گیفت کارت
گیفت کارت

به دلیل افزایش کیفیت بازی؛ انتشار بازی رایانه ای “نیما به تاخیر افتاد

۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

تولید کننده بازی رایانه ای “نیما” با بیان اینکه انتشار بازی با تاخیر مواجه خواهد بود گفت: با توجه به گستردگی کار تولید و تصمیم تیم توسعه بازی مبنی بر افزایش کیفیت بازی و وجود مشکلات مالی و تاخیر در جذب حمایت های مورد نیاز پروژه، انتشار بازی رایانه ای «نیما» با تاخیر مواجه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای”صادق جبلی”، از مخاطبان بازی به دلیل بروز این تاخیر در روند کار عذرخواهی کرد و افزود: تیم توسعه بازی رایانه ای نیما سعی در سرعت بخشیدن روند کار و انتشار بازی دارد.
تولید کننده بازی رایانه ای ” نیما ” ادامه داد: اطلاعات بیشتر و تاریخ دقیق انتشار بازی از طریق وب سایت رسمی بازی به آدرس nimagame.ir منتشر خواهد شد.
مدیر تیم توسعه بازی رایانه ای نیما یاد آور شد: پروژه ساخت بازی از شهریور 1392 توسط گروه متخصص و جوان در مشهد آغاز شده و اکنون با پیشرفت 90 درصدی در مرحله نخست به کارخود ادامه می‌دهد.
تولید کننده بازی رایانه ای”نیما” افزود: مرحله نخست پروژه، ساخت و عرضه بازی رایانه ای “نیما” برای تلفن همراه بوده و در مرحله‌های بعدی، بروزرسانی و توسعه بازی را در دستور کار داریم.
وی با بیان اینکه هدف از ساخت این پروژه، تولید محصولات فرهنگی با کیفیت و مناسب نیازهای جامعه اسلامی- ایرانی است، توضیح داد: این بازی متشکل از مجموعه ای از رسانه های بصری و نوین در عرصه فرهنگی و هنری است.
جبلی به تیم سازنده بازی اشاره کرد و توضیح داد: شرکت طراحان سفید فردا ایرانیان، مجموعه ای از جوانان، متخصص و متعهد هستند که در پارک علم و فناوری خراسان به عنوان واحد فناور (دانش بنیان) مستقر هستند و بیش از 8 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و عرضه محصولات فرهنگی – فناوری داریم.
وی توجه ویژه به تفریحات سالم در زمینه سبک زندگی، توجه ویژه به خانواده و سبک ازدواج، ارتقاء پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت،کاهش سن ازدواج و حمایت از زوج های جوان و توانمندسازی آنان در تامین هزینه های زندگی و تربیت نسل صالح و کارآمد، ترویج و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی – ایرانی، مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی، ارتقاء امید به زندگی، تأمین سلامت و تغذیه سالم جمعیّت، توانمندسازی جمعیت در سن کار و تقویت مؤلفه های هویت بخش ملی (ایرانی، اسلامی، انقلابی ) را از محورهای بازی عنوان کرد.
تولید کننده بازی رایانه ای نیما “گیم پلی روان و گسترده”، “داستان جذاب و طنز و بیش از 250 مرحله داستانی”، “بیش از 300 ماموریت در 15 سبک مختلف”،”امکان ارتقا بازیکن و انواع تقویت کننده ها”،”موسیقی جذاب و مناسب فضای بازی”،”انیمیشن های داستانی کوتاه با کیفیت بالا”،”مسابقات آنلاین”،”نوآوری های گرافیکی”،”امکان ویرایش شخصیت ها و ابزار ها”و”ارائه بر روی انواع تلفن های همراه، تبلت ها و رایانه های شخصی” را از امکانات بازی نام برد.

0
0
برچسب‌ها:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ClashOfDuty گفت:

    ببینید الان یکی به من بگه کسی اصلا میدونه نیما کیه!؟ چیه!؟ چه بازیه!؟ چه گیم پلی داره!؟ چقدر پیش نمایش ازش رفته!؟ سایتا ازش تعریف کردن!؟ ایده داره!؟ کی داره میسازتش!؟ آیا استودیو ای که داره میسازه کارنامه خوبی داره!؟

    پس ببینید اینا باعث میشه همه بیان مسخره کنن…چون نمیدونن این بازی چیه و شما کی هستید و چکاره اید! No
    اگه ارتشهای فرازمینی بود یه چیزی چون کلی طرفدار پیدا کرده

    0
    0
  • parham gamer گفت:

    دوستان ساختن بازی و مجوز گرفتن از بنیاد که کشک نیست.هر کسی نمیتونه هر داستانی که دلش میخواد رو بسازه.باید از بنیاد مجوز بگیره.بازی سازی متاسفانه تو ایران محدودیت داره همتون هم میدونید.پس چرا میاید میکوبید این بازیو؟شما برو تو پست های مربوط به ارتش های فرازمینی،بازم اونجا افرادی رو میبینید که بازی رو به تمسخر گرفتن.
    این آقایونی که cod bf فقط پلی میدن خب شما نخر این بازیو مجبور که نیستی.انتقاد کنید نه تمسخر. Smile

    0
    0