سازنده: Dying Light بر روی کنسول ها از SMAA T2X بهره می برد/نرخ فریم 30 تجربه ای روان به ارمغان می آورد

۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

در این چند وقت اخیر، بحث زیادی بر سر نرخ فریم بازی Dying Light بوده است که در ژانویه پیش رو برای پلتفرم های نسل فعلی عرضه خواهد شد. می دانیم که رزولوشن بازی بر روی کنسول ها 1080p خواهد بود، اما با توجه به سازندگان، نرخ فریم قفل شده بازی 30 بر ثانیه می باشد، اما آن ها همچنان تلاش می کنند تا این نرخ را افزایش دهند. برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

GamingBolt با طراح ارشد بازی یعنی Maciej Binkowski صحبت کرد و وقتی از او پرسیده شد که: آیا نرخ فریم بازی برای PS4 و Xbox One بر روی 30 قفل شده است (؟) در پاسخ گفت:

بله، هر دو پلتفرم بر روی 30 قفل شده اند. ما تست ها و بهینه سازی های زیادی انجام دادیم و نهایتا به این نتیجه رسیدیم که برای اطمینان از تجربه ای روان، به نرخ فریم 30 احتیاج داریم.

لازم نیست در مورد جلوه های نسخه PS4 و Xbox One بازی نگران باشید؛ سازنده بازی یعنی Techland از تنظیم گرافیکی SMAA برای کنسول های نسل هشتم استفاده می کند. (یک Anti-aliasing که جلوه های گرافیکی را افزایش می دهد)

با توجه به خبرگان ما، از SMAA T2X استفاده میکنیم. این تمام چیزیست که من می دانم.

 

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید