پست ویژه: تفاوت و افت گرافیکی Uncharted 4 در تریلر E3 2014 و PSX + دفاع طراح بازی
در کنفرانس سونی که روز بعد از TGA 2014 در شهر لاس وگاس برگزار شد (PlayStation Experience) شاهد نمایشی ۱۵ دقیقه ای از گیم پلی بازی محبوب و پرانتظار ناتی داگ یعنی Uncharted 4: A Thief’s End بودیم. بعد از نمایش، بسیاری بازی را تحسین کردند و عده دیگری نیز باعث ایجاد بحث بر سر گرافیک بازی شدند. تفاوت گرافیکی تریلر E3 2014 ،که سازندگان اظهار داشتند از گیم پلی بازی گرفته شده و سینماتیک نیست، با تریلر گیم پلی جدید به صورت قابل توجهی مشخص است. در ادامه مطلب می توانید جُک و تصویر ساخته شده در ارتباط با این تریلر را مشاهده و با اظهارات سازنده همراه باشید.
اول از همه، می توانید تصویر طنز منتشر شده را مشاهده کنید:
تصویر فارسی و ترجمه شده:
آقای Anthony Vaccaro طراح محیط سه بعدی ناتی داگ صحبت هایی درباره بازی و همینطور حرف هایی در ارتباط با افت گرافیک بازی داشته اند که می توانید آن ها را از اینجا مشاهده کنید:
تنها با دیدن Blockmesh های طراحی بعضی از مراحل این بازی می توانم بگویم: وقتی مردم آن ها را ببینند، خودشان را خیس میکنند!
ما برای Uncharted 4 موتور خاصی نداریم و همه چیز را در Maya می سازیم. البته برای هوش مصنوعی و دشمنان از نرم افزار دیگری استفاده می کنیم.
ایشان در مورد سبک بازی و افرادی که می خواهند گیم پلی Uncharted 4 به کلی تغییر پیدا کند و چیزی جدید ارائه شود، گفتند:
Uncharted 4 یک عنوان اکشن/ماجراجوییست و برای افرادی که از این سبک خوششان می آید، ساخته شده است. اگر شما از این سبک خوشتان نمی آید، بازی های زیاد دیگری برای شما در بازار وجود دارند. بازی های مستقل انتخاب خوبی برای افرادیست که می خواهند تجربه ای متفاوت نسبت به عناوین AAA داشته باشند.
همچنین همانطور که قبلا اعلام شد، او در مورد بحث پیش آمده در ارتباط با افت گرافیکی بازی گفت:
۱- زمان روز در این دو تریلر متفاوت هستند؛ تریلر اول ما در شب و با نور ماه بود و ویدئو گیم پلی ما در اوایل صبح بود. پس نور ماه کمی اغراق آمیز حضور دارد که باعث می شود کمی رنگ زمینه به محیط داده شود و نور کافی نیز برای بازیکنان در شب وجود داشته باشد. طلوع خورشید زمانی نیست که در آن، این رنگ زمینه وجود داشته باشد.
۲- در تصویر اولی (اشاره به تصویر طنز منتشر شده)، صورت بسیار براق است؛ آیا اصلا تریلر را دیده اید؟ او از آب خارج می شود پس صورت، سینه و پیراهنش خیس هستند پس درخشندگی زیادی دارند. در تصویر پایینی، بدن او خشک است.
۳- تریلرها در هر فریم با کارگردانی هنری همراه هستند. یک تریلر (سینماتیک) گیم پلی نیست، پس ما می توانیم در آن از کارگردانی هنری بهره ببریم و تریلر را بیشتر تاثیرگذار کنیم.
با تمامی اینها، هنوز باید منتظر بمانیم و شاهد کار نهایی استدیو ناتی داگ باشیم. نظر شما دراین مورد چیست؟
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات