نگاهی به کلاه مرغی در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain داشته باشید

19 دی 1393 - 20:29

آقای Hideo Kojima که به عنوان خالق سری بازی Metal Gear و کارگردان بازی جدید Metal Gear Solid V: The Phantom Pain شناخته می شوند، همه را با معرفی کلاه مرغی غافلگیر کردند. وسیله ای که به منظور ترول بازیکنان طراحی شده! امروز تصاویری از این کلاه منتشر شده است که همگی نیز از درون بازی می باشند. برای مشاهده آنها با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

این تصاویر جدید نیستند و قبلا اینها را دیده بودید منتهی اینبار از درون خود بازی تهیه شده اند عوض اینکه آقای Kojima روی یک برگه پرینت گرفته شده آن ها را نشان دهند:

mgs5_chicken_hat mgs5_chicken_hat-2 mgs5_chicken_hat-3

این کلاه بامزه و البته عجیب را بازیکنان می توانند درون بازی سر خود کنند. تن کردن این کلاه باعث می شود که شناسایی شما توسط دشمنان مشکل تر باشد. این آیتم مخصوصا برای آن افرادی تهیه شده که دردسرهای زیادی با مخفی ماندن دارند چرا که کار آنان را راحت خواهد کرد. نکته بسیار جالب اینجاست که کلاه مرغی در نمایه های سینمایی درون بازی هم نمایش داده می شود و حذف نخواهد شد. این وسیله همچنین از یک سری قابلیت مخصوص نیز بهره می برد.

فلسفه طراحی این کلاه فقط یک چیز را می خواهد بگوید: در صورت استفاده، شما یک “مرغ” هستید. (اشاره به ترسو و بی دست و پا بودن)

مطالب مرتبط



نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تو تام کلنسی رو با کوجیما مقایسه میکنی؟ کلنسی بزرگترین نویسنده ی رمان های جاسوسی بود. کوجیما رو ژاپنی ها برای چی الکی هی بزرگش میکنن؟بخاطر مرغاش؟
    شما هم که هی ادای ژاپنی هارو در بیارید کوجیمارو بزارید رو سرتون حلوا حلوا کنید.
    blondy کوجیما خیلی به به است رو خوب اومدی :yes:

  • mr.mirnezhad گفت:

    مار مرغی…..!!!!!!!!!!!!
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    امان از دست کوجیما…………….
    عالی بود ممنون……
    :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • Snake گفت:

    مورد داشتیم اسپلینتر سل و با متال گیر کبیر مقایسه می‌کرده ( تو همینجا ) 😐 😐 😐 یعنی واقعاً من الان 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐
    یکی نیست بگه اون موقع متال گیر ساخته می‌شد شما هنوز به دنیا نیومده بودی که دم از مخفی کاری و … می‌زنی 😐
    نظرات از کلاه مرغی کوجیما هم خنده دار تره 😐
    ممنون بابت خبر. :yes:

  • B|ondy گفت:

    متال گیر کبیر؟؟؟ شما متال گیر 3 رو بازی کردی که اینو می گی؟؟؟ همون که دوربینش 30 متر از اسنیک فاصله داره؟؟؟ و همون که اگه صد بار هم از جلو سربازا حرکت می کردی بازم متوجهت نمی شدن . همون که باید 30 ثانیه انالوگ ps2 رو نگه می داشتی تا نشونه اسلحت دو سانت حرکت می کرد؟؟؟ سه سال قبل از این(دقت کنید سه سال!!!) بازی splinter celll اومد که روی کنسول ps2 استاندارد هایی رو برای شوتر وضع کرد که ما الان اونو به اسم سوم شخص مخفی کاری میشناسیم.metal gear 3 سوم شخص نبود یه جورایی می شه گفت شوتر با دوربین ایرزونامیک بود!!!
    ژاپنی ها برای حفظ ابرو از metal gear تعریف می کننن. شما دیگه چرا؟؟ نسخه ی چهارمmetal gear ,واسه این محبوب شد چون از المان های غربی تقلید کرده بود .
    سال 2012 با اومدن dishonored با اون مخفی کاری نواورانه کار سری متال به پایان خودش رسید هیچ مخفی کاری در تاریخ به پای dishonored نمی رسه
    کوجیما با اون مسخره بازی هاش و بازیش متال گیر دیگه حرفی واسه گفتن ندارن مگر این که همون جوری که از splinter cell تقلید کردن از Dishhonored تقلید کنن
    همین روزاست که اسنیک رو با شمشیر و تپانچه سر پر توی دست راستش و جادو توی دست چپش ببینم

    • mamad taheri گفت:

      دوست عزيز blondy…در اینکه tom Clancy شخصیت بزرگیه هیچ شک و ابهامی نیست اما…همین متال گیر که جنابعالی به باد فنا گرفتیش بهترین سناریوو و روایت داستانیه دنیا رو داره در زمن!metal gear یه ابر بازیه! شما واقعا چجور به خودت همچین جسارتی رو میدی که در مورد متال گیر اونم نسخه ی سوم اینجوری حرف میزنی؟؟؟؟ کسی که همچین نظری داره اصن گیمر نیست…حاضرم قسم بخورم هرگز در زندگیت نمیتونستی متال گیر 3 رو تموم کنی…در زمن متال گیر پایبند به سبکش مونده و باقی هم میمونه !! در مورد splinter cell،،، بازیه خوبی هست و من خودم از طرفداراشم اما در مقایسه با متالگیر خیلی پایینه!!! مثل مقایسه طلا با آلیاژ برنج میمونه و خواهیم دید که phantom pain انقلاب خواهد کرد و تمام بازیها زیر دست و پاش له میشن…در ضمن الان بیشتر از 20 ساله که از تولد متال گیر میگزره و splinter cell هنوز 8 ساله نشده!!! در مورد کلاه هم باید گفت کوجیماست دیگر!!! آقای خاص!!! کوجیما همیشه طرفداراشو قافلگیر میکنه و بازیهاش پر از آزادی عمل و چیز های جالبن!! اسپلینتر خلاصه شده تو تیر اندازی بالا و پایین رفتن و مخفی کاری!! همین در ضمن متال گیر واقعا کبیره :snicker:

    • jak گفت:

      اینکه شما با دوربین متال نمیتونی ارتباط برقرار کنی دلیل بر این نیست که دوربینش بده در ضمن یه نسخه از متال 2 و 3 بعد از انتشارشون اومد که می تونستی دوربین رو بین وضعیت فعلیش و سوم شخص تغییر بدی
      در ضمن ژاپنی ها فقط ازش تعریف نمیکنن همین gamespot که یه 8 گرفته دستش به همه بازیا میده به متال 4 10 داد
      خیلی از بازیای اسیای شرقی هست که تو بین خودشون کلی طرفدار داره و فروش میکنه ولی تو جاهای دیگه کمتر مطرحه. اینجوری نیستش که هر بازی ژاپنیا ازش تعریف کنن پر طرفدر شه که
      اینجوری که شما درباره متال صحبت میکننین فکر کنم همه کاتسیناشو زدین رفته مکالمه های توی بازی رو هم زدین رفته چون فقط گیمپلی متالو کوبیدین ولی قسمت اعظم متال که داستانشه رو ازش هیچ حرفی نزدی
      یه بازی مخفی کاری لازم نیست المان های اکشنش بی نقص باشه ولی با این حال تو هر نسخه ی متال اکشنش بهتر میشه

  • B|ondy گفت:

    آقای dARK LOR عزیز…حداقلش اگه اسپلینتر سل تازه کاره با کلاه مرغی و اینجور چیزا مسخره بازی در نیاورده تاحالا :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

  • از بالا خبر رسوندن که کوجیما قبل از اینکه بازیساز بشه مرغداری داشته!!!

  • راستی کوجیما عمه داره آیا؟؟؟؟

  • adsfggsdg گفت:

    آقای Blondy من نمی گم dishonored , Splinter Cell بازی های خوبی نیستن چون خودم طرفدار پر و پا قرصشونم.

    اما سری متال گیر دوباره مخفی کاری رو زنده کرد.اون موقع افراد خیلی کمی طرفدار این سبک بودن.
    اگه سم فیشر کبیر استاندارد مخفی کاری رو وضع کرده متال گیر خود سبک رو وضع کرده.
    بعدهم همین ژاپنی ها Sony رو تاسیس کردن که الان به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده وسایل الکترونیکی و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در جهان، شناخته می‌شه 😐