سازندگان The Order: 1886 در رابطه با گرافیک بازی صحبت کرده اند
در مصاحبه ای با Playstation Blog، آقای Dana Jan کارگردان عنوان The Order: 1886، نظرش را درباره گرافیک بازی بیان کرد و گفت در PS4 می توان تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت تولید کرد. با گیمفا همراه باشید.
او می گوید وقتی ویدیو های بازی را در YouTube مشاهده می کنید، نمی توانید قضاوت عادلانه ای درباره گرافیک بازی داشته باشید. حتی انجام بازی بر روی مانیتور میز کار شخصی اش نیز بهترین حس را به او منتقل نمی کند. سپس او The Order: 1886 را در خانه اش روی یک تلویزیون با کیفیت تجربه کرد و گفت تفاوت آن با بقیه تجربه هایی که داشتم مانند تفاوت شب و روز است.
آقای Andrea Pessino رییس بخش تکنیکی Ready at Dawn، در حساب توییترش اعلام کرد با این گفته موافق است:
بازی را برای مدتی در movie theater تجربه کردم، به این خاطر که می توانم.
همچنان با روح و روان من بازی میکند، The Order: 1886 را بر روی بزرگترین صفحه نمایشی که می توانید، انجام دهید.
Jan می گوید در ابتدای کار آنها اطمینان نداشتند که امکان حرکت به سمت عنوانی واقع گرایانه وجود دارد یا خیر. آنها این ایده را داشتند که لندن را مانند دنیا واقعی پیاده سازی کنند، زمانی که تحقیقات بیشتری درباره جهانی که می خواستند بسازند انجام دادند، تصمیم گرفتند ببینند تا چه میزانی می توانند پیشروی کنند. آیا می توانند از دره مرگ عبور کنند و چهره هایی مانند انسان های واقعی بسازند؟
Jan می گوید آنها هنوز به بالاترین میزان واقع گرایی نرسیده اند، او فکر می کند این به سخت افزار PS4 مربوط نمی شود بلکه به سازنده ها بستگی دارد که از چه شیوه ها و تکنیک هایی برای پیشبرد بازی بهره ببرند. مقداری تلاش بیشتر می تواند آنها را به ساخت شخصیت های واقعی نزدیک کند.
Jan می گوید اینکه هیچ تفاوتی بین مدل ها در کات سین ها و گیمپلی بازی وجود ندارد، تصمیم درستی است که در جهت واقعیت بیشتر گرفته شده است. اگر در جریان بازی آسیب ببینید و خونریزی کنید، زمانی که وارد یک کات سین داستانی شوید، می بینید که شخصیت شما همچنان خونریزی می کند.
با رسیدن به پایان زمان توسعه بازی، تیم سازنده شک داشتند که بتوانند محتوای بازی را درون دیسک جا دهند، اما به لطف استفاده از تکنولوژی real-time، آنها همچنان فضای خالی داشتند.
چند ماه قبل از مراحل نهایی ساخت، به آنها درباره کمبود جا برای بازی هشدار داده شده بود. در این موقعیت اکثر سازنده ها مشکل را به پایین آوردن رزولوشن بازی و کیفیت بافت ها، برطرف می کنند. اما به گفته تیم سازنده بازی، آنها تنها با بهینه سازی مشکل موجود را برطرف کردند و بازی همچنان زیبا به نظر می رسد و مشکلی از این لحاظ ندارد.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
😯 😯
صد در صد باید بخرمش از نون شب هم واجب تر خریدن این بازی :yes:
اسم اصلی بازی هم این هستش
“Gears of war killer”
عاشقشم فقط ۱۳ روز :inlove:
به ما چه مبارکه ps بازا :heh:
زیاد کنده کردنشم خوب نیست.
فضا کم بیاد یعنی بلوری هم کم میاره کم کم!!! حتما میخرم
مرسیی ممنون از شما دوستان :yes:
گرافیکش واقعا خارقالعاده ست حرفی واسه گفتن نذاشته..بهترین در این صنعت!!!
