سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا

سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند

آرش سعادتمند
۰۱:۲۳ ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا

به پیش بردن گیم پلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End اینطور نخواهد بود که در یک خط مستقیم کاملا محدود قرار بگیرید و به جلو پیشروی کنید. جزیره ای که برای محیط این بازی انتخاب شده است، فرصت های گوناگونی را در اختیار شما قرار خواهد داد و هر کسی می تواند سبک مخصوص به خود را در گیم پلی تجربه کند. اعضای استدیو ناتی داگ بیشتر در رابطه با این مسئله صحبت کرده اند و توضیحات آنان در ادامه مطلب موجود است.

آقای Ricky Cambier به عنوان دستیار طراح طی صحبت های خود با مجله Game Informer اعلام کرده اند، آنها قصد ندارند که بازیکنان در یک مسیر تماما خطی بگیرند. ایشان گفته اند:

هدف ما در برخی از محیط های این بازی بدین صورت است که هیچ گونه راه طلایی و بهترینی وجود ندارد. شما یک گوشه از مسیر خود را نگاهی می اندازید و چیزی غافلگیرانه کشف می کنید. اینطور است که شما با ترکیب ابزار آلات خود، معجونی منحصر به فرد را ایجاد می کنید.

یک مسیر لبه دار در بالای پرتگاه قرار گفته است، در یک مسیر دیگر چیزی امکان شکسته شدن دارد و به همین ترتیب، شما شاهد سبک مورد علاقه تان خواهید بود که پر از استرس و تنش است.

آقای Cambier در ادامه گفته اند که مسیرهای جنگلی و قلاب Drake باعث می شود که او مسیرهای زیادی را پیش روی خود ببیند. اعضای ناتی داگ می خواسته اند که جنگل وسعت بزرگی داشته باشد و در این میان قدرت کنسول Playstation 4 کمک شایانی کرده است. ایشان گفته اند:

شما متوجه خواهید شد که به چقدر فضا نیاز دارید و تا کجا می شود به پیش رفت. چطور شما فضایی را خلق می کنید که چنین اندازه ای دارد و حماسی می باشد، در عین حال هم قابل درک است؟

داستان بازی Uncharted 4: A Thief’s End سه سال پس از پایان وقایع Uncharted 3: Drake’s Deception آغاز می شود، جایی که ما شاهد قهرمان بازی یعنی Drake در یک جزیره هستیم و Sam به عنوان برادرش سراغ او می آید تا اینکه در نهایت باز هم ماجراجویی های این دو برای کشف گنج آغاز شود.

انتظار می رود Uncharted 4 که یک بازی انحصاری برای کنسول Playstation 4 می باشد در همین سال ۲۰۱۵ منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا
سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا

نظرات

  • im hate گفت:

    :yes: :yes: :yes: :chic: :chic: :chic:
    only ..PS4..

  • hamed73 گفت:

    just oooofeeeeeyyy :yes:

  • Marvel Demon گفت:

    یه ps4 میگیرم

  • saeed_nl7 گفت:

    به نظرم هم خوبه هم بده..خوبی که همون تر و تازگیه بازی برای دفعاته..بدیش اینه که مثه جریان لست آف آس میشه و ما کمتر شاهد سکانس های سینمایی و و اصله قضیه و ست پیسز نمیدونم چی چی هستیم

  • pedram228 گفت:

    وحشتناک منتظرشم

  • Sara ZeD گفت:

    PCPOS موافقم باهات :yes:

  • mamadcuts گفت:

    میدونین چه تو دنیا غیر ممکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه naughty dog واسه pc بازی بسازه :rotfl: :wilt: :rotfl: و میدونین جالب تر و خنده دار تر از اون چیه؟؟؟ اینکه pc بازا میان میگن ما هم انحصاری داریم!!! مثلا طرف میاد counter strike رو با killzone مقایسه میکنه!!!!! اونم از نظر گرافیکی!!!! یعنی واقعا دیگه آدم نمیدونه چی بگه!!! منتظر این انقلاب بزرگ در دنیای بازی های رایانه ای باشین، چرا که این بازی صنعت گیم رو متحول میکنه و علاوه بر اون یه تودهنیه محکمه! !!! :cute: ممنون از خبر

    • Mahdi Sam گفت:

      بازی های انحصاری PC یعنی generals یعنی rise of nations یعنی age of empires
      یعنی civilization کانتر هم تو دوره خودش اسطوره بود.

    • FireLion گفت:

      لذتی که توی بازی با pc هست تو کنسول هم هست؟ چند تا کنسول باز می تونن بدون aim assist بازی کنند؟ چندتا بازی استراتژیک بازی کردید؟؟ سعی نکنید ارزش pc رو پایین بیارید چون ارزش خودتون میاد پایین 😉 😉 😉 😀 😀

  • سپاس از آقای سعادتمند بابت خبر :yes:

  • an an گفت:

    مثل چی منتظرشم
    ممنون آقای سعادتمند

  • انچارتد یکی از بهترین انحصاری ها و بازی های عالیه ۲۰۱۵.فقط خداکنه دیگه انقدر اطلاعات نده که اینطوری ممکنه یه وقت یه ضررش بشه.البته ناتی داگ کارش رو بلده ولی تجربه نشون داده بازی هایی که قبل امدنشون خیلی اطلاع می دن باعث می شه توقع بره بالا و…
    دقت داشته باشید کسی نیاد پست بزاره و به من حمله کنه من گفتم بازیش عالیه ولی بهتره اطلاعات بازی رو زود ندن بیرون.ممنون بابت خبر

  • amir110 گفت:

    عالیه
    ممنون بابت خبر

  • mihawk گفت:

    عالی :yes: :yes:

  • Remedy 0314 گفت:

    ناتی داگ هم شده عین یوبی سافت که روزی چندتا خبر منتشر می کنه(البته خبر که نیست فقط می خوان اسم بازیشون توی سایت های بازی قرار بگیره مثل The Last of Us Remastered که قبل از انتشارش روی PS4 ناتی داگ همه کاری می کرد حتی صدا پیشه گانشونو آورد تا لحظه های موشن کپچرشونو برای مردم تعریف کنن!!!!)فکر کنم بعدا اگه کسی توی ناتی داگ آب یا غذا هم بخوره میان گزارش میدن فقط برای اینکه گیمرها همش اسم Uncharted به گوششون بخوره.
    (فرصت های گوناگونی را در اختیار شما قرار خواهد داد و هر کسی می تواند سبک مخصوص به خود را در گیم پلی تجربه کند)؟؟؟نمی دونم این جمله چرا انقدر آشناست؟؟؟کسی تا حالا این جمله قبلا به گوشش نخورده؟؟؟ :rotfl: :rotfl:
    آقای mamadcuts یا همون Mamad Taheri سابق عزیز یکم توی پیام هاتون ادب رعایت کنید.درست نیست هرچی توی ذهنتون میاد توی سایت بذارین. :no:

    • KasRa.PS4 گفت:

      قیافه ات موقعه انتشار نمرات بازی دیدن داره هم این بازی هم کوانتوم

      • Remedy 0314 گفت:

        مگه چیه آقای Just PS!!!من اصلا مسخره بازی نکردم!!! 😯 حرف بدی هم نزدم!! 😕 باشه بازی ها میان می بینیم چی از آب درمیان. :evilgrin:

    • دوست عزیز اول اطلاعاتتو زیاد کن بعد بیا نظر بده!
      این اطلاعاتی که میبینی طی ماههای پیش توی مجلات مختلف طی مصاحبه هایی که با ناتی داگ انجام شده و به زور اجازه مصاحبشو با سونی گرقتن چاپ شده و شما الان داری ترجمه اخبارشو میخونی!

      • Remedy 0314 گفت:

        پس شما توی اون لحظه اونجا بودی که میگی به زور اجازه مصاحبشو گرفتن!!نمی دونستم از از شرکت سونی و ناتی داگ توی این سایت هم عضو هستن… :-))فکر کنم توی دنیا شرکت های بازی سازی زیادی هست فقط ۱ شرکت نیست که همه برای مصاحبه با ۱ شرکت صف بکشن و فقط از یک بازی خبر منتشر بشه!!!

        • چه ربطی داره؟؟!! آخ که چقد بچه های این جا با مزن :laugh:

          • Remedy 0314 گفت:

            شما با مزه اید که می گید به زور اجازه مصاحبشو با سونی گرقتن!!! :laugh: آخه این حرف معنی میده!!!!وقتی می خوای نظر بدی قبلش درست فکر کن نه که همینجوری از خودت حرف درمیاری.

            • mamadcuts گفت:

              اول از همه من ممد طاهری نمیشناسم، دوم از حسادت و عقده نسوز، سوم یه لطفی کن تو پستای ما نظر نده ممکنه پست کثیف بشه، بورو تو پستای مربوط به pc و xboxone نظرات ننگ آمیزتو به اشتراک بزار، امیدوارم با quantum break خوش باشی!!!! یه بازی با گرافیک پولیش مانند، تازه ۷۲۰ هم هست، شکست زمان”’ :rotfl: باید اسمشو میزاشتن laughing break!!! شکست خنده!!!!! در ضمن در حد و اندازه ی نظر دادن در مورد uncharted نیستی…

              • amir110 گفت:

                آقاى رمدى شما تو پست اردر هرچى از دهنت در اومد به آنچارتد گفتى
                لطفا اینجارو خراب نکن
                تا حدى به آتچارتد توهین کردى که اونو با الن ویک مقایسه کردى

                • amir111 گفت:

                  بعدشم اینی که میگی شبیه تامب رایدره حرف کاملا خنده داریه
                  چون قبل انچارتد تامب رایدر یه بازی کاملا معمایی بود و وقتی انچارتد اومد تامب رایدر شبیه اون شد و موفق شد
                  بعد اگر هم شبیه اون شده باشه مشکلی نیست چون الهام گرفتن هیچ اشکالی نداره
                  موفق باشی

                • amir111 گفت:

                  در ضمن هم amir110و هم amir111خود من هستم

                • Remedy 0314 گفت:

                  آقای Amir111 شما هم دیگه خودتو کشتی با این آنچارتد(تا حدى به آتچارتد توهین کردى که اونو با الن ویک مقایسه کردى)انگار آنچارتد خدا ساختش که میگی نباید با بازی های دیگه مقایسه بشه درضمن من با Alan Wake مقایسش نکردم بعضی دوستان اومدن با مقایسه کردن Alan Wake با بازی های دیگه سطح Alan Wake پایین آوردن.آنچارتد هم یه بازی ماجراجویی عین ده ها بازی ماجراجویی دیگه.حالا چون ناتی داگ ساختش بازیش فرق داره.فقط بعضی از کسایی اینجا نظر میدن زود شروع می کنن به توهین کردن چون فرهنگ ندارن.

                • amir111 گفت:

                  عزیز باور کن همونقدری که شما رمدی رو دوست داری
                  من هم ناتی داگو دوست دارم
                  اون آدمای بی فرهنگو ول کن

                • Remedy 0314 گفت:

                  والا من هیچ توهینی نکردم یه مشت آدم بی منطق اومدن همش دارن توهین می کنن خوبه هنوز نظراتم هست نه حرفی به آنچارتد زدم نه به شرکتش.البته طبیعیه هر چی باشه اینجا ایرانه و از این دست آدم ها کم گیر نمیاد.

                • River گفت:

                  با سلام به دوستای عزیز آقای remedy جان گفتی چون مال ناتی داگه ما ازش دفاع میکنیم و مثل صدها بازی دیگست و من این حرفتو اصلا قبول ندارم و درسته که به خاطر اینکه ناتی ساخته ازش دفاع میکنیم و کاملا درسته
                  ببخشید ولی شما یه ماشین رو در نظر بگیر که کمپانی بنز ساخته و یه ماشین در نظر بگیر که مثلا سایپا ساخته(قصد بی ادبی ندارم ) بعد من بیام از بنز دفاع کنم شما میای میگی بنز هم مثه صدها ماشین دیگه چارچرخو یه فرمون داره وشما چون مال بنز ازش دفاع میکنین
                  حالا اینم یه دلیل که ما از بازی های ناتی دفاع میکنیم(این فقط یه نظر دوستانه است و شماهم مث بقیه رفیق مایی) :yes:

                • amir111 گفت:

                  داداش تونستی بازی رو تو پی اس تری بالا بیاری؟
                  پیلم خصوصیتو چک کن

              • Remedy 0314 گفت:

                با این طرز نظر دادنت شعورت نشون دادی.نمی دونم چجوری می ذارن نظرات امثال شماها توی سایت ثبت بشه!!!آدم نباید با امثال شما دهن به دهن بشه.بعضی ها یادشون رفته به بچه هاشون ادب و شعور یاد بدن.

                • amir111 گفت:

                  کی رو میگی؟

                • amir111 گفت:

                  من که کاملا احترامتو نگه داشتم
                  و از کلماتی مانند اقا و عزیز استفاده کردم
                  موفق باشی

                • Remedy 0314 گفت:

                  با شما نبودم Amir111.

                • amir111 گفت:

                  میدونستم که با فرهنگی و به کسی الکی تهمت نمیزنی
                  موفق باشی

                • ali 57 گفت:

                  امیر داش اینو ولش کن انگار بازی های رمدی تا الان نمراتشون همه بالا ۹۵ بوده جوری حرف میزنه انگار این همه چی فهمه و استادانه داخل ناتی داگ نفهم در ضمن داش امیر بدون فضولی میگم حیف ناتان با استاد کریتوسو و بیگ باس نیس که این آواترو گذاشتی رو پروفایلت از این به بعد ما هم باید بیام پست های مایکروسافت رو بگند بکشیم مثله این که

                • The Notorious گفت:

                  Remedy 0314
                  واقعا نمیخواستم جوابتو بدم
                  ولی زیاد داری حرف بی ربط میزنی
                  یک ماجراجویی مثل ۱۰ تا دیگه؟؟؟ 😐
                  تا حالا بازیش کردی؟ یا فقط عکساشو دیدی
                  این پست هم ماله سونیه اومدی اظهار نطر میکنی

                • amir111 گفت:

                  داداش علی
                  به دلیل اعتراضات آواتارمو انچارتد گذاشتم او یکی هم عوض می کنم
                  ولی اگر نمره اردر پایین هشتاد شد مجبورم تا یک ماه آواتارمو کانتوم بزارم
                  چند وقت بود که نبودی.کجا رفته بودی؟
                  موفق باشی

                • ali 57 گفت:

                  ممنون داداش آره نبودم یه چند وقت اینترنت نبود ما هم مشهد بودیم ولی اگه نمره ی اوردر هم پایین شد ارزش نداره آواتارت این شه اگه بالا ۸۰ شد آواتار کریتوس بذار حال کنیم دیگه edge داره میگه زیبا ترین بازی نسل هشتمی ولی این میاد میگه کواندم کواندم

                • مجید جان دلبندم کواندم نه کوانتوم 😉

                • ali 57 گفت:

                  برادر منم می دونم این کوانتوم هس از قصد گفتم تا اونایی که درکشون بالاست معنی شو بفهمن البته منظورم این نیس که درک شما پایینه

  • Vahid گفت:

    آی این بازی خراب کنه من بخندم… :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • AMIR ALI گفت:

    من مدت زیادی تو این سایت نبودم و از هیچی هم در این رابطه خبر ندارم… ولی واقعا بامزست اقای رمدی جنابالی الن ویک رو با بازی انچارتد مقایسه کردی؟ نظرت چیه کلا از دنیای گیم کنار بزنی… حتما پس فردا هم میخوای سوپر ماریو رو با ORDER مقایسه کنی…؟نه؟

    • Remedy 0314 گفت:

      من نیومدم آنچارتد با بازی دیگه مقایسه کنم شما می خوای برو تموم پست های قبلی سر بزن اگه همچین چیزی پیدا کردی بعد بیا نظر بده.

  • The Notorious گفت:

    یعنی این بازی انقدر سوزش اور است؟؟ 😐
    ببین چقدر این بازی گندس که حرصشون گرفته :rotfl:
    سوزش دشمن پیروزی ماست :yes:

  • مضخرف ترین بازی قرنه مرگ بر آنچارتد :no: (ش ک)

  • River گفت:

    بعله دیگه نظرات از حد گذشته داره به دعوا میکشه بعد هم میان میگن فنای سونی بی منطقن طرف توی پست مایکرو نوشته live به مدت دو هفته دچار مشکل است میاد :yes: میذاره و تو پست سونی نوشته سونی مشکلات رو حل کرد میاد :no: میذاره بعد میاد این جا در حالی که تا حالا سی دی انچارتد هم از نزدیک ندیده مینویسه بازیش مزخرفه یا :no: میذاره اخه سوزش تا چه حد
    بسه دیگه دوستان کمتر این جا مزخرف بنویسد بذارید فنای سونی برا خودشون با بازی هاشون حال کنن کمتر سوزشاتون رو این جا به اشتراک بذارید 😐

  • Marvel Demon گفت:

    بابا واسه یه بازی اینقدر دعوا نکنین
    remedy0314 داداش دیشب نبودم و اگر نه میومدم کمکت
    زیاد خونتو کثیف نکن اینا کم بیارن توهین میکن یه شب بحث کافی بود تا بفهمم بعضی آدم ها منطق ندارند
    ولی بازیش خوبه هیچ چیز تا قبل از انتشار هیچ بازی معلوم نیست شما این همه بازی عالی تو ۲۰۱۵ میاد انوقت شما صد صدر صد میگی آنچارتده گوتی امسال
    بعد آقای mamadcuts
    شما میگی ۷ ساله عضو گیمفایی اولا گیمفا ۴ ساله درست شده دوما اگه شما اولین عضو گیمفا هم باشی تا الان چطوری mamad taheri رو ندید
    بعد شما نگران بودین که گیم اسپات از سر لج بازی به order کم نده بعد از گیم اسپاه طرفداری میکنی

  • AMIR ALI گفت:

    اقای رمدی خودت برو متناتو بخون…. خودت میگی من مقایسه نکردم… همین الان گفتی مثل ده تا بازی ماجرایی دیگه و بعدشم مثل تامب رایدر… احتمالا مشکلی چیزی با این بازی یا استدیوش داری یا فقط میخوای حرف بزنی؟ این بازی موفقه متوجهی؟ مثل یوبیسافت نیست هر دقیقه اساسینز بده حالا شانسی یکیش خوب دربیاد… رو بازی کار میکنن زحمت میکشن.. سابقه بازی نشون میده … یک استدیو مرض نداره ( کاملا منظورم با یوبیسافته) توی گیم پلی بازی یک چیزی نشون بده توی زمان انتشار یک چیزه دیگه ای تحویل بده… خود شما برو گیم پلی این بازی نگاه کن و خواهشا هم دیگه این موضوع رو کشش نده …

  • Marvel Demon گفت:

    یه چیزی آقای mamadcuts شما میگی mamad taheri نمی شناسم پس چرا دقیقا حرف های اونو میگی

  • Marvel Demon گفت:

    بعضی فن های سونی میگن برید تو پست خودتون نظر بزارید
    آقا شما سر خبر پروجک کارز که با رزولویشن ۱۲ k اجرا میشه می گفتید درایو کلاب بهتره و ps4 به سیستم ۵۰ تومن میارزه
    یه سوال دارم آیا اون پست شما بود میومدید نظر میدادید حالا ما اومدم به تلافی اونموقع اینجا دعوا کنیم

    • Remedy 0314 گفت:

      نه آقای (DC (also Marvel عزیز من با هیچ کس دعوا ندارم.اگه خودت هم بری نظراتمو بخونی متوجه میشی که چیز بدی نگفتم توهینی هم نکردم ولی دیگه چکار کنیم که همیشه کسایی هستن که جنگی فکر می کنن جنگی حرف می زنن انگار که من دشمن قسم خورده سونی و بازی هاشم.مثل بعضی دوستان که میگن:(سوزش دشمن پیروزی ماست)آقا اشکال نداره بذار دوستان هرچی توی ذهنشون می گذره بگن هر چقدر که دلشون خواست توهین کنن.خجالت آور برای چندتا بازی اینجوری رفتار می کنن امیدوارم دوستان بزرگ بشن.

  • ami گفت:

    ba in nazarate dostan moshakhase fanaye xbox daran misozan

  • یعنی این بازی خراب کنه تا یه سال بخندیم :rotfl:

  • Utopia گفت:

    جون مادرتون یه خرده از نظر عقلی رشد کنید! هیچ سایتی مثل اینجا نوب نداره …
    یه نفر نظر تخصصی نمیده!!

  • Ali TNT گفت:

    دوستان ps بازم اشکال نداره اگه هر چی فن های pc یا xbox گفتن ولشون کنید ما که میدونیم سونی و شرکت های زیر دستش چی هستن و چه بازی هایی میسازند (ما به اینا اعتماد داریم) پس اینارو ول کنید ( معذرت میخواهم ولی دای و رت کنین) اینطوری دعوا هم نمیشه.

  • Ali TNT گفت:

    از همه عذر میخوام ولی مجبور شدم اینارو بگم

  • Ali TNT گفت:

    البته با pc باز هم نیستم چون خودم هم کمی pc بازم 🙁

  • just ps4 گفت:

    نمیدونم چرا اعضای محترم گیمفا این افراد نوبو که هر سایتی رو به گند میکشن بن

    نمیکنن الان من سایت همسایه بودم همه داشتن از گیمفا بد میگفتن .

    لطفا به بعضی از فنای با منطق مثلث برمودا pc و x1 و ps4 رسیدگی کنید 😀

  • آقای زرشک کجایی که ببینی :silly:
    Fanboys Everywhere

  • یه چیز می گم که اگه گوش کنید خیلی به نفع تونه.
    فنای سونی به بازیتون شک دارید؟؟؟!!!!اگه یکی بگه Uncharted بازی بدیه شک می کنید می گید بده؟!؟!؟
    خب مسلما هرکی هرچی بگه از نظر شما بهترین بازی اینه پس چرا وقتی یک نفر نظر شخصیشو می گه همه حمله می کنید بش به دشمن رسیدید؟وقتی همه می دونن این بازی موفقه بزارید یه نفر نظر شخصیشو بگه پنجتا انگشت شبیه هم نیست.شاید من و تو و یه نقر دیگه خوشمون بیاد،یه نفر از یه چیزیش زیاد حال نمی کنه.
    اینو هم می گم که هم حرمت بازیتون نگه داشته بشه،طوری شده که خبر از انچارتد میاد مردم دوست دارن جر بحث کنن چون می دونن بیشترین جر بحث تو این پسته.
    یه مثال هم می زنم،یه مدت بود همه می گفتن که watch dogs خیلی بهتره arkham knight و اینو می زاره تو جیب و متاش بالا ۹۶ و کلی حرف دیگه،یکم تحمل کردیم چیز خاصی نبود فقط به طرف گفتیم زود قضاوت نکن.بازیش که امد دیگه نیومد تو اون سایت نظر بده چون با بی احترامی به به همه بازی ها می خواست بازیش رو ثابت کنه.همه می دونن Uncharted امسال سرصدا می کنه چرا خودتونو اعصبانی می کنید؟

سازندگان Uncharted 4 از آزادی عمل می گویند - گیمفا