ناتی داگ اطلاعات جدیدی را در رابطه ی سیستم مبازات و مخفی کاری Uncharted 4 منتشر کرد
هم اکنون آقای Neil Druckmann کارگردان بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End اعلام کرده است استودیو ناتی داگ به دنبال خلق ماجراهای بزرگی برای Nathan Drake پس از آموختن درسهایی از ساخت نسخه های پیشین این سری و عنوان The Last of Us می باشد.
ایشان طی یک مصاحبه با Game Informer که امروز منتشر شد بیان کردند این استودیو به دنبال ارئه ی آزادی عمل بیشتری به بازیبازان در طول گیم پلی می باشد همانند نمایشی که در همایش PlayStation Experience، در پایان سال گذشته مشاهده نمودیم. همچنین Druckmann افزوده است که:
با توجه به ویژگی Nathan Drake و با افزودن مناطقی که لزوما در این نمایش نبودند، چطونه می توان یک جریان بزرگ و عمیق را در بازی ایجاد کرد بدون دخالت داد مسائل احساسی؟ تمامی این موارد موضوعاتی هستند که سبب ساخت Uncharted که ماخواستار آن هستیم می شود.
همچنین او افزود یکی از نکات برجسته ی انتشار این نسخه ی نمایشی ( تریلر ) این است که به تیم سازنده اجازه می دهد تا تمرکز خود را بر تکمیل پروژه تا پایان سال جاری قرار دهند. وی در همین راستا افزود:
ما اکنون جریان و صدای اصلی بازی را پیدا کرده ایم و حال می بایست بدانیم چگونه آنها را گسترش دهیم. و می بایست بدانیم چوگنه آنها را در سراسر بازی پخش کنیم و در مواقع لازم ریتم بازی را بالا و پایین نمایند؟ و این موضوع به نظر بحثی زمان بر می باشد و تا انتهای کار ساخت بازی ما را مشغول خود می گرداند.
Druckmann افزود تیم سازنده به دنبال خلق یک بازی بزرگ در سبک کتاب های کمیک ماجراجویی می باشد اما در دنیایی که همه چیز آن واقعی تر است. همچنین او بیان نمود یکی از موارد اصلی که تیم سازنده بر روی آن تمرکز دارد قسمت مبارزات می باشد و افزود:
سیستم مبارزات در Uncharted هنگامی که در حال ارتقا می باشند، هنگامی که شما پشت خود را پوشش نمی دهید یا سنگر ( کاور ) شما در حین بازی از بین می رود و مجبور به حرک کردن به سوی سنگر دیگری می شوید بهبود و جریان سیستم مبارزات را مشاهده خواهید کرد.
همچنین ایشان اذعان داشتند که سیستم مخفی کاری بازی نسبت به سایر نسخه های سری تفاوت هایی را به خود دیده است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات