۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳

آرش سعادتمند
۲۰:۳۲ ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. از این پس در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای مرور قسمت چهارم “۷ خبر” همراه باشید.

263 cover reveal spread 600x355

اطلاعات جدید درباره Rise of the Tomb Raider

بالاخره بعد از مدت ها سازندگان Rise of the Tomb Raider تصمیم گرفتند که سکوت خبری را در رابطه با بازی نامبرده بکشنند و اطلاعات جدیدی را منتشر کنند. این اتفاق از طریق مجله Gameinformer افتاد و اطلاعات بسیار زیادی هم منتشر شد.

در رابطه با مکان بازی بایستی بگوییم که در این قسمت، لارا راهی سیبری می شود تا رازهای جاودانگی را پیدا کند. در زمان ماندنش در این منطقه سرد و طبیعت وحشی، لارا مجبور به شکار برای بقا و زنده ماندن، حل کردن پازل ها و رو به رو شدن با یک دشمن جدید و مرگبار است.

در ابتدا باید ذکر کرد که سازنده‌ی نسخه‌ی Xbox 360 این بازی، Crystal Dynamics نخواهد بود، بلکه Nixxes Software که سازنده‌ی Tomb Raider: Definite Edition و Lara Croft and the Temple of Osiris بوده است، مسئولیت ساخت و توسعه‌ی  این بازی را بر روی این پلتفرم بر عهده دارد.

در این نسخه، لارا در ۲ منطقه‌ی کلی به گشت و گذار خواهد پرداخت و بزرگترین دشمن وی، محیط طبیعی بازی خواهد بود، نه انسان‌ها! این امر احتمالا به دلیل تغیرات هوشمند آب و هوایی بازی است که شدیدا روی رفتار و قدرت انسان‌ها و حیوانات بازی تاثیر می‌گذارد.

توضیحات منتشر شده بسیار هستند و توصیه می کنیم که متن کامل را در لینک داده شده مطالعه کنید. Rise of the Tomb Raider برای Xbox One و Xbox 360 گفته می شود که در تعطیلات کریسمس ۲۰۱۵ به صورت انحصاری زمان دارد برای Xbox One و Xbox 360 منتشر می شود.

239468

فروش ۴۵ میلیون نسخه ای Grand Theft Auto 5

جدیدترین اثر شرکت Rockstar یعنی Grand Theft Auto 5 نه تنها در سال ۲۰۱۳ از هر نظر که بگویید خوش درخشید، بلکه در سال ۲۰۱۴ هم حضوری خارق العاده داشت و به دفعات بین پرفروش ترین عناوین هفته قرار گرفت. این محبوبیت به حدی بوده که باعث شده است GTA 5 فروشی ۴۵ میلیون نسخه ای داشته باشد. این حالی است که بازی نامبرده برای کنسول‌های PlayStation 4 ،PlayStation 3 ،Xbox 360 و Xbox One فقط منتشر شده و نسخه PC هم هنوز باقی مانده است.

bloodborne game wallpaper

پوشش خبری IGN از بازی Bloodborne

بازی Bloodborne بی شک یکی از پرمتقاضی ترین عناوین انحصاری کنسول Playstation 4 می باشد. در این هفته سایت مشهور IGN اقدام به یک پوشش خبری کامل از Bloodborne و همین مسئله منجر به انتشار ویدئویی ۱۸ دقیقه ای از اول بازی، نمایش سیستم ساخت شخصیت و جزئیات کوچکی به تهاجمی بودن گیم پلی بازی بیش از پیش تاکید دارند. تمامی این نمایش ها را ما برای شما در گیمفا قرار داده ایم و از طریق لینک های داده شده می توانید آنها را مرور کنید. Bloodborne در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۵ فروردین) منتشر می شود.

call of duty world at war wallpaper 10

Call of Duty 2015 توسط استدیو Treyarch ساخته می شود

دیگر ما به عرضه سالیانه Call of Duty و ساخته شدن آن توسط استدیوهای گوناگون عادت کرده ایم. همه می دانند که سال ۲۰۱۵ هم یک Call of Duty دیگر خواهیم داشت اما هنوز سازنده مشخص نبود که این اتفاق هم افتاد. این بازی توسط استدیو Treyarch ساخته می شود که Call of Duty: Black Ops 2 را در گذشته منتشر شده بود

هنوز مضمون و جزئیات دقیق این بازی مشخص نیست اما با توجه به شایعات فراوان و نکاتی که در سراسر اینترنت پخش شده اند، انتظار می رود که Call of Duty: World at War 2 معرفی شود.

