کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا

کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد

ابراهیم ثمرصفا
۱۸:۲۶ ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا

هر وقت که به زمان عرضه عنوان مهمی نزدیک می شویم، با سیل عظیمی از مصاحبه ها و اطلاعات رو به رو می شویم. البته این مورد بدی نیست چون از این طریق بیشتر با بازی آشنایی پیدا می کنیم. Ru Weerasuriya به تازگی مصاحبه ای با سایت Game Trailers انجام داده و پاسخ انتقاداتی که به The Order: 1886 وارد می شود را داده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

افراد بسیاری که اصلا بازی را تجربه نکرده اند، شروع به اعتراض کرده اند و نسبت به عنوان The Order: 1886 انتقاد کرده اند. آنها بازی را یک فیلم تعاملی توصیف کرده اند و قبل از انتشار بازی آن را کوبانده اند.

خوشبختانه استدیوی Ready at Dawn کاملا از این انتقاد ها آگاه است و انتظار این رفتار را از بازیکنان داشته است. استدیو می گوید این یک بازخورد طبیعی است، نسبت به یک مورد که تازه وارد بازار می شود.

هر دفعه که می خواهید چیز تازه ای را معرفی کنید، مردم دستپاچه یا عصبی هستند. شکی در این موضوع نیست. من معتقدم حتی وقتی مردم درباره این عنوان صحبت کرده اند، افرادی که در فروم ها و بلاگ ها و چیز هایی از این قبیل درباره بازی نوشته اند، نگرانی هایشان را بروز داده اند و این موضوع کاملا طبیعی است. این موردی است که انتظارش را داشتیم زیرا ما بر روی بازی متفاوتی کار می کردیم. اما واقعیت این است که آن بخشی از بازی است و یکی از بزرگترین مواردی است که قصد داشتیم با ساخت این بازی به آن برسیم. آن سوال همیشگی که در ذهن داشتید این بود که آیا چیزی که دارید تماشایش می کنید یک فیلم سینمایی است یا اینکه یک بازی ویدیویی می باشد.

Ru همچنبن در رابطه با بخش های سینمایی بازی، گفت در Order: 1886 قرار نیست بازیکن تنها شاهد ساعت ها فیلم CGI باشد.

بله ما در بعضی نقاط و صحنه های سینماتیک به مانند عناوین دیگر کنترل کار را از بازیکن می گیریم و دوباره در زمانی که اصلا انتظارش را ندارید آن را به شما بر می گردانیم. آن زمان ممکن است یک لحظه باشد، یک لحظه کوتاه در یک صحنه سینمایی که باید کاری را انجام دهید.

او ادامه می دهد:

ممکن است این موضوع برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد، اما برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است. این فقط همان مقدار عکس العملی است که در صحنه های سینمایی دارید، به این صورت شما همچنان تاثیر گذارید. واکنش شما آنجا است و در این شرایط در جریان بازی غوطه ور می شوید و بدون اینها تجربه بازی، نمی توانست آنقدر لذت بخش باشد.

متاسفانه برخی این شیوه روایت داستان را که اخیرا در بازی ها شکل گرفته است، نمی پسندند.

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا
کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا

نظرات

  • Nathan Dr4ke گفت:

    واقعا عالی شده . یک کم از اولش رو دیدم ۱ ساعت سرگیجه داشتم انقدر خوف بود :yes:

  • X.O.I.T.B گفت:

    رزولیشن بازی اعلام نشده؟؟ ?:-)

  • NFrealmusic گفت:

    اگه نمراتش خوب باشه میخرمش اگه هم خوب نشد Dying Light رو میخرم :yes:

  • saeed_nl7 گفت:

    وقتی کسی هنوز نمیتونه درک کنه سلیقه ها متفاوته دیگه چه انتظاری میشه داشت؟
    غیره اینه که حسوده؟ غیره اینه که عقده داره؟

    جناب وقتی خوشت نمیاد از یه بازی.برو یه بازیه دیگه رو انجام بده.نیا اینجا نمک بریز

    حالا مثلا جدیدا گیر دادن به این بازی برای تکراری بودنه گیم پلی یا ضعیف بودنش.
    من نمیفهمم توی باقیه شوتر های سوم شخص دقیقا ملت چکار میکنن؟ نکنه ماشین سواری میکنن؟

  • an an گفت:

    حرف درستی زده :inlove:

  • last of us گفت:

    عالى
    ممنون بابت خبر
    فوق العادست

  • DMCMRK گفت:

    در عوض گرافیک و نور پردازی عالی ، صدا گذاری و داستان فوق العاده و موضوع جدید به نظرم گیم پلی دندان گیر و ایده جدیدی ندارد.
    ممنون بابت خبر.

    • last of us گفت:

      داداش اتمسفر فوق العاده رو یادت رفت بگی

      • DMCMRK گفت:

        کلا فاکتورهای زیادی در بازی وجود داره که اون رو متمایز کنه و اون چیزی که همه رو کم یا زیاد نگران کرده گیم پلی بازی هست. امیدوارم متای خوبی رو کسب کنه.

  • این بازی فوق العاده است.بهترین گرافیک تاریخ رو تا این لحظه داره.گیمپلی اش تنوع زیادی داره.روایت داستانش بی نظیزه.تنوع محطی و اسلحه ها زیاده

  • prince452 گفت:

    گیم پلی و گرافیک عالی داره
    فقط من موندم یه گیمر دو روزه راحت اینو فتح میکنه بعدش ۲۰۰ تومنی که سر این بازی بهش داده رو دستش میمونه
    سرگرمی زود گذریه

    • Auditore گفت:

      من اگه بگیرم یه دست دو رو میخرم چون انلاین نداره و پلاتش میکنم همون پلات کردن ادمو سرگرم میکنه بعد ۲ ۳ هفته میفروشمش :yes:

  • Sa7Rap گفت:

    حداقل یه مولتی میذاشتین
    5 به ۵
    یه گروه Lycan یه گروه هم Knight
    جالب میشد :sidefrown:

  • Naughty dog گفت:

    من که عاشق این بازی شدم، اما چون بخش مولتی پلیر نداره نمیتونم ۲۰۰ تومن پول براش بدم
    کسانی که dayin light رو تجربه کردن بنظرتون ارزش خریدن رو داره؟ ?:-)

  • من عاشق این بازیم ولی از اولش معلوم بود خیلی ها می خوان این بازیو بکوبن حالا کار ندارم بگم یه سری فنا به چه علتی از این بازی بدشون میاد ولی چیزی که واضحه اینه که همه ی این انتقادا واسه اینه که این بازی تو انحصار سونیه جالا اگه مولتی پلتفرم بود همه تعریف تمجید میکردن
    اینم بگم دوستان گرافیک رایز فانتزی بود ولی گرافیک این عنوان واقع گرایانست و مقایسه گرافیک این دو عنوان شاید کار درستی نباشه

  • sinajafaribb گفت:

    ببینید هنوز که بازی نیومده نمیشه راجع بهش نظر داد.ولی با توجه به صحبت هایی که سایت هایی مثل گیم اسپات کردن به نظر میاد بازی انچنان شاخی هم نباشه.یعنی در حدی نیست که بخوای براش کنسول بخری.کارگردان هم خیلی داره میگه که ما یه کار جدید کردیم و نواوری داریم ولی بعید میدونم که از حد یه شوتر معمولی فراتر بره.امیدوارم سازنده گیم پلی و داستان خوبی درست کرده باشه.درست کردن یه گرافیک خوب کار سختی نیست.

    • last of us گفت:

      داداش اون گیم اسپات فقط یک مرحلرو بازى کرده بود
      که این نظرو داد
      بعد اى جى ان همون مرحله رو بازى کردو عاشق بازى شد
      به نظرم به حرف سایتى که به تلو هشت داد گوش نده
      من بعد اون نمره کینه به دل گرفتم

      • sinajafaribb گفت:

        خب به هر حال اونم نظری داره و ازاده که نظرشو بگه.بعد گیم اسپات سایت بزرگیه و بیخودی که نمیگه!!!با یه نمره ۸ کل سایتو که نمیشه زیر سوال برد!!!عوضش همون سایت به بایونتا ۲ یه ۱۰ مشتی! داد که به نظر من کاملا درست و به جا بود.
        در کل تمام این صحبت هایی که ما میکنیم حدس و گمانه.باید تا عرضه بازی صبر کرد تا خودمون دستمون به بازی برسه.

        • last of us گفت:

          داداش گیم اسپات بعد تلو هم دوباره کارشو ادامه داد
          در ضمن من بیشتر دوست دارم به نظرات گیمران که بازى کردن نگاه کنم تا گیم اسپات
          که همه هم راضى بودن
          و گفتن حتى از گرز هم بهتره

          • sinajafaribb گفت:

            دوست عزیز قرار نیست که هر سایتی هرجور که ما دوست داریم به بازیای مورد علاقه ما نمره بده!۶ میلیارد ادم داریم همشون هم با هم فرق دارن.گیم اسپات هم با سونی پدرگشتگی نداره که بخواد سونی رو بکوبه!اصلا گیم اسپات عددی نیست که بخواد سونی رو بکوبه!
            بعید میدونم به کیفیت و میزان فروش گیرز برسه.چون گیرز مولتی داشت که ساعتها بازیکنا رو سرگرم میکرد ولی اردر فقط سینگل داره.البته امیدوارم از گیرز بهتر بشه چون خودمم با گیرز خیلی حال نمیکردم!!!

