انجین Mizuchi برای اولین بار در GDC رونمایی می شود
Silicon Studio، سازنده ژاپنی که احتمالا آن را برای عنوان Bravely Default می شناسید، اعلام کرد که از انجین رندرینگ جدیدش Mizuchi، در همایش GDC 2015 پرده برداری می کند. این همایش در سانفرانسیسکو و بین روز های دوم تا ششم ماه مارس برگذار خواهد شد. در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
نکته جالبتر این است که سازنده انجین را برای اولین بار به صورت real-time در PS4 نشان می دهد.
نویسنده سایت DualShockers می گوید وقتی به استدیوی Silicon Studio در ماه دسامبر رفتم، من انجین را دیدم که بر روی کنسول سونی اجرا می شد و آن بسیار خوب بود و نوید یک انجین قدرتمند را می داد. گرافیک و ویژگی های تصویری آن عالی بود و در ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن ۱۰۸۰ اجرا می شد.
همچنین مشخص شد که این انجین در سال ۲۰۱۵ در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- منبع داخلی: PS6 در سال ۲۰۲۷ عرضه خواهد شد + اطلاعات بیشتر
نظرات
بسیار عالی
خیلی خوبه که رو ps4 جواب داده و مسلما در آینده پیشرفت زیادی خواهد کرد
خسته نباشی ابراهیم :yes:
بله با توجه به اینکه ps3 به ps4 تبدیل شده میشه گفت پیشرفت زیادی داشت.۳۰ فریم بر ثانیه هم مصداقه این میشه که رو ۶۰ فریم اجرا نمیشه.
دوست عزیز من اصن نفهمیدم منظور شما چیه ! :silly:
ps3 به ps4 تبدیل شده؟ یعنی چی>
30 فریم بوده اون موقع خب ریل تایم بوده… کامل نبوده… هنوز معرفی نشده باز ملت با عدد میخوان بازی کنن 😀
من عدد بازی نمیکنم.من میرم سر کوچه سی دی بازی میخرم و بازی جدید میکنم.
خیلی حال کردم دوست عزیز کاملن با حرفتون موافقم عین خودمین…
*بازی جدید قشنگ و بی دردسر * :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
آره داداش مخصوصا کرک خراب و منتظر کرک فیکس موندن :laugh:
عالى
ممنون بابت خبر
به قول دوستمون عالی 😀
تشکرررر :yes:
Roseblue PICTURE PROFILET TOO HALGHAM .MALE AVRIL LAVIGNE DIGE?