____
دوستی گفت این gears of war killer هست!!! دوست عزیز به کیلزون هم میگفتن هیلو کیلر! ولی فقط میگفتن در عمل چیزه دیگه ای شد! اینم مث همون!
ضمنا من طرفدار ایکس باکس نیستم همیشه هردو کنسول رو میگیرم فعلا هم وان ندارم 😐
من تمام نسخه های gears رو تجربه کردم gears زمانی شاهکار بود که epic games میساختش نه الان که افتاده دست Black Tusk
میترسم مثل یونیتی بشه :pain: :pain: :pain: :pain:
نه امکان نداره :cute: :cute:
متاش پایین خواهد بود. چون پیش نقدهاش جالب نبود.
چند مورد هم وجود داره:
1- اصلا نظرش رو قبول ندارم وقتی یک سخت افزار با توجه به محیط نتونه تعداد مورد نظز پیکسل کارکتر رو پیداه کنه خود به خود به ضعف سخت افزاری بر میگرده و هر چقدر هم یگ سازنده تلاش کنه بازم محدوده. نمونش نسخه پلی ۴ اساسین کرید یونیتی DLC داستانی جدیدش به نام Dead Kings که در اون شخصیت ها و کارکترها بسیار عالی طراحی شده اند و مشکلات نسخه اصلیوجود نداره ولی همچنان ضعف سخت افزاری مشهوده و فریم ۳۰ آزار دهنده.( ولی در ابتدای بازی طراحی کافه دار به حدی زیبا بود که بنده تا چند ثانیه جاخوردم )
2- گرافیک بازی زیبا و در عین حال ساده است و با استفاده از فضای زمان اجرا گرافیک بصری جالبی رو ارائه میده.
اما زمانی حرف از بهینه سازی یک سازنده در کنار حجم میشه من به شخصه حتی ۱% هم باور ندارم در این زمان بهینه سازی یعنی کاهش حال حتما نباید تکسچر باشد. از تکنیک زدن هم یعنی بهینه سازی. چیزی که در فارکرای ، WD و…. شاهد بودیم.
بهینه سازی در ۹۰% اوقات یعنی کاهش کیفیت و چپوندن پرفورمنس مورد نظر به سخت افزار لنگ زده مورد نظر.
داداش تمام اونایى که بازى به دستشون رسیده گفتن چیزایى تو بازى هست که به هیچ وجه نشون ندادن
بازى به هیچ وجه هایپ نکرده و میخواد یه دفعه سور پرایز کنه
به اون نقد هاى منفى توجه نکن
حال رو بچسب
متاش خوب میشه
به فکر حماسه اى جدید باش
امیدوارم با بازی شاهکاری طرفی باشیم اما گیم پلی بازی طبق گفته منتقدا ایراداتی داره و سازندم زیاد روش مانور نداده و بیشتر به گرافیک توجه کرده
زیاد به حرفهای این raminxx توجه نکنید . کلا جز حسادت نسبت ps4 و زدن حرف هنر دیگه ای نداره.
هیچ میدونی همین raminxx ک میگی کیه؟
در ضمن ps4 هم داره .تفاوت ها رو از نزدیک دیده ک این حرفارو میزنه
ps4 نداره عزیز من.دروغ میگه.
عزیزم کسی ک ۲ تا تایتان بلک داره حداقل پول سیستمش ۲۰ تومنه مطمین باش پول ps4 براش پول خرده نداره یعنی چی ایشون رو نمیشناسی دگ یکی از حرفه ای ترین و قدیمی ترین اعضای گیم فان حرفشون سنده
حالا اوایل نسل کلی طول میکشه تا با فوت فن کنسول آشنا بشن وقتی آشنا بشن بازی هایی با گرافیک بهتر میسازن 😉
اون برای نسل ۷ و قبل اون بود .
سخت افزار کنسولی مثل ps3 از دانش سازنده ها خیلی جلوتر بود به خاطر همین اواخر قدرت واقعیشو نشون دادن
الان فرق داره
وای خدا پس کی ۱ اسفند میشه مردیم از بس انتظار کشیدیم
۱ اسفند ۱۲ روز دیگه میشه :laugh: