Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا

Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید

Mobin Ahmady
۰۰:۱۸ ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا

آن طور که به نظر می رسد Crystal Dynamics ، سازنده ی عنوان Rise Of Tomb Raider ، به شدت در حال کار بر روی گرافیک و جلوه های بصری بازی می باشد تا بازی Rise Of Tomb Raider را با گرافیکی بسیار بالا منتشر کند. با جزئیات بیشتر خبر در ادامه با ما همراه شوید.

به تازگی آقای Brian Horton (برایان هورتون) ، کارگردان بازی Rise Of Tomb Raider ، درمورد این بازی مصاحبه ای جالب انجام داده است که طی آن از مراحل ساخت بازی و گرافیک آن سخن می گوید. پس از آن که از آقای Horton درمورد تفاوت نسخه های نسل هشتمی و هفتمی (Xbox 360 / Xbox ONE) سوال پرسیده شد ایشان در جواب گفت:

هیچ محدودیتی را در مقابل راه خود نمی بینیم.  ما با این بازی ، مرزهای Xbox one را گسترش خواهیم داد!

البته باید توجه داشته باشیم که نسخه ی نسل هشتمی بازی هم اکنون توسط Crystal Dynamics در حال ساخت و توسعه است اما نسخه ی نسل هفتمی این بازی برای Xbox 360 توسط استودیو  Wzards Nixxes در حال ساخت می باشد. آقای Brian Horton در این باره توضیح می دهد:

مطمئنا آن ها هم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین بازی بر روی Xbox 360 را ارائه دهند. به شما اطمینان می دهم که این دو بازی تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت اما نسخه ی Xbox 360 بازی از تمام قدرت سخت افزاری نسل هفتم استفاده می کند.

آقای Horton در ادامه به وسعت دنیای Rise Of Tomb Raider اشاره کردند و گفتند:

از آنجایی که عنوان Rise Of Tomb Raider قرار است از قابلیت های کنسول نسل هشتمی مایکروسافت به خوبی استفاده کند ، مناطق بازی نسبت به نسخه ی پیشین بسیار وسیع تر خواهند بود.

ایشان در ادامه راجع به گرافیک بازی سخن گفت:

موی سر لارا همواره از مهم ترین ویژگی های این سری بوده است. در حال حاضر به همراه Xbox ONE و Rise Of Tomb Raider در حال ساخت و پرداخت تکنولوژی جدیدی هستیم که طی آن بهترین کیفیت موی سر را مشاهده خواهید نمود. ما هم هیجان زیادی برای نشان دادن بازی به شما داریم چون دوست داریم هرچه زودتر پیشرفت های فوق العاده ی بازی را ببینید.

البته نباید این صحبت های آقای Brian Horton را این گونه تفسیر کرد که قرار است بازی Rise Of Tomb Raider از نهایت توان Xbox ONE استفاده کند! بلکه صرفا منظور ایشان از گسترش دادن مرزهای Xbox ONE بهینه سازی نرم افزاری است.

تا به این لحظه عنوان Rise Of Tomb Raider قرار است به صورت انحصاری برای Xbox منتشر گردد اما ممکن است پس از انتشار ، برای پلتفرم های دیگر نیز عرضه گردد. نظر شما در این مورد چیست؟!

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا
Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Crystal Dynamics: منتظر جلوه های بصری بی نظیری در Rise Of Tomb Raider باشید - گیمفا