عرضه Amplitude برای PS3 و PS4 به تابستان موکول شد
جدیدترین ساخته استدیو Harmonix که نسخه بازسازی شده بازی ریتمی Amplitude می باشد، تاخیر خورده است و دیگر در ماه مارس منتشر نخواهد شد. این خبر در صفحه Kickstarter بازی مذکور رسما اعلام شده و جزئیات آن در ادامه مطلب موجود است.
اعضای استدیو Harmonix در بیانیه خود گفته اند:
این اولین بار است که ما با کنسول PlayStation 4 کار می کنیم و این تجربه بزرگی برای اعضای تیم ما بوده است. ما تلاش بسیار زیادی بر روی موتور اختصاصی خود کرده ایم تا اینکه از محتویات جدید و هیجان انگیزی که برای Amplitude در نظر داریم پشتیبانی کند. تمامی این عوامل باعث شدند که مراحل ساخت، برای تکمیل، به چند ماه دیگر زمان نیاز داشته باشد.
Harmonix اعلام کرده است که ترجیح می دهد بازی آنها تاخیر بخورد به جای اینکه کیفیت برخی عناصر فدای عرضه زود هنگام شوند. در ادامه آمده است:
با پیش بردن مراحل ساخت Amplitude به صورت باز، توانستیم به کمک شما بازی را بسازیم که مد نظر ما و مهمتر از آن، مد نظر شما است. به همین خاطر ما قصد نداریم که میانبر بزنیم و می خواهیم بر دیدگاه خود در زمینه ارائه بهترین تجربه از Amplitude ثابت قدم بمانیم.
Amplitude جدید در ماه می بود که موفق شد مبلغ ۸۰۰,۰۰۰ دلار را از حامیان در سایت Kickstarter کسب کند. این بازی در نمایشگاه PAX East قابل بازی خواهد بود و قرار است که برای PlayStation 4 و PlayStation 3 منتشر شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات
:yes: :yes: :yes: :yes: