ناتی داگ: Uncharted 4: A Thief’s End والاترین و بزرگترین بازی سری خواهد شد
Uncharted 4: A Thief’s End بدون شک از برترین بازی های سال ۲۰۱۵ خواهد بود که هم اکنون به صورت انحصاری PS4 توسط سازنده محبوب ناتی داگ در دست ساخت است. مورد اول برای تایید این عبارت، سابقه درخشان ناتی داگ با این سری و عناوین موفق دیگر چون The Last of Us می باشد و مورد دوم نیز نمایش های بازی هستند که عنوانی جاه طلبانه و قدرتمند را به تصویر می کشند. در ادامه مطلب می توانید با صحبت های جدید سازندگان همراه شوید.
در مصاحبه جدید و ۳۳ دقیقه ای Gameinformer، با سازندگان بازی Bruce Straley و Neil Druckmann صحبت شد. آن ها اظهار داشتند که ساخت عناوین این چنینی بسیار سخت است چرا که یک طرح کلی ندارند:
[ساخت عناوینی مثل این] هیچ وقت آسان نیست. هیچ طرح و برنامه کلی ای وجود ندارد.
مصاحبه گر: حتی مثلا برای Uncharted 2 هم وجود نداشت؟
خیر، زیرا ما دائما از خود می پرسیم که چطور بازی را بهتر کنیم. ما به دنبال ساخت تجربه ای هستیم که با بازیکن ارتباط برقرار کند. کاری که میخواهیم بکنیم ساخت شخصیت های غنی و فوق العاده است و ماجراجویی هایی که باید به سراغ آن بروند. تمامی این ها باید سلیم و با کنترلر در دست شما هماهنگ و ترکیب شود.
و من دوست دارم درگیر بازی شوم، نه اینکه همان تجربه قدیمی را بدست آورم. ما میخواهیم [Uncharted 4] را با تکامل همراه کنیم؛ درست مانند کاری که ما The Last of Us کردیم. همیشه، به عنوان بازیکنان میخواهیم بهترین Uncharted را تجربه کنیم.
اگر قرار بود الان Uncharted 2 را بسازیم، تغییر می کرد. ما هم تغییر کرده و چیزهای زیادی یاد گرفته ایم و این Uncharted ای است که می خواهیم بسازیم: ترکیب تمامی چیزهایی که از The Last of Us و این فرانچایز آموخته ایم.
تمام این جملات را می توان در همین تیتر خلاصه کرد: ناتی داگ می خواهد بهترین تجربه را به بازیکنان ارائه دهد. در هفته های اخیر شاهد اطلاعات و جزئیات زیادی از این عنوان بوده ایم که سر و صدای زیادی هم داشته است. نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازی های جذابی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت اول)
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات