اگر تجربه بازی Uncharted 4 با تداخل همراه شود، ناتی داگ به سراغ نرخ فریم ۶۰ نمی رود
کارگردان Uncharted 4: A Thief’s End آقای Bruce Straley در مصاحبه ای با EDGE در مورد نرخ فریم بازی صحبت کرد. او تایید کرد که برای نمایش گیم پلی PlayStation Experience، تیم سازنده نرخ فریم را بر روی ۳۰ قفل کرده بود. اما همچنین ایشان اعلام کردند که فریم بازی بیش از “۳۰fps” می باشد. برای مشاهده بیانات کامل ایشان به ادامه مطلب مراجعه کنید.
صحبت های وی:
در واقع فریم ریت بازی ما بالای ۳۰ هست، اما آن را (برای دمو) قفل کردیم. ما هرکاری میکنیم تا بازی ای که خود میخواهیم و از آن خشنود هستیم را ارائه دهیم. اگر قرار باشد به فریم ۶۰ برسیم اما چیزی را از دست دهیم که بر روی تجربه بازیکنان تاثیر دارد، پس به عنوان سازنده به سراغ “تجربه” می رویم تا ۶۰ فریم بر ثانیه.
EDGE اعلام کرده که دمو بر روی ۳۷fps اجرا شده است. تمامی بازی های Uncharted بر روی PS3 با نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه اجرا شده اند اما بعد از اینکه Arne Meyer از بخش روابط عمومی اعلام کرد که هدف ناتی داگ “برای تمام بازی های این نسل” کیفیت ۱۰۸۰p/60fps است، امیدهای طرفداران برافراشته شد. همچنین The Last of Us: Remastered در حالت ۱۰۸۰p/60fps اجرا شد در حالی که کیفیت نسخه نسل هفتمی ۷۲۰p/30fps بود.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا ناتی داگ قصد دارد تجربه ای بهتر را برای بازیکنان به ارمغان آورد و یا کنسول نسل هشتمی سونی قدرت لازم را برای رسیدن به ۶۰fps ندارد؟ با ما در میان بگذارید.
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- شایعه: نسخه جدید Mafia بهزودی معرفی میشود
نظرات