در انستیتو ملی بازیسازی برگزار میشود؛ بزرگترین مسابقه بازی سازی در جهان
“Global Game Jam” بزرگترین رویداد بازی سازی در جهان است که سوم تا پنجم بهمن ماه در انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازیهای رایانهای برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، هدف این رویداد، ارتباط بیشتر بین بازی سازان برای به اشتراک گذاری تجربه ها و محک مهارت های خود در سطح جهانی است.
رویداد”Global Game Jam” در ۴۸ ساعت انجام می شود و تمامی بازیسازان جهان را با هر سابقه وسلیقهای به این رقابت دعوت و تشویق می کند.
این رویداد از سوم تا پنجم بهمن ماه در ۳۰۹ مکان و ۶۳ کشور جهان انجام می شود که بالا ۳هزار بازی در این ۴۸ ساعت ساخته می شود.
شیوه برگزاری این رویداد به این شکل است که تمامی شرکت کنندگان در صبح جمعه ۳ بهمن ماه ۹۳ در مکان مشخص شده به دور هم جمع میشوند و یک فیلم کوتاه کلیدی را تماشا می کنند؛ در آخر موضوع مورد نظر برای ساخت بازی را دریافت کرده و پس از آن تمامی سایت ها از کشورهای مختلف شروع به رقابت و ساخت بازی می کنند و بازی باید در غروب یکشنبه پنجم بهمن ماه ۹۳ آماده باشد.
انستیتو ملی بازی سازی در نظر دارد به عنوان یکی از محل های برگزاری این رویداد در جهان، پذیرای علاقه مندان به شرکت در دوره آتی این رویداد در سال ۲۰۱۵ باشد.
دانش پژوهان انستیتو ملی بازی سازی، فعالان مرکز رشد بازی سازی و تمامی علاقهمندان به این صنعت میتوانند در این رویداد جهانی شرکت کنند.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرسhttp://globalgamejam.org/2015/jam-sites/iran-game-development-institute مراجعه کنند و به انستیتو ملی بازی سازی به عنوان یکی از محلهای برگزاری این رویداد بپیوندند.
تیمهای شرکت کننده برای حضور در محل انستیتو ملی بازیسازی در زمان مسابقه و استفاده از امکانات موجود، فرم ثبتنام را از آدرس http://irangdi.com/Node/NewsDetails?Url=glolgamejam دانلود کرده و پس از تکمیل، فرم را به info@irangdi.com ارسال کنند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
خوبه هر چه بیشتر شرکت کردن در این رویداد های جهانی یعنی پیشرفته بیش تر :yes: :yes: :yes:
آفرین :yes: