امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا

امتیازات Grey Goo

آرش سعادتمند
۱۳:۴۶ ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
امتیازات Grey Goo - گیمفا

چند روز پیش بود که ما شاهد انتشار لانچ تریلر هیجان انگیز بازی Grey Goo بودیم. عنوانی در سبک استراژیک همزمان که به نظر می آمد قرار است روحی تازه را در ژانر نامبرده بدمد اما آیا در این کار موفق هم بوده است؟ با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا امتیازات و نظرات منتقدین را پیرامون بازی Grey Goo مرور کنیم.

Grey Goo جدیدترین پروژه شرکت Petroglyph (متشکل از برخی کارمندان  Westwood Studios)به همراه اعضای استدیو Grey Box است که از سبکی مشابه بازی های Command & Conquer: Generals بهره میبرد.

طبق توضیحات سازندگان، بازی Grey Goo به بهترین شکل ساخت و ساز پایگاه (Base)، مدیریت واحدها و جنگ در فضا را به نمایش در می آورد. همچنین قول داده شده یک سری موارد کسل کننده که بعضا بازی های این سبک دچار آن می شوند حذف شود و تمرکز بر روی یک بازی تاکتیکی مبتنی بر ساخت پایگاه و گیم پلی کلاسیک RTS خواهد بود. این بازی دارای سه فرقه است: گروه Beta، انسان ها و Goo. هر کدام استراتژیک ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و شما می توانید به صورت تک نفره، Co-op و یا چند نفره آن را تجربه کنید. هوش مصنوعی در بازی Grey Goo بر اساس ایده های آژانس تحقیقات پیشرفته بر روی سیستم پدافند (DARPA – سازمانی که در دنیای واقعی وجود دارد) طراحی شده و هر مسابقه بجای اینکه از پیش تعیین شده باشد، منحصر به فرد خواهد بود.

در ادامه شما شاهد نظرات و امتیازات بازی Grey Goo از سایت ها و منتقدین مختلف هستید که به صورت انحصاری برای PC منتشر شده است:

GamingTrend – 90/100

Grey Goo چه از نظر گیم پلی و چه از نظر ارائه محتویات تمامی انتظارات را برآورده است. هر چند بخش تک نفره دارای مشکلاتی همچون استفاده از کدهای تقلب و نیروهای بی نهایت است، بخش چندنفره خیلی عالی پیاده سازی شده.

PC Gamer – 82/100

شباهت های زیاد دو فرقه درون بازی از ایرادات این عنوان می باشد ولی راهبرد Grey Goo برای ارائه بازی به مانند عنواوین استراژیک قدیمی باعث شده است تا اینکه بازی نامبرده، به یکی از جالب ترین بازی های سبک RTS چند وقت اخیر تبدیل شود.

Eurogamer Germany – 80/100

هر چند تیم سازندگان خیلی تمایل ندارند که بازی آنها با سری Command & Conquer مقایسه شود اما از این کار هیچ گونه خجالتی هم ندارند. Grey Goo خیلی راحت می تواند جا پای عناوین بزرگ قرار دهد.

Twinfinite – 80/100

Grey Goo یک سمفونی از بازی های استراتژیک است. یک ریتم موسیقی که با ریشه های گیم پلی ساختن پایگاه و آهنگ های بی نظیر در جریان است. در این دنیای پر از خشم آخرالزمانی، رشته های آلت موسیقی با قدرت، کیفیتی عالی در زمان نبرد ترانه میسازند.

IGN – 76/100

Grey Goo بهترین RTS سنتی طی پنج سال اخیر می باشد که توسط استدیویی بجز Blizzard ساخته شده است. نمایش های سینمایی هیجان انگیز خود یک نکته بزرگ در فروش این بازی محصوب می شوند با اینکه خود داستان در آن حد انقلابی نیست.

GameStar – 73/100

PC Games Germany – ۷۲/۱۰۰

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

امتیازات Grey Goo - گیمفا
امتیازات Grey Goo - گیمفا