۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳

آرش سعادتمند
۱۸:۱۶ ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا

هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. از این پس در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. با ما در ادامه مطلب برای مرور دومین قسمت از “۷خبر” همراه باشید.

 

vampyr

رونمایی Dontnod از بازی نقش آفرینی ترسناک Vampyr

استدیو  Dontnod Entertainment به عنوان خالق بازی هایRemember Me و Life is Strange (که هنوز عرضه نشده است) طی همین هفته دست به معرفی یک عنوان کاملا جدید زده است. نام بازی جدید Vampyr می باشد و انتشار آن را شرکت Focus Home Interactive بر عهده گرفته است. این عنوان هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و پلتفرم های مشخصی هم اعلام نشده ولی یکی از سایت های اینترنتی موفق به ارائه جزئیات کمی از داستان شد. داستان Vampyr شما را در نقش دکتری قرار می دهد که تبدیل به یک خون آشام شده است و وقایع بازی هم بعد از جنگ جهانی اول دنبال می شوند.

آیا شما مردم را مانند یک دکتر مهربان درمان می کنید یا مانند خوش آشامی بی رحم قتل عام کرده و تغذیه می کنید؟

sid meier s starships 552965

بازی  Starships به عنوان جدیدترین اثر Sid Meier معرفی شد

شرکت ۲K Games باز هم با استدیو Firaxis Games دست به همکاری زده اند تا اینکه اثری جدید را از خالق سری بازی Civilization یعنی آقای Sid Meier ارائه کنند. این بازی هم مانند  Civilization: Beyond Earth در فضا جریان دارد و ما شاهد حضور سفینه های فضایی به عنوان یکی از مهمترین عناصر بازی هستیم برای همین است که نام بازی Starships می باشد. سبک بازی به نظر می رسد که دوباره همان استراتژیک نوبتی ۴X باشد، سازندگان تاریخ انتشار را بهار ۲۰۱۵ اعلام کرده اند و پلتفرمهای معرفی شده نیز مانند همیشه PC ،Mac و iPad هستند. از دیگر اطلاعات Starships می توان به دنیای این بازی اشاره کرد که در جهانی مشترک با Beyond Earth وقایع آن دنبال می شود.

 

ms event 2015 01 21 win10 46 741x416

کنفرانس  Windows 10

این کنفرانس به خودی خود از چندین خبر جالب مختلف تشکیل شده که اگر بخواهیم آنها را تک تک در این مطلب بیاریم، کل “هفت خبر” اختصاص پیدا می کند به حواشی های این سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت. پس سعی می کنیم که مروری کوتاه داشته باشیم.

اول از همه با Cortana شروع می کنیم. دستیار صوتی Cortana برای اولین بار در سال گذشته بود که با آپدیت  Windows Phone 8.1 برای گوشی های موبایل عرضه شد.  این دستیار بر روی Windows 10 شما می تواند با مخاطبین، پیام ها، پخش موسیقی، یادآوری ها، یادداشت و تقویم تعامل داشته باشد و خواسته های شما را انجام دهد. موتوری که Cortana با آن کار می کند، جستجوگر Bing می باشد.

در ادامه هدست شگفت انگیز هولوگرافیک  Hololens معرفی شد. Hololens این امکان را می دهد تا شما شاهد تصاویر هولوگرافیک در دنیای واقعی خود باشید البته هرچند این نمایش ها فقط در خود عینک هستند. تصاویر و ویدئوهای آن در این بخش موجود است.

سپس ما متوجه شدیم که می توان بازی های Xbox One را بر روی رایانه های شخصی که از سیستم عامل Windows 10 استفاده می کنند استریم کرد. البته شرکت مایکروسافت دنبال این است تا عکس این قابلیت را هم پیاده سازی کند.

در آخر هم اینکه ارتقاء سیستم عامل های فعلی شما در صورتی که از سیستم عامل های Windows 7،Windows 8.1 و Windows Phone 8.1 استفاده می کنید، به Windows  ۱۰ تا یک سال رایگان است. برای دانلود کل مراسم نیز می توانید به این بخش مراجعه کنید.

 

fable legends

Fable Legends به PC می‌آید

هر چند در کنفرانس Windows آنقدرها هم اخبار شگفت انگیزی برای PC گیمرها منتشر نشد اما معرفی نسخه PC بازی Fable Legends که در گذشته فقط برای Xbox One تایید شده بود نکته جالبی است. پس با این حساب، بازی Fable Legends که جدیدترین عنوان در سری بازی Fable می باشد، علاوه بر Xbox One برای PC نیز منتشر می شود. همچنین این بازی از قابلیت cross-platform پشتیبانی می‌کند. قابلیت مذکور این اجازه را می‌ دهد تا کسانی که این عنوان را روی PC تجربه می‌کنند، بتوانند با کسانی که نسخه Xbox One بازی Fable Legends را تهیه کرده اند، در کنار یکدیگر برای بخش های مختلف گیم پلی حضور پیدا کنند و بلعکس.

قابلیت cross-platform بازی Fable Legends نظرات زیادی را به خود جلب کرده است و ظاهرا قرار است که تعامل این دو پلفترم در آینده بیشتر شود.

 

directx 12

DirectX 12 نیازی به کارت گرافیک جدید ندارد

عشاق سخت افزارهای کامپیوتری حتما سری به این خبر بزنند. سری جدید API محبوب شرکت مایکروسافت که خیلی از بازیکنان برای استفاده از آن در سیستم های خود، برای عملکرد هر چه بهتر بازی ها، ثانیه شماری می کنند. اول از همه به نظر می رسد که این API در انحصار Windows 10 باشد. طبق توضیحات شرکت NVIDIA، تمامی کارت های گرافیک سری Fermi ،Kepler و Maxwell از DirectX 12 پشتیبانی می کنند.

 

growho

معرفی بازی Grow Home توسط شرکت Ubisoft

Ubisoft فقط در این خلاصه نشده است که Assassin’s Creed بسازد. این شرکت فرانسوی امسال با بازی هایی همچون  Child of Light وValiant Hearts: The Great War دل بسیاری از بازیکنان را بدست آورد. بازی های ساده ای که با داستانی گیرا، طراحی منحصر به فرد و ارائه ای بی نظیر موفق به کسب نظرات مثبت بسیاری از سوی بازیکنان و منتقدین شدند. حال قرار است که بازی Grow Home دنباله رو این موفقیت ها باشد.

Grow Home بر اساس قوانین فیزیک ساخته شده است و بازیکنان را در نقش یک روبات دو پا به نام BUD، مخفف  Botanical Utility Droid قرار می‌دهد که موظف است با بزرگ کردن یک گیاه، به جهان خود اکسیژن بدهد.

Grow Home در ۴ فوریه (چهارشنبه هفته بعد) برای PC در Steam منتشر خواهد شد.

the division

The Division همچنان در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد

دو بازی  Tom Clancy’s The Division و  Rainbow Six: Siege (که در گذشته با پسوند Patriots معرفی شده بود) از آن دسته عناوین مورد انتظار ساخته شده توسط Ubisoft هستند که خیلی به سختی اخبار و اطلاعات مختلفی از آنها منتشر می شود. در این میان گمانه زنی های زیادی نیز به وجود آمده که آیا دو عنوان مذکور، در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهند شد یا اینکه به سال بعد موکول می شوند؟

با توجه به پستی که در صفحه فیس بوک Ubisoft Canada درج شده است، سازندگان همچنان بر سال ۲۰۱۵ برای انتشار The Division تاکید دارند.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۸ دی الی ۵ بهمن – ۹۳ - گیمفا