 

bfh og image

اعلام سیستم های مورد نیاز برای اجرای بازی های گوناگون

این هفته به نسخه PC بازی ها توجه خاصی شد چرا که شاهد انتشار مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای ۳ بازی متفاوت بودیم. نکته مشترک در تمامی مشخصات ارائه شده این می باشد که با اکثر سیستم های این روزها سازگاری دارند.

ابتدا با Mortal Kombat X شروع می کنیم. با توجه به مشخصاتی در Steam درج شده است، شما حداقل به یک پردازنده Intel Core i5-750، کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 و DirectX 11 نیاز دارید. این مقادیر قطعا از نهمین عنوان در سری بازی Mortal Kombat بیشتر هستند. ولی باز هم سیستم قدرتمندی را طلب نمی کنند.

Battlefield Hardline یکی دیگر از آن بازی هایی است که به خاطر گرافیک و استفاده از موتور Frostbite، بسیار زیر زره بین بازیکنان است تا ببینند چه سیستمی را می خواهد برای اینکه اجرا شود. در نهایت تعجب بایستی بگوییم که مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای Battlefield Hardline، تفاوت چندانی با Battlefield 4 ندارد. خودتان جزئیات را ببینید تا بیشتر متوجه شوید.

در آخر هم می رسیم به Assassin’s Creed Rogue، بازی که برای کنسول های Playstation 3 و Xbox 360 منتشر شده و نسخه PC آن باقی مانده است. این بازی هیچ گونه تغییر گرافیکی نسبت به Assassin’s Creed 4 ندارد و جلوه های آن هم نسل هشتمی اصلا نیستند پس خیلی طبیعی می باشد که انقدر سیستم ساده ای بخواهد. ضمنا تاریخ انتشار این بازی هم معلوم شد و ۱۰ مارس (مصادف با ۱۹ اسفند) می باشد.

 

2d boxshot wizard v11

معرفی Faction Wars در Mortal Kombat X

Mortal Kombat X سعی دارد که فراتر از یک بازی مبارزه ای معمولی با کلی خون و خون ریزی باشد. نسل جدید Mortal Kombat از سیستمی تازه به نام Faction Wars بهره می برد که تنوع جالب توجهی به بازی داده. اولین کار شما در Mortal Kombat X این است که ابتدا یک فرقه را انتخاب کنید. بازی نامبرده دارای ۵ فرقه گوناگون به نام های Black Dragon ،The Brotherhood of Shadows ،Lin Kuei ،Special Forces و White Lotus می باشد. هر هفته در این بخش که هسته بازی اصلی در آن همچنان جریان دارد، جنگ هایی بین فرقه های مختلف رخ خواهد داد و پس از آن در آخر هفته، ما شاهد یک برنده خواهیم بود. بازیکنان همچنین می توانند درجات خود را در گروه خود ارتقا دهند تا اینکه جوایز مخصوص به فرقه خود را تصاحب کنند. هر کاری که شما در بازی انجام می دهید، بر فرقه شما تاثیر گذار است. هر هفته به صورت تصادفی، به مدت ۲۴ ساعت، کل یک فرقه از سوی نیرویی قدرتمند تر مورد حلمه قرار می گیرد.

تریلر این بخش در لینک داده شده موجود است.

 

xboxonemain 1200 80

اعلام جزئیات آپدیت جدید کنسول Xbox One – فوریه ۲۰۱۵

شرکت مایکروسافت برای کنسول نسل هشتمی خود، به صورت ماهانه اقدام به انتشار آپدیت هایی را می کند که محتویات مختلفی هم شامل می شوند. از بهبود کاربردهای دستگاه گرفته، تا قابلیت هایی که مردم خواستار آن هستند. حال به تازگی شرکت مایکروسافت جزئیات آپدیت ماه فوریه را هم منتشر کرده است که جزئیات مفصل و کامل آن در لینک داده شده موجود می باشد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۱۲ بهمن الی ۱۹ بهمن – ۹۳ - گیمفا