۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا

۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول

محمد صادق شجاعی
۱۶:۲۵ ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا

در حالی که بازار بازیهای رایگان به دلیل تمایل بازیکنان نسبت به استفاده از خرید درون برنامه ای، رونق خود را از دست داده است، اما همچنان بازیهای موبایل هیجان انگیز هستند. اگر خواهان بازیهای کوتاه هستید، یا می خواهید در دنیایی بزرگ مانند GTA غرق شوید، گشت و گذار کنید و از راه کشتن کسب درآمد کنید، همواره بازی مناسب برای شما وجود دارد. لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، ترکیبی از ۵۰ بازی پولی، رایگان و همچنین خرید درون برنامه ای است که در دو مقاله برای شما کاربران محترم تدارک دیده ایم.

Dots

(رایگان)

screen568x568

برخی اعتقاد دارند که اصل اولیه بازیهای موبایل سادگی است، و  Dots شدیدا به این اصل پایبند است. وظیفه بازیکنان رسم خطوط بین نقاط رنگی است. این نقاط را به هم وصل کنید، تا مانند دیگر بازیها با محوریت اشیای رنگی، نقاط ناپدید شوند. رفته رفته بازی پیچیده تر شده و می توانید کمبودهای بیشتری انجام دهید.

 

 

The Simpsons Tapped Out

(رایگان)

the simpsons tapped out

این بازی EA که براساس ساکنین اسپرینگفیلد ساخته شده از جهاتی غافلگیر کننده است. یکی از غافلگیری ها رایگان بودن بازی است. محتوا به آرامی در دسترس قرار میگیرد اما کاملا رایگان.

 

Angry Birds Space

(رایگان)

7004367 angry birds space

Rovio سری Angry Birds را به دنیاها و سبک های مختلفی برده است، اما این نسخه با محوریت فضایی و فیزیک واقع گرایانه، ارزش امتحان کردن را دارد. دنیای جدید، مراحلی که بر طبق سیاره های مختلف طبقه بندی شده اند و هریک تاکتیک متفاوتی مطلبند، و پازل هایی که با روش “رها کن و نتیجه را ببین” قادر به حل آن ها نیستید، از ویژگیهای مثبت بازی هستند.

 

Badland

(رایگان)

teaser screen 6

Badland دنیای تاریک و عجیبی را ارائه می دهد، که وظیفه شما هدایت موجودی لکه مانند در این دنیاست. لکه شما بزرگ و کوچک می شود، به کلون های کوچکتر تقسیم می شود، و دائما با چیزهایی که در سر راهتان قرار داده شده شما را غافلگیر می کند. اگر به دنبال غافلگیری هستید این بازی مناسب شماست.

 

Crazy Taxi City Rush

(رایگان)

crazy taxi city rush

یک بازی رایگان دیگر است، که باید کلمه رایگان را با خط درشت نوشت، زیرا که برای باز کردن برخی از قابلیت ها، موارد شخصی سازی، و خرید بنزین برای تاکسی به منظور ادامه بازی بعد از تعداد مشخصی شکست، باید به خرید درون برنامه ای متوصل شوید. با این وجود سیستم کنترل جدید و ساده بازی که مبتنی بر کشیدن به طرفین است، به خوبی با صفحات لمسی سازگار می باشد.

Monument Valley

 (۲.۴۹ یورو، ۳.۹۹ دلار)

caledonia

Monument Valley بازی بسیار زیبایی است. محوریت بازی براساس اشکال هندسی عجیبی بوده که M. C. Escher طراحی آن ها را انجام داده. مکان ها و اشکال رنگارنگی که با چرخاندن آن ها قوانین طبیعی باز تعریف می شوند . برای مثال بر روی دیوارها قدم بگذارید، آن ها را بچرخانید تا به پله تبدیل شوند، و از کلاغ ها دوری کنید. مطمئنا از زیبایی بازی لذت خواهید برد. یک بازی کوتاه با ۱۰ مرحله چند لایه اما سرگرم کننده.

 

PewPew

(رایگان)

pewpew for android

سازندگان، این بازی را “multidirectional shoot them up” نامگذاری می کنند زیرا نامگذاری آن به عنوان “مشابه Geometry Wars” ممکن است دردسرهای قانونی برای آن ها ایجاد کند. صرف نظر از ریشه، این بازی شوتر دارای حالت های جالب و نفس گیری است که کنترل های آن به خوبی با صفحات لمسی هماهنگ است.

