نظر سازنده Chasm در مورد تفاوت کنسول ها: برای ما مهم نیست که کدام کنسول رزولوشن بهتری را برای بازی ارائه می دهد

۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

Chasm یک عنوان نقش آفرینی است که به طور روندی و با پیشرفت در بازی، مکانیک های بیشتری را برای گیم پلی ارائه می دهد. این عنوان از Dungeon Crawlers الهام گرفته و قول می دهد تا بازیکنان را در دنیایی مملو از دشمنان و اسرار قرار دهد. چندی قبل و در مصاحبه ای با Gamingbolt، سازنده اعلام داشت که برایشان مهم نیست کدام پلتفرم رزولوشن بهتری را برای بازیشان ارائه می دهد. برای جزئیات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

  در مصاحبه ای با Gamingbolt، از کارگردان بازی آقای James Petruzzi در مورد تفاوت کنسول ها و نظر وی سوال شد و او با صداقت در جواب گفت:

رزولوشن بازی ما 384×216 می باشد، پس برای ما چندان هم اهمیت ندارد کدام کنسول می تواند پیکسل های بیشتری را به خروجی صفحه بدهد.

همچنین ایشان کنسول PS4 را از لحاظی مورد تعریف قرار دادند:

(PS4) سیستم فوق العاده ای برای ساخت بازی بوده است و دلیل این امر هم، نزدیک بودن زیاد آن به سیستم PC می باشد. ما مشکلات زیادی برای اجرای راحت بازی بر روی این کنسول نداشته ایم.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید