جزئیات گرافیکی Uncharted 4: رزولوشن بافت ها چهار برابر شده است/ زیباترین بازی این نسل (آپدیت شد)
در جدیدترین شماره از مجله Edge، جزئیات زیادی از عنوان محبوب و مورد انتظار ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End منتشر شده است و این اطلاعات توسط چندین کاربر NeoGaf بدست آمده اند. در این مجله، به مطالب زیادی از جمله بهبودهای تکنولوژی، گرافیک و گیم پلی بازی پرداخته شده است. با این جزئیات در ادامه مطلب همراه شوید.
اول از همه، ناتی داگ از سیستم سایه زنی فیزیکی/تصادفی ای استفاده می کند که برای دو سال در دست ساخت بوده است. این باعث شده تا آن ها چیزهایی را طراحی کنند که به شکل اصلی آن ها در دنیای واقعی نزدیک است. رزولوشن بافت های Uncharted 4 در مقایسه با نسخه قبلی، چهار برابر شده است. همچنین ناتی داگ از وجود مقدار حافظه ۸GB GDDR5 کنسول PS4 خوشحالند و تصمیم دارند تا به بهترین نحو از آن استفاده کنند.
آن ها راهی برای ساخت سطوح پرجزئیات بدون استفاده از Tessellation پیدا کرده اند که اینکار با استفاده از پس زمینه های الگوریتمی LOD انجام می شود. این سیستم توسط ناتی داگ و گروه تکنولوژی های پیشرفته سونی ساخته شده است. سیستم انیمیشن از اول طراحی و ساخته شده که از فیزیک های بدن واقعی استفاده می کند و آزادی ۳۶۰ درجه دارد.
همچنین کارهای متغیر مانند پرش دریک برای گرفتن لبه یک نقطه، دیگر به محیط بستگی ندارد، بلکه زاویه و فاصله شما روی آن اثر می گذارد. پس دیگر به مانند یک مسیر از قبل تعیین شده نخواهد بود و مثل حل کردن پازل باید به نقطه مورد نظر خود برسید.
و در نهایت باید گفت که سازندگان در گرافیک بازی به دنبال دیدهای قاعده دار، ترسیم وسیع تر و یکپارچگی با گیم پلی، موسیقی و داستان بازی هستند. Uncharted 4: A Thief’s End امسال به طور انحصاری برای PS4 عرضه می شود. نظر شما در این باره چیست؟
در اینجا می توانید کاور این شماره مجله EDGE را مشاهده کنید که در آن، تصویر چهره ناتان دریک فوق العاده به نظر می رسد:
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
نظرات