Adam Boyes در مورد Uncharted 4 و ناتی داگ صحبت می کند
Adam Boyes از شرکت سونی صحبت هایی در رابطه با نمایش گیم پلی Uncharted 4، استدیو ناتی داگ و… داشته است. ایشان اعلام نمودند که بازی جدید فوق العاده به نظر می رسد و شکست دادن ناتی داگ کار سختی است. برای مشاهده صحبت های ایشان و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
او اعتراف کرد که قبل از نمایش گیم پلی و در بخش مرور ذهنی قبل از کنفرانس، بخش هایی از بازی را دیده بود و با مشاهده گیم پلی کامل و بعضی از مکانیک های جدید از جمله استفاده ناتان دریک از قلاب چنگکی، هیجان زده شده است. همچنین ایشان اظهار داشتند که نسخه جدید “فوق العاده به نظر می رسد” و در وصف استدیو سازنده گفتند “شکست دادن ناتی داگ سخت است. آن ها پراستعدادترین و بهترین سازندگانند.”
همچنین او صحبتی جالب در مورد تیم سونی کرد؛ Adam Boyes (معاون روابط سازندگان و ناشران PS) و Scott Rhode (رئیس بخش ساخت نرم افزارهای SCE آمریکا) اغلب همدیگر را با نمایش ها و رونمایی ها غافلگیر می کنند و هر کدام سعی می کند از دیگری برتر باشد.
Uncharted 4: A Thief’s End یکی از بزرگترین و شاید بزرگترین انحصاری کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4 تا به امروز بوده که در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود و این روزها بازار اخبار و مطالب مرتبط با این بازی داغ است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت به سازندگان خود هشدار میدهد که از طراحی شخصیتهای زن با اندام اغراق شده خودداری کنند
- تعداد بازیکنان همزمان Horizon Forbidden West در استیم از ۴۰ هزار نفر عبور کرد
- ۴ مورد از بیشترین عناوین پیشفروش شده در پلی استیشن، متعلق به ایکس باکس هستند
- ویدیوی اختصاصی: گیمپلی و معرفی بازی Rise of the Ronin
- عملکرد خوب استودیوی Nixxes در پورت PC بازی Horizon Forbidden West
- احتمال عرضه Final Fantasy 16 برای پلتفرمهای دیگر وجود دارد
- فیل اسپنسر: اخراجها در اکتیویژن برای کسب سود ضروری بود
- گزارش: Xbox در مقطعی اکثر عناوین خود را برای PS5 منتشر خواهد کرد
- گزارش: توسعهدهندگان ترد پارتی پتانسیلهای ایکس باکس را زیر سوال میبرند
- احتمال پشتیبانی Xbox Series از فناوری FSR 3 Frame Generation در آینده
نظرات