شفاف سازی سازندگان Evolve در رابطه با انتشار DLC برای این عنوان
چند روزی است که بحث ها و شکایت ها در انجمن های خارجی از بازی Evolve بالا گرفته است. عنوانی که قصد دارد برخی محتویات خود را بعد از عرضه بازی، در قالب DLC ارائه کند و همین مسئله ناراحتی هواداران راه به همراه داشته است. امروز اعضای Turtle Rock Studios سرانجام تصمیم گرفته اند که توضیحات کامل تری را در رابطه با DLC ها ارائه کنند بلکه کمی آتش این مسئله بخوابد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
آقای Phil Robb به عنوان یکی از موسسین استدیو Turtle Rock در پاسخ به سوال هواداران در انجمن های بازی Evolve گفته اند:
اگر می شد کار خود را بر روی تمامی هیولاها و شکارچیان تا زمان انتشار به اتمام برسانیم، آنها را در دیسک های بازی قرار میدادیم. ساخت هیولاها و شکارچیان وقت و پول زیادی را طلب می کند. ما امیدواریم وقتی که مردم مطلع شدند چقدر هیولا و شکارچی قرار است به بازی اضافه شود، این حس را داشته باشند که پول پرداخت شده آنها ارزشمند بوده باشد.
آقای Robb در ادامه گفته اند که این تنها راه ممکن می باشد و آنها قصد ندارند در عین حال جامعه بازیکنان به خاطر عرضه محتویات مختلف از یکدیگر جدا شوند. ایشان ادامه می دهند:
ما طوری برنامه خود را چینده ایم که DLC نقشه ها و یا حتی حالت های جدید رایگان باشد. بعد ما متوجه شدیم که هر کسی خواستار خرید DLC نیست پس ما اطمینان خاطر حاصل کردیم که حتی اگر شما محتویاتی را هم خریداری نکنید، بتوانید با دوستانی که محتویات اضافه خریداری کرده اند بازی کنید. پس اگر من هیولا یا شکارچی جدیدی را بخرم ولی شما نخرید، هنوز هم می توانیم با هم بازی کنیم.
در آخر هم آقای Robb گفته اند که DLC های بازی Evolve دارای شخصیت های نامتعادل و یا بیش از حد قدرتمند نخواهد بود که بازی را به هم بزنند.
Evolve در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۱ بهمن) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات
از این نوع بازیا خیلی خوشم میاد.
باید تجربه کنم بعد بگم قشنگه یا نه.از رو هوا که نمیشه گفت خوبه یا بده. :struggle:
دقیقا شده مثل ArmA III.
محتوای بازی ArmA III هم به تدریج عرضه شد.
کلا نسخه ی نهایی بازی به غیر از چندتا Showcase و بخش مولتی پلیر و صد البته بخش باحال Editor هیچی نداشت.
فقط خوبی ArmA III این بود که اضافاتش رایگان بود. :yes:
(-DLC های جدیدش البته.)
حرف سازنده ی دو بازی هم منطقی است.
کلا از این سبک بازی ها خوشم نمیاد
بازی خوبی به نظر از اب در میاد من که با دیدن گیم پلیش خوشم اومد :inlove: :inlove:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: