنن.اینم یه چیزی مثل الن ویک و مکس پین با متای بین ۸۰ تا ۸۵ میشه.همین و بس 😐
واقعا متاسفم برای بعضی سونی باز ها که از روی تعصب نظر می دن مکس پین فراتر از شاهکار بود آلن و یک فوق العاده بود سم لیک توی غافلگیری و داستان سرایی بی نظیر هست اردر از اولش هم مال نبود می گی متا سم لیک ایده جدید می ده و اشتباهاتش رو جبران می کنه مثلثات و یک۲ بالاتر از ۹۰ می یاد سم لیک هم می تونست یه عنوان رو عین بز ادامه بده و متابالایه ۹۰ بگیره بعضی ها که عین رباط متا حفظ می کنن چرت پرت می گن ما می گیم مکس پین خود مکس پین چنان ابهتی داره که…………. :inlove: :inlove:
الن ویک بازیه قشنگی بود ولی اضلا شاهکار نبودچون گیم پلی تکراری میشد وتعداد دشمنانش خیلی کم بود تازه حالت صورت شخصیتهاشم اصلا خوب نبود مکس پینم فقط ۳ یه خورده مشکل داشت اونم تو داستان همین
اقا لطفا ازاین اردر دست بردارین بخدا بازیه قشنگی بئد ایب ایراد داشت ولی نه در حدی که شما میگید به خدا گندشو دراوردید فقط نشون میدید که بچه ای بیش نیستید
چرا قبلا وقتی که در مورد رایز صبحت میکردن این حرف را نمیزدید؟ :struggle: :sidefrown: 🙄 :sarcasm:
من رایز رو دوبار تموم کردم خودم هم xboxone دارم، the order1886 رو هم تموم کردم!!!! اصلا رایز در حدش نیست چون خیلی ایراداتش بیشتر از اردره!!!حتی تو آیتم گرافیک هم حرفی برای گفتن در مقابل اردر نداره
“اصلا رایز در حدش نیست چون خیلی ایراداتش بیشتر از اردره” :rotfl: هنوز هم دارم به این جمله فکر میکنم :struggle: نمیدونم چی بگم 😐
این فنهایی که شما میگید بخاطر رایز شما رو مسخره میکردن کی هستن؟؟ بگید تا من بگم ازتون عذرخواهی کنن والا ما تا یه چیزی میگیم شما میگید فنهای سونی سر رایز ما رو مسخره میکردن شما اسمشونو به من بده تا باهاشوت صحبت کنم
در هر صورت به نظر من این بازی موفقی خودشو نشون خواهد داد :yes:
رمدی بازیاش عالین
از نظر رقابت بین سونی و ماکروسافت رمدی و ناتی داگ کاملا دوشادوش پیش میرن :yes:
اقای محمد تهرانی شما که رایز رو با اردر مقایسه میکنی ساختن بازی و همچنین گرافیک عالی در سبک اردر خیلی راحت تر از سبک رایز هست
شما این بازی رو باید با کوانتوم مقایسه کنی
الان بهت ثابت میکنم
تا حالا توجه کردی چندتا بازی شوتر داریم چندتاh&s
هر کسوناکسی میتونه یه بازی شوتر بسازه ولی هر کسی نمیتونه یه بازی هک اند اسلش بسازه
چرا شرکتا نو پا معمولا با یه شوتر شروع میکنن این در حالیه که حتی بعضی از بزرگترین شرکتا هم طرف هک اند اسلش نمیرن
بگذریم از این که شوتر پرطرفدار تره
مثلا فرض کن یه گاد اف وار و یه انچارتد توی یه سال مشترک اکران بشن
مسلما گرافیک انچارتد خیلی بالاتر خواهد بود
نظرات رو که می خوندم همون هایی که ۱ هفته پیش میگفتن متا برای بازی مهم نیست اردر بازی خوبی و از این حرفا همونا الان هی داران تو نظرات می گن متاش زیر ۹۰ میشه بازی خوبی نیست ….. چرا هی حرفتونو عوض می کنید خب سر حرفتون وایسین دیگه
اسم این شرکت Monolith Soft ه
اون instead یعنی به جاش.
یعنی این فرد این استودیو رو ترک کرد به جاش به Monolith Soft پیوست.
http://en.wikipedia.org/wiki/Monolith_Soft
در ضمن بازی shadow of mordor رو شرکت امریکایی Monolith Productions ساخته نه این استودیو:
http://en.wikipedia.org/wiki/Monolith_Productions
بازی خوبیه دوس دارم وقتی اومد تجربش کنم :yes: :yes: :yes: