Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا

Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد

Mobin Ahmady
۱۷:۰۲ ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا

طبق گفته های آقای Darby McDevitt ، نویسنده ی ارشد داستان های این سری ، قرار است که از این به بعد نسخه های بعدی فرانچایز محبوب Assassins Creed زمان گذشته را رها کرده و کم کم وارد دنیای مدرن شود. با جزئیات بیشتر خبر در ادامه با گیمفا همراه شوید.هر چه بیشتر به نسخه های جدید سری بازی های Assassins Creed نزدیک می شویم به صراحت می بینیم که بازی در زمان عقب تری اتفاق می افتد! داستان های مختلف با حرکت به سمت جلو کم کم از زمان حال فاصله گرفته و به گذشته رفته اند تا اینکه با عرضه ی Assassins Creed : Unity ارتباط میان دنیای واقعی با بازی قطع شد و تنها به چند میان پرده محدود ماند. اما مثل اینکه Ubisoft قصد دارد به این اوضاع پایان دهد و دنیای مدرن را به بازی بر گرداند و بخش های مختلف و جذابی را به آن برگرداند!

به تازگی آقای Darby McDevitt ، نویسنده ی ارشد این سری ، طی برنامه ای نسبتا طولانی که در Twitch برگزار کردند گفت:

بخش مورد علاقه ی مند در دنیای بازی های مدرن ، شهرک Monteriggioni در نسخه ی Brotherhood از این سری است که معتقد هستم می تواند برای برگردان آن حال و هوای همیشگی Assassins Creed الهام بخش سری های بعدی باشد. بخش مدرن عنوان Assassins Creed : Brotherhood آن قدر خوب بود که به ما جرئت این را داد تا از شهرک Monteriggioni در Assassins Creed 2 دوباره استفاده کنیم و برای سری های بعدی این بازی هدف این است که با تمرکز بر روی نکات ریز نسخه های گذشته ، از گذشته استفاده کرده و آن را به حال آورد.

آقای Darby McDevitt در ادامه ی صحبت هایش اشاره کرد که شکست Unity به خاطر سنگین بودن پروژه و نداشتن وقت کافی تیم سازنده بوده است و باید از این اتفاق درس گرفت:

نداشتن وقت کافی تیم و سنگین بودن کار موجب شد که دنیای ” مدرن ” Assassins Creed : Unity حرف خاصی برای گفتن نداشته باشد.

هم چنین او در ادامه صحبت هایش افزود:

Assassins Creed : Unity در شرایطی کاملا متفاوت قرار داشت چون یک بازی کاملا تازه و نسل هشتمی بود. به همین علت هم تقاضا برای پیاده سازی دنیای مدرن در بازی زیاد بود. به طور مثال ساخت بخشی از یک شهر باستانی و بزرگ شش ماه کار بیشتر را توسط اعضای تیم می طلبید و تازه ، بعد از آن باید گیم پلی جدیدی را پیاده سازی می کردیم تا کاربران فکر نکنند که ما فقط قصد داریم که دنیای مدرن را در Unity پیاده سازی کنیم.

البته باید توجه داشت که قرار است طی سال جاری نسخه ی بعدی این فرانچایز با نام Assassins Creed : Victory منتشر گردد. باید دید که آیا اینبار Assassins Creed می تواند خود را از بحران نجات دهد؟ آیا سازندگان گفته های خود را عملی می کنند؟

در ادامه نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا
Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Darby McDevitt: نسخه های بعدی Assassins Creed بیشتر بر روی زمان حال تمرکز دارد - گیمفا