 

Modern Combat 5: Blackout

(۴.۹۹ یورو، ۶.۹۹ دلار)

2559440 screen1

شاید تعدادی نسبت به حضور بیش از اندازه بازیهای ساده و کوتاه با محوریت اشکال، حیوانات و حروف الفبا در این لیست اعتراض داشته باشند. بنابراین این جایگاه را به عنوانی که انسانها به یکدیگر در محیطی سه بعدی شلیک میکنند اختصاص می دهیم. Modern Combat 5 نام این عنوان ساخته Gameloft است که همانند شوترهای اول شخص کنسولی می باشد. از ویژگیهای بازی امکان انجام آن به صورت تکنفره و چندنفره است. این بازی از خرید درون برنامه ای بهره نمی برد و تنها یکبار باید خریده شود.

 

Plague Inc

(رایگان)

plague inc feature screenshot

عنوانی سخت و در عین حال سرگرم کننده. هدف شما نابودی بشریت است. و این امر بوسیله ساخت ویروس ها و انتشار آن ها از طریق هوا، آب و تماس های انسانی انجام میشود، که در نهایت کشورها، دولت ها، و اگر همه چیز به درستی پیش برود، تمام انسان ها از بین می روند.

 

 

Whale Trail Frenzy

(رایگان)

2 whale trail frenzy

در این بازی شاد، ساده و رنگارنگ، وظیفه شما هدایت وال پرنده و جمع اوری چیزهای مختلف است. اما این شادی زمانی از بین می رود که تبلیغات و درخواست های خرید درون برنامه ای ظاهر می شوند.

 

Thomas Was Alone

(۳.۹۹ یورو، ۵.۹۹ دلار)

18lutqbl90oxujpg

یکی از بازیهای مستقل و جذاب پی سی اکنون وارد سیستم عامل اندروید شده است. مطمئنا از این عنوان سکوبازی لذت خواهید برد. جو بازی فراتر از یک عنوان ساده بوده و سفری به دنیایی عجیب است. بیشتر شبیه شاهکاری هنری ساخته شده. اطمینان داشته باشید بابت این کلمات پولی از سازندگان دریافت نکرده ایم.

 

Bad Piggies

(رایگان)

angry birds bad piggies teaser 003

 Rovio سازنده Angry Birds ثابت کرده که می تواند از هر چیزی یک بازی عالی بسازد. در این بازی فیزیک واقع گرایانه وظیفه دارید که با جعبه ابزار وسایلی برای پرواز یا رانندگی بسازید که خوک ها را به اهدافشان برساند. می توانید ایده ها و گیم پلی متفاوتی را با این بازی تجربه کنید.

 

Pocket Planes

(رایگان)

4 1

عنوانی ساده، سرگرم کننده و استراتژی که کنترل خطوط هوایی کوچکی را به عهده شما گذاشته و وظیفه دارید شمار مسافرین را افزایش دهید. شروع بازی با منابع محدود بوده و در ادامه خطوط را گسترش می دهید. شاید از اینکه تعطیلات تعدادی زیادی به شما بستگی دارید بهراسید.

 

Radiant Defense

(رایگان)

radiantdefense1

سبک tower defense بر روی اندروید طرفدار بسیار دارد. سیستم کنترل بازی مناسب صفحات لمسی بوده. Radiant Defense مثال بسیار خوبی برای مفهوم استراتژی ساده است. این بازی ظاهری مربوط به آینده و نئون دارد.

 

Pocket League Story 2

(رایگان)

49932 2013 07 07 16

Kariosoft با ساخته بازیهایی در سبک مدیریتی با حالت ها مختلف کار بسیار بزرگی کرده، و این بازی با محوریت رویداد ورزشی یکی از بهترین ها است. در ابتدا کنترل یک باشگاه فوتبال را به عهده می گیرید، و در ادامه باید قراردادها، پول، تاکتیک ها و غیره را مدیریت کنید. بخشی از لذت ناشی از بازی توسط خرید درون برنامه ای از بین می رود.

 

New Star Soccer

(رایگان)

new star soccer v2 10

یک بازی مدیریتی فوتبال که کمی طنز را در خود جای داده است. بازی دارای سبک نوبتی است. همانند Pocket League Story امکان خرید درون برنامه ای نیز وجود دارد.

 

Tiny Thief

(رایگان)

jungle big

Tiny Thief یکی از بازیهای فوق العاده موبایل است. کنترل بازی از یک لمس ساده برای حرکت و تعامل با اشیا بهره می برد. در مراحل متنوع و زیبا باید وظایف را انجام دهید (در واقع براساس نام بازی باید بدزدید)، مخفی بمانید و پازل ها را حل کنید. شاید گیم پلی ساده باشد، اما طنز و خلاقیت لبخندی را برای شما به ارمغان می آورد. می توانید نیمی از بازی را به صورت رایگان انجام دهید اما برای بقیه مراحل باید هزینه کنید.

 

Sonic Dash

(رایگان)

sonicdash

 شاید برخی در مورد رایگان بودن این بازی به دلیل خرید درون برنامه ای تردید داشته باشند اما در کیفیت بازی هیچگونه شکی وجود ندارد. این عنوان موبایلی در سبک endless runner است که این شخصیت دوست داشتنی برای دوری از موانع در این دنیای سبز آشنا باید به چپ و راست حرکت کند.

 

Cut the Rope: Time Travel

(رایگان)

oonternet 9222275638756

این بازی عجیب و فیزیک واقع گرایانه اش یکی از مشهورترین سری های اندروید است. در این نسخه سلاح و معماهای جدیدی ارائه می شود. گیم پلی بازی تغییری نکرده و به مانند قبل با کشیدن انگشت باید طناب ها را ببرید. تعداد مراحل بالا لذت بازی را دو چندان می کند.

 

QuizUp

(رایگان)

quizup logo

 QuizUp بازی انلاین و سوالی است که به صورت تصادفی با غریبه ها یا دوستانتان به انجام آن می پردازید. امکان انتخاب از بین دسته ها مختلف و متعددی وجود دارد. بنا براین درگیر موضوعی که سر رشته ای در آن ندارید نخواهید شد. همچنین امکان بازی به صورت افلاین نیز وجود دارد. سوالات و بخش ها مداوما در حال بروز رسانی هستند.

 

Beach Buggy Blitz

(رایگان)

beach buggy blitz

Beach Buggy Blitz یک بازی ریسینگ است که از لحاظ کیفی با عناوین کنسولی رقابت می کند. دنیای زیبا، تعداد زیاد وسایل نقلیه، ویژگیهای خاص، ارتقاها بعلاوه گرافیکی بالا که سخت افزاری با تعداد هسته های زیاد را می طلبد. همچنین امکان خرید درون برنامه ای نیز وجود دارد اما می توانید آنها را نادیده بگیرید.

 

Toca Pet Doctor

(۱.۹۹ یورو، ۲.۹۹ دلار)

toca pet doctor vets kids app1

اگه کودکی از دستگاه شما استفاده می کند، حتما برای سرگرم و ساکت کردن او بازی Toca Pet Doctor را داشته باشید. سازندگان قول داده اند که هیچگونه خرید درون برنامه ای وجود نخواهد داشت. می توانید در دهان حیوانات مریض دماسنج بگذارید یا شکم آن ها را معاینه کنید.

 

Voxel Rush

(رایگان)

voxelrush 4

Voxel Rush عنوانی ریسینگ زیبا و مینیمالیستی است، که در آن محیط های معمول ساحلی، کوهستانی و گدازه ای جای خود را به اشکال هندسی با رنگ های مختلف داده اند. سبک زیبا، کنترل ساده، امکان بازی چند نفره و بهره گیری از پشتیبانی Google Play Game برای اچیومنت های تکنفره و جدول امتیازات از ویژگیهای مثبت بازی هستند.

 

Nightbird Trigger X

(رایگان)

2 nightbird trigger x

سازندگان سبک بازی را point shooting game توصیف می کنند. شخصیت کوچک شما برای پیشرفت باید به یک نقطه شلیک کند، اما موانعی در سر راه است. اشیای متحرک آزار دهنده نیز وجود دارند. در نتیجه اگر با شلیک اول به هدف نرسید، امتیاز کمتری دریافت کرده و باید وقت بیشتری صرف کنید. بازی رایگان بوده و تا حدودی اولین در سبک خودش است.

 

Re-Volt 2: Multiplayer

(رایگان)

f 9064 ff8d2b329b

کسانی که سری اصلی Re-Volt را بر روی سخت افزارهای مختص گیم تجربه کرده باشند، مطمئنا از این بازی استقبال خواهند کرد.  Re-Volt 2: Multiplayer عنوانی ریسینگ تجدید حیات شده با محوریت ماشین های کنترلی است، که اکنون با اضافه کردن امکان بازی چند نفره بازیکنان مدرن را به سمت خود جذب کرده. بازی رایگان بوده و تنها برای تعدادی اضافات به خرید درون برنامه ای نیاز است.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا
۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

۵۰ بازی برتر اندروید | قسمت اول - گیمفا