۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا

۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳

آرش سعادتمند
۱۸:۳۴ ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا

درود فراوان بر شما بازدیدکنندگان عزیز سایت گیمفا. هر هفته اخبار زیادی در صنعت بازی های ویدئویی منتشر می شود و گیمفا نیز به عنوان فعال ترین سایت پارسی زبان در زمینه پوشش اخبار بازی ها نیز محتویات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال گاهی اوقات است که مشغله و یا حالا هر مشکل دیگری باعث می شود که شما از پیگیری اخبار لحظه به لحظه عقب بمانید. از این پس در بخش ” ۷خبر” مروری خواهیم داشت بر روی مهمترین اخباری که طی هفته گذشته منتشر شده اند. این قسمت در روزهای یکشنبه، که کار منابع خبری برای هفته به پایان رسیده است منتشر می شود. با ما همراه باشید.

grand theft auto v 12 wallpaper 1920x1200

سیستم مورد نیاز GTA V به صورت رسمی منتشر شد و عرضه نسخه PC تا ماه مارس به تعویق افتاد

دو مطلب مهم در یک خبر … به راحتی می توان گفت که این خبر جنجالی ترین بحث هفته گذشته بود. کاربران برای معرفی سیستم مورد نیاز GTA V، مخصوصا بعد از بدقولی Rockstar، ثانیه شماری می کردند و در نهایت هم لیست مشخصات سیستم مورد نیاز به همراه سیستم پیشنهادی اعلام شد. در گذشته گفته شده بود که مسئولان ساخت نسخه PC، سازندگان پورت Max Payne 3 هستند. این خبر هیچ وقت رسما تایید نشد ولی با توجه به چنین سیستم مورد نیاز بهینه ای، بعید هم نیست که نسخه PC بازی GTA V، کار آنها باشد.

این خبر البته روی دیگری هم داشت و آن هم تاخیر ناراحت کننده GTA V بود بدین معنی که این بازی تا ۲۴ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۴ فروردین) برای PC منتشر نخواهد شد.

برای مشاهده کامل مشخصات سیستم مورد نیاز به علاوه یک سری تصاویر جدید، حتما به لینک داده شده سری بزنید.

 

forza6 key art vertical v1 rgb1

Forza Motorsport 6 برای Xbox One معرفی شد

ششمین عنوان در سری بازی Forza Motorsport سریعتر از آن چیزی که فکرش را می کردید معرفی شد. شرکت مایکروسافت در نمایشگاه North American International Auto Show یک غافلگیری ویژه را برای هوداران بازیهای مسابقه ای تدارک دیده بود و دست به معرفی Forza Motorsport 6 زد. بازی Forza Motorsport 6 توسط Turn 10 Studios ساخته می شود و همانطور که انتظار میرفت در انحصار کنسول نسل هشتمی  Xbox One است.

هواداران می توانند این عنوان را در ماه ژوئن، زمان برگزاری نمایشگاه E3 2015، تجربه کنند با این حال هنوز تاریخ انتشار دقیقی در دسترس نیست. البته انتظار می رود که سازندگان اواخر سال ۲۰۱۵ را برای بازی خود در نظر گرفته باشند.

برای تماشای صحنه رونمایی از خودرو Ford GT به همراه تصاویر و جزئیات بیشتر، متن کامل خبر را از دست ندهید.

 

mortal

تریلری جدیدی از گیم پلی Mortal Kombat X منتشر شد

Mortal Kombat … در اینکه اکثر بازیکنان کشور ما این سری بازی محبوب را به عناوینی همچون Tekken یا Street Fighter ترجیح می دهند شکی نیست!

شخصیت Kung Lao قبلا از طریق یک مجله برای بازی Mortal Kombat X معرفی شده بود. بعد از این اتفاق، همه تقاضای انتشار تریلر این شخصیت را کردند و آقای Ed Boon هم به عنوان خالق سری بازی Mortal Kombat هواداران را دست انداختند. دقیقا به فاصله ده روز بعد از این اتفاق، تریلر رسمی جدیدی از بازی Mortal Kombat X منتشر شد و در آن ما نه تنها شاهد بازگشت Kung Lao بودیم، بلکه شاهزاده خانوم بادبزن به دست معروف این سری یعنی Kitana هم حضور داشت. این تریلر مبارزات پرضد و خورد و جذابی را بین شخصیت های بازی به تصویر می کشد که توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

 

shadowrun hongkong

کمپین Kickstarter بازی Shadowrun: Hong Kong در عرض ۱۲ ساعت موفق شد

امان از محوبیت سری Shadowrun! جدیدترین عنوان در این سری که با نام Shadowrun: Hong Kong شناخته می شود، به موفقیتی چشم گیر دست پیدا کرده است.

اعضای استدیو Harebrained Schemes برای به پیش بردن مراحل ساخت بازی Shadowrun: Hong Kong، نیاز به کمک های مالی مردم دارند و به همین خاطر کمپین Kickstarter خود را آغاز کردند. این بازی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و هواداران بی معطلی موجبات موفقیت آن را در سایت Kickstarter رقم زدند. خود سازندگان موفق شده اند که ۱۲ ساعت ابتدایی بازی را کامل بسازند منتهی برای تکمیل کردن عنوان خود و بهره مندی هر چه بیشتر از بهترین تکنولوژی ها، به مبالغ بیشتری نیاز است. آنها در سایت Kickstarter  فقط تقاضای دریافت ۱۰۰,۰۰۰ دلار را کردند و در کمتر از ۱ روز، با ۵,۰۰۰ حامی، موفق به جمع آوری مبلغ ۲۰۹,۰۰۰ دلار شدند و سرعت پرداخت هنوز هم کند نشده است و ادامه دارد.

اگر دوست دارید که بیشتر از این بازی بدانید، متن کامل خبر را از دست ندهید.

 

resident evil revelations 2 logo

تاریخ انتشار Resident Evil: Revelations 2 با یک هفته تاخیر مواجه شد

باز هم تاخیر 😐

تاریخ انتشار جدیدترین عنوان در سری Resident Evil با تاخیر مواجه شده است. شرکت Capcom به عنوان سازنده و ناشر علت تاخیر را “کار و بهینه سازی بیشتر گیم پلی” اعلام کرده است و تاریخ انتشار جدید قسمت اول این بازی را ۲۵ فوریه قرار داده. در ادامه شما شاهد جدول عرضه این بازی هستید:

قسمت اول: ۲۵ فوریه

قسمت دوم: ۴ مارس

قسمت سوم: ۱۱ مارس

قسمت چهارم: ۱۸ مارس

نسخه ی کامل و فیزیکی: ۲۰ مارس ۲۰۱۵

Resident Evil: Revelations 2 برای PlayStation 4 ،Xbox One ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر می شود.

 

consoles

بازی سازان در یک نظرسنجی بزرگ، از وضعیت کاری خود و پلتفرم های مورد علاقه می گویند

GDC باز هم با آماری جدید از صنعت بازی های ویدئویی به استقبال مردم آمده است. با اینکه ساخت بازی برای PlayStation 4 و Xbox One دو برابر شده، این PC و تلفن های همراه هستند که همچنان محبوب ترین پلتفرم های بازی سازان می باشند. ساخت بازی های رقابتی، به لطف فراگیر شدن Twitch و eSport بسیار افزایش یافته است. از طرف دیگر عرضه بازی ها در سال ۲۰۱۴ برای موبایل، نسبت به سال ۲۰۱۳ کمتر شده است. در سال گذشته انتظار می رفت که ۵۸ درصد سازندگان بازی خود را برای موبایل هم عرضه کنند که این مقدار به ۴۸ درصد رسیده است.

۵۶ درصد بازی سازان که در نظر سنجی حضور پیدا کرده اند، اعلام کردند که بازی آنها برای PC منتشر می شود. این مقدار قطعا از ۲۶ و ۲۲ درصد PS4 و Xbox One بالاتر است.

این گزارش جزئیات زیادی دارد که توصیه می کنیم مقاله کامل را در لینک داده شده مشاهده کنید.

 

ps4 tank 1600x900

آمار NPD برای ماه دسامبر منتشر شد – کنسول ها، نرم افزار و پیروزی Xbox One

تخفیفات مایکروسافت برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی Xbox One، در کریسمس ۲۰۱۴، واقعا به نفع این شرکت تمام شد. تخفیفی که تمامی باندل های این کنسول را ۵۰ دلار ارزانتر کرد. فروش بسیار خوب Xbox One باعث شده است تا برای برای دومین ماه متوالی از PS4 پیشی بگیرد. شرکت NPD در جدیدترین آمار خود اعلام کرده است که کنسول Xbox One برای دومین ماه پشت سر هم پرفروشترین کنسول در امریکای شمالی بوده است. مایکروسافت به همین خاطر قصد دارد که همچنان Xbox One را به قیمت ۳۵۰ دلار بفروشد. البته این پیشنهاد دارای مدت زمان محدودی است.

در بخش نرم افزار، Call of Duty: Advanced Warfare پرفروش ترین بازی سال در آمریکای است. امسال سال خوبی برای Ubisoft نبود و هیچ یک از عناوین Assassin’s Creed یا Just Dance در ده بازی برتر به چشم نمی خورند. با این حال Watch Dogs موفق شده است که در این لیست حضور پیدا کند. لیست عناوین پروفروش در لینک بخش نرم افزار موجود است.

در آخر هم به آمار کلی کنسول ها میرسیم. ایام کریمس به طور کلی برای تمامی شرکت های فعال در این زمینه بسیار سودمند بوده است. از فروش خوب Wii U تا Xbox One که بهترین شد اما در این میان کنسول نسل هشتمی شرکت سونی یعنی Playstation 4 بود که برای ده ماه متوالی، بیشترین آمار فروش کنسول ها را در آمریکای شمالی به خود اختصاص داد. پس با این  حساب تکلیف پرفروشترین کنسول سال ۲۰۱۴ مشخص است.

با توجه به بیانیه ای که توسط شرکت سونی منتشر شده است، کنسول Playstation 4 در سطح جهانی نیز موفق بوده. عرضه در ۱۲۳ کشور، فروش ۱۸٫۵ میلیون دستگاهی در عرض ۱۴ ماه و فروش ۴٫۱ میلیون دستگاه در تعطیلات کریسمس، خیلی راحت باعث می شود که چنین دستاوردی حاصل به وجود آید.

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا
۷ خبر: ۲۱ الی ۲۸ دی – ۹۳ - گیمفا