            • last of us گفت:

              داداش من دیگه کاری با گیم اسپات ندارم و در موردش یحث نمی کنم
              ولی داداش در مورد فروش باید به پیش خرید های اردر نگاه کنی
              که اوله
              فروشش فوق العاده بوده

  • فقط برای اون دوستانی که از نظر گرافیکی RISE رو با Order مقایسه میکنن بگم منم نظری ندارم
    فقط میتونم بگم بعد از انتشار بازی شک نکنین که منتقدا حتما از نظر گرافیکی این دو بازی رو با هم مقایسه میکنن چون فقط ما تنها نیستیم که این بحث رو داریم گیمر های خارجی هم خیلی رو این قضیه بحث میکنن…

    هرچندم که بنظر من Division از همشون بهتره : دی

    • در ضمن بازی Division بازیه open world هست پس با این گرافیکی که داره مطمئنا از بازی های خطی مثل Order و RISE خیلی بهتره
      فقط امیدوارم یوبی سافت رو کنسولا افت کیفیت نده این بازی رو!

      • last of us گفت:

        داداش مطمئنم که یوبى سافت اون بازیرو خراب میکنه
        اگرم از اردر بهتر باشه
        از نسخه نهایى آنچارتد ضعیف تره
        بعد داداش اون بازى فقط مولتیه
        و تمرکزش بر مولتیه

        • last of us گفت:

          تازه داداش شک دارم در حد اردر هم باشه
          اردر تا به حال بهترین گرافیک تاریخو داشته

          • last of us گفت:

            تازه داداش تیم سازنده اردر تعداد نفراتش خیلى کمتر از یوبیسافت هستش

            • sajjad گفت:

              خو اینکه شما میگی مزیت نیست از ضعف های سازندست!
              “اردر تا به حال بهترین گرافیک تاریخو داشته”
              upload7*ir/uploads//a5cd3015ee74666347811ef369bacea37169071e*gif

            • گرافیک order بیشتر از division هست شکی نیست ولی شما نباید سبک بازی رو با هم یکی بدونی order با یک فضای محدود و خطی هست ولی divison سبکش open world هست همونطور که عرض کردم…نقشه division رو انطور که ازش تریلر زیاد دیدم کوچیک نیست و هم نقشه شامل سطح شهر و هم داخل ساختمان ها و هم شامل حتی فاضلاب ها و مترو و ایستگاه های مترو زیرزمینی هست
              در ضمن ready at dawn تنها نیست سانتا مونیکا هم داره برای این بازی ازش حمایت میکنه

              • last of us گفت:

                سجاد جان به نظرم فقط داری خودتو گول میزنی
                میدونم که میخوای بگی گرافیک کوانتوم از ارد بیشتره
                ولی باید واقعیتو قبول کنی

                • sajjad گفت:

                  اصلا نمیخواستم اینو بگم 😐 باور کنید اردر گرافیکش انقلابی نیست! :shutmouth: یه سری ضعف هاش رو هم با تاریک و سینمایی کردن محیط ماست مالی کردن :idk:

                • last of us گفت:

                  داداش همه بازی ها ضعف دارن
                  من نمیگم انقلابیه
                  گفتم تا به حال بهترینه
                  ببخشید زود قضاوت کردم
                  چون یکی از دوستان می گفت گرافیک کوانتوم از انچارتد هم بهتره
                  شما اگر یک ساعت تریلر نگاه کنید
                  بعضی وقت ها من تفاوتشو با واقعیت درک نمی کردم
                  یه جا یک جسم طلایی رو بر میداشت و به سمت نور می گرفت که واقعا نورپردازیش در حد واقعیت بود

                • sajjad گفت:

                  حرف شما درسته ولی این ضعف بزرگی ـه
                  ===
                  8pic*ir/images/bjxzhq5zeoq7qtgbx3bf*jpg
                  8pic*ir/images/dob1fati326mlveyjt85*jpg
                  اگه هنوز هم اعتقاد داری گرافیک اردر بیشتره بازم عکس بزارم!؟ 😀 😀

                • last of us گفت:

                  داداش عکسات نیومد
                  همیشه میگم اردر بهتره

                • sajjad گفت:

                  بجای * نقطه بزار
                  اگه میخوای ثابت کنی گرافیک اردر بیشتر عکس بزار

                • last of us گفت:

                  داداش من نقطه هم گذاشتم نیومد
                  من نیازی به عکس گذاشتن ندارم چون حرفم سنده
                  در ضمن آواتارتو عوض کن چون خودش داره کوانتومو میکوبه
                  افکت آتشو ببین

                • r_dh گفت:

                  عددای فارسیش رو هم انگلیسی کن درست میشه 😉

                • last of us گفت:

                  حالا داداش سجاد منطقى تره
                  یکى میگفت چون انیمیشن هاى لب و دهن کوانتوم عالیه
                  پس گرافیکش از آنچارتد بهتره
                  یکى هم میگفت جزییات صورت جک از ناتان بهتره

                • r_dh گفت:

                  خب دیگه فکرکنم مقایسه ی گرافیگ اردر با کوانتوم واقعا کار سطح پایینی باشه! مشخصا اردر بهتره
                  هرچند گیم پلی جفتشون(با توجه به تریلرا) چنگی به دل نمیزنه. امیدوارم واقعیت چیز دیگه ای باشه

                • sajjad گفت:

                  چرا من این نظر شما رو درک نمیکنم :shame:
                  ===
                  8pic*ir/images/bjxzhq5zeoq7qtgbx3bf*jpg
                  8pic*ir/images/dob1fati326mlveyjt85*jpg
                  8pic*ir/images/raz0a201l9aj605h9yaa*jpg

                • sajjad گفت:

                  به جای * نقطه (.) بزارید

                  اگه میخوایید ثابت کنید اردر گرافیکش بیشتره عکس (in game) بزارید 🙂

                • r_dh گفت:

                  دکتر احتمالا به همون دلیلی که من الان هیچ سنسی نسبت به این عکسایی که گذاشتی پیدا نکردم!(خودت می دونی فن بازی بیخود در نمیارم! جداً نظرمو میگم)
                  به دل نگیری به این پست هم ربطی نداره اما به نظر من حتی طرز راه رفتن و استایل ایستادن جک مصنوعیه!

                • sajjad گفت:

                  حرکات بدن کپچر شده مگه میشه مصنوعی باشه :wilt:

                • r_dh گفت:

                  در جواب دکتر سجاد:
                  بله اونو میدونم! احتمالا اونی که حرکاتشو کپچر کردن یه ذره عجیب و غریب راه میره! 😉

                • last of us گفت:

                  داداش الان میخواستى چیرو نشون بدى؟

                • sajjad گفت:

                  اتفاقا راه رفتنش باحالا به نظرم :struggle: (جدیده)

                • last of us گفت:

                  داداش من با آسون بودن کارى ندارم
                  با بکش برو جلو کار دارم
                  ایکه گیم پلى سادست
                  دوتا تیر میزنى و میرى بقل کاور بعدى
                  زمانو آهسته میکنى و میرى پشت یارو و خفش میکنى

                • r_dh گفت:

                  به دکتر:
                  خدا وکیلی به نظرت شبیه لاتا راه نمیره؟! 😀
                  در مورد گیم پلیش هم حتی با اون حرفی که زدی بازم به نظرم خشک به نظر میرسه . هرچند امیدوارم اینجوری نباشه چون میخوام به خاطر این بازی و یه سری بازیای دیگه تا آخر سال یه اکس باکس وان هم بخرم 🙂

                • منم با شما هم عقیده ام دوست عزیز ولی واقعا عاشق گیمپلی اوردر شدم.ولی کوانتوم :sick: :yawn: .بعضی ها فقط میخوان ثابت کنن که هستن.اگه دوستان به این گونه اشخاص محل نزارن همه چی درست میشه.

                • r_dh گفت:

                  سلیقه ایه داداش. من از گیمپلی هر دوتاشون خوشم نیومد. دلیلمم اینه:
                  الان خودت برو گیم پلی اردر، کوانتوم و آنچارتد رو کنار هم بذار. کاری ندارم که قابل مقایسه هستن یا نه اما به نظر من توی بحث گیم پلی:(بازم می گم با توجه به تریلرها! واقعیتو فعلا کسی نمیدونه!)
                  اردر: گیم پلی خشک و بی روح(نو آوریشو نمیدونم!)، هوش مصنوعی خنده دار
                  کوانتوم: گیم پلی سریع اما بازم بی روح علی رغم نو آوری کنترل زمان، بازم هوش مصنوعیش قابل تحمل تراز اردره
                  آنچارتد: اومده گیم پلی سری های قبلی رو با TLOU تلفیق کرده و چیز جدیدی توش نیست اما واقعا هیجان انگیزه، هوش مصنوعیش هم که حرف نداره

                • r_dh گفت:

                  در جواب به دوستمون EH 10 😉

                • last of us گفت:

                  داداش من یه چیزى رو دیدم که از کوانتوم بدم اومد این بود
                  که وقتى رباته میاد
                  جک از کاور خارج میشه تیر میزنه و وارد کاور دیگه میشه
                  خیلى ساده و خسته کنندست

                • sajjad گفت:

                  فکر کنم برای هزارمین باره که میگم: برای نمایش قابلیت ها بازیو رو سطح آسونی قرار دادن، سم لیک اطمینان داده که به این آسونی ها نیست! (البته امیدوارم در حد آلن ویک هم نباشه چون پدر آدمو درمیاره :quiet: )

  • سلام. بچه ها id psn میدین برای امشب gta v انلاین بزنیم چون رایگان امشب psn

  • sina-black گفت:

    گرفیک دویژن باس با تامب و انچ مقایسه بشه

    • حق با شماست
      در اصلا باید بیشتر با تامب مقایسه بیشه چون تامب بیشتر به open world نزدیکه تا انچارد
      ولی بعضی از دوستان حرف از بهترین گرافیک نسل میزنن که این یعنی بدون در نظر گرفتن سبک بازی بیایم گرافیک نسل رو انتخاب کنیم
      مثل درایو کلوب که همه زمان انتشارش میگفتن بهترین گرافیک نسل رو داره

      فکر کنم تو این پست زیادی نظر دادم :dazed:

      • last of us گفت:

        داداش درایو کلاب بهترین گرافیک ۲۰۱۴ شد دیگه
        در ضمن من گفتم بهترین گرافیک تابه حال
        هنوز خیلی از بازی های نیومدن

  • kinght999 گفت:

    اقا چرا نظر من پاک شد :reallypissed: مگه چی گفتم

  • AmirAli A2 گفت:

    فاز اونایی که میگن گرافیک کوانتم از order بیشتره چیه؟ :no:
    والا تا الان هرکی بازی کرده حال کرده باهاش
    گرافیک انقلابی
    فیزیک واقع گرایانه
    صداگذاری عالی
    اتمسفر درگیرکننده
    داستان قوی
    گیم پلی متعادل

    • sinajafaribb گفت:

      اونوقت شما”اتمسفر درگیرکننده و داستان قوی و گیم پلی متعادل”رو از کجا متوجه شدین؟نکنه سونی یه نسخه به شما داده و بازیش کردین؟تو رو خدا این طرفداری های بی مورد رو کنار بذارین.

  • Lincoln گفت:

    بازی خوبی ازآب در میاد :yes: 😀

  • خوب راس میگه دیگه.یعنی شما از رو تریلر ها نفهمیدی؟ عجب

  • an an گفت:

    Dr sajjad خیلی فن بازی در میاری اصلا این بازی به تو نیومده برو با کوانتوم بریک حال کن 😐

  • hashem گفت:

    به این بازى ایمان دارم
    عاشقشم
    با این حرفام بازی تخریب نمیشه بلکه بزرک تر میشه :inlove:

  • NFrealmusic گفت:

    تنها ۷ روز دیگر تا تجربه این شاهکار باقیست :yes:

    رقیب جدی برای سری GEOW

  • hashem گفت:

    سام لیک که خداس :inlove:
    دوید کیج خداس :inlove:
    این دوتا وااقعا بازیاشون خاص و برا هر کسی قابل هزم نیستن

  • hashem گفت:

    بابا جون این بازی جه ربطی به gears داره
    اینم نکنین جریان forza وdriver clup
    همیشه میکن میخوای ی بازیو بد جور تخریب کنی ، به بدترین شکل ازش طرفداری کن

  • اخ قربون دهنت.بعضی ها ( به غیر از تو )که آواتارشون من تو هست از شدت حسودی دارن میمیرن بخاطر همین میخوان بازی رو بکوبن

  • gamerbazi گفت:

    baba bazi konin halesho bebarin javonaie hastan arezo ps2 ps3 daran hey neshasin migin metash chand mishe inesh bade onesh khobe playstation bazi enhecari bad mage ta alan dade biron yezare tavaghoatono biarin payin har bazi miyad vasash ye chizi dar miarin

  • gamerbazi گفت:

    bazi saza ke nemitonan az hame nazar sange tamom bezaran yebare begin video game nemikhayn film mikhayn bebinin

  • shahryar 8 گفت:

    اینم شاهکاره پسر اصلا بازیه جدید خاصیه خدا کنه ادامه دار باشه :yes: :laugh:

  • just ps4 گفت:

    ببین مردم دارن بخاطر یه عنوان زندگیشونو به اتیش میزنن انگار خودشون سازنده order
    هستن :rotfl:

  • همچین میگن …اینم نکنین جریان forza وdriver club… هرکی ندونه فکر میکنه متای فورزا شده ۹۷ و درایوکلاب شده ۵۵!!! اینجا جای بحثش نیست اما اگر درایوکلاب با آپدیتهای خوبی که بعدش داد عرضه میشد و یه سری اشکالات شبکه ای نداشت بدون شک اختلاف با فورزا کمتر هم میشد …………………………………این بازی هم بسیار عالیه بازی که سانتا مونیکا پشتش باشه مگه میشه مشکل گیمپلی داشته باشه؟؟ موزیک بازی عالیه داستان به نظر میاد خوب باشه و جو بازی هم کم نظیر :-)) گرافیک این بازی رو هم با هیچ بازی از جمله کوانتوم بریک مقایسه نکنید کافیه نورپردازی این دو بازی رو مقایسه کنید تا متوجه منظورم بشید 😀

    • sajjad گفت:

      اگه الن ویک رو بازی کرده بودی الان درباره نورپردازی کوانتم نظر نمیدادی!
      QB:
      8pic*ir/images/hkvalqzo9hz2tutq78c7*jpg
      (به جای * نقطه و اعداد رو انگلیسی بزار)
      روت کم شد؟ 😀
      (با عکس ثابت کن!)

      • last of us گفت:

        داداش سمت راست عکسو نگاه کن
        زیر ماشینه
        آتیشرو نگاه کن چقدر بى کیفیته
        بگیر اینو با افکت آتیش آنچارتد مقایسه کن
        چرا جاى دور بریم برو با تلو مقایسه کن
        تو اون یک ساعت اردر هم یک نورنجک پرت میشه برو با اون مقایه کن
        چقدر دود توش قشنگه

  • hashem گفت:

    این که کوانتوم برک شاهکاره میشه مثل الن ویک شکی توش نیس و من مطمعنم بازی اوردرم عالی میشه
    هرکی که الن ویک رو تجربه کرده باشه به حرف من ایمان داره :inlove:
    من طرف دار بازی خوبم نه کنسول

  • Kazuhira گفت:

    جوانیتون رفت از بس که بحث کردید ، خب بزارید بازی ها منتشر بشوند بعد نظر دهید!!!

  • Kazuhira گفت:

    ترکیدیم خبری از کوانتوم نشد؟
    مایکروسافت هم دانشگاه رازداری بزنه خوب هست!
    بابا یک زره هایپی چیزی!!!!

  • HannaH گفت:

    اینو فن بازى برداشت نکنید ولى بعید مى دونم Quantum break به نتیجه خاصى برسه. عموماً بازى هایى که با زمان بازى مى کنن یه مشکل بزرگ دارن. این که مى تونى اشتباهاتت رو جبران کنى. خیلى بعیده QB بتونه از پس این مشکل بربیاد. اینطورى بازى زود خسته کننده مى شه و ارزش مهارت هم کلاً از بین مى ره. حالا اگر قرار باشه بازى با سریال هم ارتباط داشته باشه، احتمالاً پیچیدگى مشکل بیشتر هم مى شه.
    بازى Order هم بعیده متاى بالایى بیاره. من خودم عاشق فضاى بازى هستم و گرافیک مبهوت کننده بازى رو هم خیلى دوست دارم اما اگر گیم پلى همون چیزى باشه که به نظر مى یاد، بعید مى دونم به خاطر نوع گیم پلى، نمره بالایى بیاره. یک جورایى بلاى Beyond two souls سرش مى یاد.

  • Remedy 0314 گفت:

    انصافا خیلی ضایعست که حدود ۱ساعت و ۱۱ دقیقه بازی به همین راحتی توی اینترنت پخش شد.خود بازیش که میگن زود تموم میشه حالا انقدر از بازی هم لو رفته دیگه مردم با چیش می خوان بازی کنن!!!

  • Remedy 0314 گفت:

    به نظر من هوش مصنوعیش به شدت ضعیف بود هم ایزابلا موقع تیراندازی عین آرنولد توی فیلم ترمیناتور بود که موقع تیراندازی ریلکس راه میرفت و شلیک می کرد نه کاوری نه چیزی!!!

  • Remedy 0314 گفت:

    گرافیکش انصافا خفن بود ولی بعضی نکات جزئی داشت که نمیشه ازش چشم پوشی کرد.مثلا وقتی پا به اشیای شکسته و گلدون و بشقاب های روی زمین می خورد خیلی غیر طبیعی پرت می شدن.یا دشمناش موقع تیراندازی عقب عقب راه می رفتن که عین مایکل جکسون بودن.

  • Remedy 0314 گفت:

    توی این ۱ساعت و ۱۱ دقیقه چیزی که خیلی واضح بود عملکرد ضعیف کنسول و دسته بود.کلا توی بازار ۳ الی ۶ نفر بی حرکت جمعا بیشتر نبودن وقتی هم نزدیکشون میشدی نسبت به تو هیچ عکس العملی نشون نمیدادن و تعداد کم مردمش هم بخاطر کنسول که کشش نداره توی بازی تعداد زیادی آدم باشه(نمونش GTA V که سازنده هاش گفتن توی نسخه PC نسبت به کنسول تعداد مردم خیلی بیشتر خواهد بود)

    • farhad422s گفت:

      همه انتقادات به بازیرو توی یک کامنت میاوردی خب
      باشه از نظر شما بازیه چرتیه خیله خب
      فکر میکنی سره سوزن مهمه نظرت؟

  • Remedy 0314 گفت:

    کنترلر کنسول با همون دسته هم که به شدت برای بازی های سوم شخص ضیعفه.خودتون هم دیدید که همش یا گالاهاد توی در و دیوار بود یا همش می مرد.اگه با موس و کیبورد میشد بازیش کرد گرگینه های توی بازی هیچ شانسی برابر گالاهاد نداشتن.

  • Prince_Arash گفت:

    مطمئنم یه بازی عالی از آب در میاد . سونی لیاقتش بیشتر از ایناس :inlove:

  • last of us گفت:

    8pic*ir/images/d713g2a92gq0hbscdlko*png
    اینم یک عکس براى سجاد جان عزیز
    عکس زیاده ولى نمیترنم بزارم چون با موبایلم
    در ضمن یکى هم که بازى به دستش رسیده امتیاز ده از ده راداده

    • sajjad گفت:

      صفحه قبل جوابتو دادم
      ===
      این عکسی که گذاشتی واقعا افتضاست! (تکسچر جعبه، نک انگشتای سر رو نگاه کن :wilt: )
      اون عکس های پایینی هم یه گرافیک عالی نسل هشتمی هست! (همش هم محیط های کوچک هستش که رندر کردنش آسونه )
      تریلر کوانتم رو دیدی؟
      رندر کردن این سخت تره یا اردر؟
      img*ir/Vbhd*jpg
      img*ir/Wbhd*jpg
      img*ir/Xbhd*jpg

      • last of us گفت:

        داداش دیگه تکسچر هاى اردر خیل قویتر از کوانتومه
        تکسچر جعبه که فوق العاده بود
        نوک انگشتاشم که سیاه بوده
        چون احتمالا تو جایى مثل معدن بوده
        نور پردازى رو نگاه کن
        تو عکس آخرى که گذاشتى قیافه ى جکو با گلاهاد مقایسه کن
        چیکار با محیط دارى
        گرافیکو بچسب
        اگر با محیط کار دارى برو آنچارتد بازى کن

        • last of us گفت:

          داداش مو هاى گلاهادو با جک مقایسه کن
          جزییات صورت و دست هردورو مقایسه کن

        • sajjad گفت:

          محیط هم جز بازی ـه 😐 بحث ما سر آنچارتد ـه؟
          اصلا این بحث لوس شد، برتری گرافیکی آشکاره.. من دیگه حرفی ندارم

          • last of us گفت:

            بله دیگه برترى اردر آشکاره
            اصلا اردر به سمت واقعیت رفته

            • last of us گفت:

              www*vgfa*ir/wp-content/uploads/2015/02/the-order-1886-screen-09-ps4-us-16jun14*jpg
              همین این عکس کارو تموم میکنه

                • sajjad گفت:

                  در ضمن اردر گلد شده و کوانتم هنوز جای پیشرفت داره

                • last of us گفت:

                  گلد نشده
                  به همین دلیل افکت آتشش اینقدر افتضاحه
                  موهاى یارو رو نگاه کن
                  اردر معلومه قویتره

                • sajjad گفت:

                  گلد شده 😐
                  اون جرقه است! جرقه میدونی چیه؟ :reallypissed:

                • last of us گفت:

                  http://www.vgfa.ir/wp-content/uploads/2015/02/image_the_order_1886-25924-2752_0001.jpg
                  بله داداش میدونم جرقه چیه
                  بعدشم مشکل من با آتیششه نه جرقه
                  تو نید فور اسپید ماشینو رو دیوار بکش جرقه هاش خیلى از کوانتوم بهتره

                • sajjad گفت:

                  در ضمن آتش افکت نیست! ذره است

                • last of us گفت:

                  www*vgfa*ir/wp-content/uploads/2015/02/the-order-1886-012814-1*jpg
                  داداش فکر کنم میخواستى به جرقه بگى ذره درسته
                  ماکه جایى ذره آتش نشنیدیم

                • last of us گفت:

                  www*vgfa*ir/wp-content/uploads/2015/02/image_the_order_1886-25924-2752_0001*jpg
                  در ضمن عکس قبلى مال یه سال پیشه و گلد نیست
                  شما تو جى تى اى ماشینو رو دیوار بکش جرقه هاش از کوانتوم طبیعى تره
                  تو نی فور اسپید هم بکن

                • last of us گفت:

                  www*vgfa*ir/wp-content/uploads/2015/02/image_the_order_1886-25924-2752_0001*jpg
                  در ضمن عکس قبلى مال یه سال پیشه و گلد نیست
                  شما تو جى تى اى ماشینو رو دیوار بکش جرقه هاش از کوانتوم طبیعى تره
                  تو نی فور اسپید هم بکن 🙂

                • sajjad گفت:

                  تو طراحی سه بعدی آتش و دود نه مدل هستن نه افکت تو بخشی به نام “ذرات” وجود دارند!
                  جرقه افکت ـه

                • last of us گفت:

                  مرسى که گفتى
                  مایا کار میکنى یا 3d max؟

                • sajjad گفت:

                  کلا کوانتم بریک گلد نشده، پس نمیشه قطعی نظر داد
                  دیگه تو افکت رو دست نداره، قبول کن 😉 :
                  http://img.ir/hchd.jpg
                  ===
                  مایا 😉

                • last of us گفت:

                  داداش تا حالا سازنده ها چیزى از افکت آب کوانتوم نشون دادن؟
                  نظرت در مورد آنچارتد چیه؟
                  اونو قبول دارى یا کوانتوم
                  هرچى هست ولى واقعا آتیشش ضعیفه
                  شما آتیش تلو رودیدى؟
                  واقعا نسل بعدیه
                  آنچارتدو چى؟

  • last of us گفت:

    http://8pic*ir/images/jf57s596jo154tyg24ix*png
    http://8pic*ir/images/uqxcb8gv9vbxshk7229i*png
    http://8pic*ir/images/xc16velhn5ycc580fyal*png
    http://8pic*ir/images/zhmqf760ss9mt7gza2uz*png
    داداش ابراهیم و داداش آرش اینا عکس های جدیدن که اگر میتونین قرار بدین

  • sajjad گفت:

    همینجا سرچ کن quantum break دومین مطلب :yes:

  • سلام به همگی توجه داشتین اقا اردو چرا با عکس دفاع می کنی؟؟اصلا گیریم گرافیک بالا! گیم پلی مزخرف و دکمه زنی داره اردر!من یه ساعت رو دانلود کردم خیلی اکشنی شده بود راجب طراحی صورت طراحی صورت جک جویس فوق العاده بود این طوری نگو اردر خیلی داره تا بتونه کوانتم رو بگیره

  • انچارتد هیجان داره :rotfl: کوانتم خدایه هیجانه بی نظیره کنترل زمان با سبک run and gun دیگه چی می خوای ؟؟؟ سبک انچارتد این قدر بازیش مثلش هست که نمی شه نام برد سبک کوانتم بی نظیره هم داستانش قوی تره هم گیم پلیش روان تره هم سریع تر وهم هیجان بیشتر توی گرافیک هم نمی شه نظر داد تا بیان 😀

  • r_dh گفت:

    آره اون گیم پلی رو دیدم! حالا بازم خوبه شما اون تخریب پذیری رو دیدی! من که اونم تو کوانتوم بریک ندیدم!
    عجب! یعنی واقعا به نظرت هوش مصنوعیش حداقل یه سرو گردن بالاتر از کوانتوم نبود؟!
    گیم پلی آنچارتد واقعا سریع بود و هیجان داشت! کوانتوم سریع بود اما هیجان…؟! :struggle:
    حداقل من که ندیدم

کارگردان The Order: 1886 پاسخ برخی از انتقادهای وارد شده به بازی را می دهد - گیمفا